Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde nästan ett tag att farbrorn hade blivit sjuk eller nåtTjatigt, jag vet, men man ändrar inte på en snart 10-årig torsdagsrutin. Det började när jag fyllde 60 och gav mig själv lediga fredagar i present, den bästa present som jag någonsin fått.
Balanserat Whisky på torsdagar har jag däremot bara gjort dom senaste 7 åren ...
Jag hoppar över balanseringen men öppnar mitt senaste inköp ikväll, håller med @laketwig att den var riktigt trevlig .
Smart move! Rakt av eller med en skvätt vatten i?
Den där är jag nyfiken på då jag gillar sherry. Något du rekommenderar?Gott från Arran. Skål & trevlig helg!
Många burkar blir det innan kvot fylls för inköpet...//Ni vet ju vad som brukar hända när jag ska panta burk ...
Men där är den ju!
Kunde med andra ord inte hålla mig från att testa tipset från @Jeser90 med tanke på hur god 15-åringen är.
Äh en Lord Kalvert samlar man snabbt ihop till!Många burkar blir det innan kvot fylls för inköpet...//
Hoppas att du ska gilla den!Ni vet ju vad som brukar hända när jag ska panta burk ...
Men där är den ju!
Kunde med andra ord inte hålla mig från att testa tipset från @Jeser90 med tanke på hur god 15-åringen är.
Absolut! Jag tycker den är väldigt god! Brukar vattna ner den liteDen där är jag nyfiken på då jag gillar sherry. Något du rekommenderar?
Bowmore är den mildaste av Islay-sorterna har jag för mig. Fortfarande mkt rök och torv såklart. Inte testat Mackmyra så kan inte jämföra riktigt.Får man be om lite hjälp här bland alla whiskeyhjältar? Jag är själv ganska ny på banan men jag och frugan har börjat smutta på en whisky till kvällen på helgen. Jag har upptäckt att jag nog har lättare för de lite rökigare sorterna och just nu konsumeras mest Mackmyra svensk rök. Har ni några tips på något ännu rökigare men som inte bara smakar torv och tjära?
Klockbild för sakens skull
Lagavulin 16 är riktigt trevlig!Får man be om lite hjälp här bland alla whiskeyhjältar? Jag är själv ganska ny på banan men jag och frugan har börjat smutta på en whisky till kvällen på helgen. Jag har upptäckt att jag nog har lättare för de lite rökigare sorterna och just nu konsumeras mest Mackmyra svensk rök. Har ni några tips på något ännu rökigare men som inte bara smakar torv och tjära?
Mina favoriter är Ledaig 10 och Port Charlotte 10, mycket trevliga.Får man be om lite hjälp här bland alla whiskeyhjältar? Jag är själv ganska ny på banan men jag och frugan har börjat smutta på en whisky till kvällen på helgen. Jag har upptäckt att jag nog har lättare för de lite rökigare sorterna och just nu konsumeras mest Mackmyra svensk rök. Har ni några tips på något ännu rökigare men som inte bara smakar torv och tjära?