Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, båda två tillhör favoriterna.Dricker just nu av en flaska Ardbeg Uigeadail. Jag gillar rökig whisky - Lagavulins 16yr och olika Laphroaig tillhör favoriterna men måste säga att denna är på en helt annan nivå. Väldigt god men samtidigt ”krävande” att dricka om ni förstår hur jag tänker.
Någon annan som har erfarenhet av Uigedail?
Dricker just nu av en flaska Ardbeg Uigeadail. Jag gillar rökig whisky - Lagavulins 16yr och olika Laphroaig tillhör favoriterna men måste säga att denna är på en helt annan nivå. Väldigt god men samtidigt ”krävande” att dricka om ni förstår hur jag tänker.
Någon annan som har erfarenhet av Uigedail?
Stämmer beskrivningen, ”päronsplitt i honungsmelon”? Verkar riktigt spännande den där!Köpte en flaska nikka coffey grain![]()
nikka har blivit en av mina favoriter
![]()
Ska köpa den nästa gång, finns på Bolaget Odenplan.Köpte en flaska nikka coffey grain![]()
nikka har blivit en av mina favoriter
![]()
Ska köpa den nästa gång, finns på Bolaget Odenplan.
Nån som har provat? Recensionerna låter bra och för det priset, 349 kr, låter väldigt prisvärt. Verkar vara rund i smaken och inte så rökig.
![]()
Mycket prisvärd brukswhiskyNån som har provat? Recensionerna låter bra och för det priset, 349 kr, låter väldigt prisvärt. Verkar vara rund i smaken och inte så rökig.
![]()
Riktigt bra, har blivit min go-to whisky nu.Nån som har provat? Recensionerna låter bra och för det priset, 349 kr, låter väldigt prisvärt. Verkar vara rund i smaken och inte så rökig.
![]()
Yes! Väldigt bra. Gillar Laga överlag o Destillers leverar bra. Årets lika bra som -17 lite mer len o aningen mer sötma än -18. Kommer köpa några flerNågon som har provat årets Lagavulin Destillers?
Yes! Väldigt bra. Gillar Laga överlag o Destillers leverar bra. Årets lika bra som -17 lite mer len o aningen mer sötma än -18. Kommer köpa några fler
Återkom gärna med utlåtandePerfekt då blir det en bra fredag!![]()
Redan beskrivning får det att på riktigt vattnas i gommen. Snudd på erotisk. Levererar den sedan som -17 blir det en god jul!Någon som har provat årets Lagavulin Destillers?
Underskattad malt som är riktigt bra.Va tvungen att pröva...
Väldigt bra faktiskt.![]()
-Under julledigheten kommer jag att att njuta av dessa
![]()
vad tycker du om reki? Har själv inte testat nämligen.