Kanske, men garantin kommer inte hjälpa om den är fuktskadad vilket är större risk ju lägre vattentätheten ärJag tror vi har nog etablerat att 3 bar är verkligen 3 bar osv om det hävdas av ett seriöst märke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske, men garantin kommer inte hjälpa om den är fuktskadad vilket är större risk ju lägre vattentätheten ärJag tror vi har nog etablerat att 3 bar är verkligen 3 bar osv om det hävdas av ett seriöst märke.
Urverket styr datumplaceringen. Tyckte denna ändå funkar bra, placerat där siffrorna annars sitter. Men hade man valt svart dautumskiva med vita siffror (på svart tavla) hade det inte sett bra ut.Kunde de inte sätta datumfönstret lite längre ut till höger?
Eller är det bara i mitt huvud?
![]()
Instämmer 100%. Blir lite väl mycket Harry Potter-trollstav över det hela.Zentih och den förbaskade stjärnan som de använder på sin sekundvisare. Jag vet inte hur många av deras annars grymma klockor som jag avstått för att den är en enda stor nagel i ögat på mig.
![]()
Så är det kanske. Men visst borde man kunna förvänta sig det för en klocka i den prisklassen. Man hade ju aldrig accepterat att Audi-ringarna satt snett?Känner inte till någon klocka vars logotyp på kronan alltid är rakt upp.
Oooh... Tudors förb... timvisare. Nej, den är inte snygg någon dag i veckan. Ser ut som ett gammalt vattentorn i nån utflyttningsort. Nej, Tudor går helt bort för mig.![]()
Bra klocka som jag saknar ibland. Men fejknitarna på länken!? Vissa dagar var de okej men ibland ville jag bara grina..
Audis logga har ingen funktion och är inte gängad. Men går att lösa, är väl skydwellern som har den rättvinklad?Så är det kanske. Men visst borde man kunna förvänta sig det för en klocka i den prisklassen. Man hade ju aldrig accepterat att Audi-ringarna satt snett?![]()
Sorry.. men;
![]()
Alla fina 40/50-tals modeller med en logga som för tankarna till klistermärken på Paul Walkers Toyota Supra i ”the fast and the furious”.
Ja, jag har alltid gillat Supra!Den som är så fin!
Instämmer på denSorry.. men;
Alla fina 40/50-tals modeller med en logga som för tankarna till klistermärken på Paul Walkers Toyota Supra i ”the fast and the furious”.
Du är inget Harry Potter fan tolkar jag det somFörmodligen en stor vattendelare här men:
Rolex Milgauss jävla sekundvisare
Imho det bästa Rolex har att erbjuda sen explorer 1 i 39mm om det inte vore för den där fula jävla blixten! Om zeniths sekundvisare påminner om Harry Potters trollstav är milgauss hans ärr i pannan!
Tvärtom faktiskt! Älskar Harry Potter. Både filmerna och böckerna (som jag för övrigt läser på kvällarna med min 8-åring)Du är inget Harry Potter fan tolkar jag det som![]()
Hade för mig att det såg snyggt ut men nu när jag tittar igen kan jag inte låta bli att tänka att det är en (dålig) Harry Potter-edition med den där sekundvisarenTvärtom faktiskt! Älskar Harry Potter. Både filmerna och böckerna (som jag för övrigt läser på kvällarna med min 8-åring)
Däremot är jag inget fan av milgauss sekundvisare. Vet som sagt att många tycker den lyfter hela klockan osv. Men för mig personligen förstör den hela klockan! Annars är det nog den i Rolex nuvarande lineup som attraherar mig mest
Jo precis, men de borde ju ändå kunna justera det kan man tycka.Urverket styr datumplaceringen. Tyckte denna ändå funkar bra, placerat där siffrorna annars sitter. Men hade man valt svart dautumskiva med vita siffror (på svart tavla) hade det inte sett bra ut.
![]()
Mkt tooligt, legible och omtyckt av Bratte ägare / fans, därför….VARFÖÖR!?
![]()
Audi sitter rakt, är Skoda som det sitter lite snett påSå är det kanske. Men visst borde man kunna förvänta sig det för en klocka i den prisklassen. Man hade ju aldrig accepterat att Audi-ringarna satt snett?![]()
Mkt tooligt, legible och omtyckt av Bratte ägare / fans, därför….