Glenmorangie drack jag i helgen, mycket trevlig Inte omöjligt att en sådan inhandlas snarastBara för att jag köpte två flaskor igår kommer äldsta sonen hem och lämnar över dom här två. Han hade tydligen för många ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glenmorangie drack jag i helgen, mycket trevlig Inte omöjligt att en sådan inhandlas snarastBara för att jag köpte två flaskor igår kommer äldsta sonen hem och lämnar över dom här två. Han hade tydligen för många ...
Väluppfostrad sonBara för att jag köpte två flaskor igår kommer äldsta sonen hem och lämnar över dom här två. Han hade tydligen för många ...
Väluppfostrad son
Det var jättebra!Sjukt grymt något avundsjuk… kom gärna med recension om Glampingen då jag tänkte ta mig dit nästa år!
Sista skvätten av min Glenlivet 18, kanske provar en Glen Scotia 15 nästa gång .
Glenmorangie har ett par guldkorn.... och den här tycks ha blivit den nya fredagsstandarden.
Sista skvätten av min Glenlivet 18, kanske provar en Glen Scotia 15 nästa gång .
Deras double cask är annars rätt hygglig för pengenGlenlivet 12, 15 och 18 är alla riktigt bra, även om jag föredrar 15. Klart du ska prova Glen Scotia som är det bästa jag provat på länge. 759:- är inte billigt men väl värt det om du frågar mig. Glöm inte en skvätt vatten så blir den ännu bättre då den håller 47% ...
Deras double cask är annars rätt hygglig för pengen
Glen Scotia Double Cask
Maltig smak med fatkaraktär, inslag av honung, torkad frukt, klöverblommor, nougat, salmiak och vaniljfudge.www.systembolaget.se