Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Åh riktigt go dryck ocksåByggt nytt skåp, var snabb o fylla med lite godsaker innan frun hinner med![]()
Någon som kan tipsa om en bra whisky att ge bort till en whiskyälskare? Budget upp till 2000 kr.
Tack för tipset. Blev en Arran 21-årig ur tillfälligt sortiment.Glengoyne 21 är en höjdare som jag fick i present när jag gick i pension. Kommer dessutom i en grym låda. 1.500:- så väl inom budget ...
![]()
Glengoyne 21 Years
Komplex, smakrik whisky med tydlig karaktär av sherryfat, inslag av valnötter, torkad frukt, kakao, kanel, lakrits och honung.www.systembolaget.se
Jag fick ett par till ...
![]()
Edit:
![]()
Super Nikka är en av mina absoluta favoriter. Japansk whisky känns lite mer lättdrucken än andra.Just gjort slut på Niklas Whisky From the Barrel och är nog en av få gånger jag genuint tyckt whisky smakat gott.
Någon som har tips på någon liknande smakmässigt?
Tack för tipset, får bli den som nästa! Något annat förslag, kanske på någon malt?Super Nikka är en av mina absoluta favoriter. Japansk whisky känns lite mer lättdrucken än andra.