Kan denna passa här? Liten Seiko ana-digi som jag använder lite då och då.![]()
Ah, bra idé, kör med denna idag. Har din orginallänk? I så fall ser den annorlunda ut än min, men klockorna är ju lite olika också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan denna passa här? Liten Seiko ana-digi som jag använder lite då och då.![]()
Finns bara ett ord för dessaAh, bra idé, kör med denna idag. Har din orginallänk? I så fall ser den annorlunda ut än min, men klockorna är ju lite olika också.
![]()
Nej, tror inte det är orginal. Kan ta några bilder på den lite senare. Har klockorna i sovrummet och fru Brogin har en välförtjänt sovmorgon som jag inte vill sabba.Ah, bra idé, kör med denna idag. Har din orginallänk? I så fall ser den annorlunda ut än min, men klockorna är ju lite olika också.
![]()
Helt sant. Coola och retro för fikapengar liksom....Finns bara ett ord för dessa
RETRO![]()
Någon sån där har jag med någonstans tror jag.. Undra vad det är för länk på min?Nej, tror inte det är orginal. Kan ta några bilder på den lite senare. Har klockorna i sovrummet och fru Brogin har en välförtjänt sovmorgon som jag inte vill sabba.
Helt sant. Coola och retro för fikapengar liksom....
Finns bara ett ord för dessa
RETRO![]()
Någon sån där har jag med någonstans tror jag.. Undra vad det är för länk på min?
85 va ett bra år då titta jag ut för första gångenJapp!
Tillverkad i mars 1985, 1995 eller 2005.
Killgissar på 1985
Fint skick, har bytt tavla ifrån en donator , som tidigare gick men inte gör det längre. Något och kolla på en mörk vinterdag och se om man kan få igång det verket igen...
Du får smyga på tå...Nej, tror inte det är orginal. Kan ta några bilder på den lite senare. Har klockorna i sovrummet och fru Brogin har en välförtjänt sovmorgon som jag inte vill sabba.
Helt sant. Coola och retro för fikapengar liksom....
85 va ett bra år då titta jag ut för första gången
Sådär fin är inte min länk vart fall.. Jag kanske minns helt fel så det är något annat märke på den jag har?Ja, det var det nog! Sprang ofta runt i området där jag bodde och spanade på tjejer med bästisen
Vi tar en länkbild till
![]()
Sådär fin är inte min länk vart fall.. Jag kanske minns helt fel så det är något annat märke på den jag har?
Jag visste inte ens vart dom va för än nu men två Casio hade jag tydligenKanske annat märke eller annan ref?
Min ref är H461-5010
Känner ni igen denna? Tror det är min första klocka jag fick. De var ju riktigt populära på den tiden. Kanske borda byta batteri och börja använda den.![]()
Här är mer junk!!Jag visste inte ens vart dom va för än nu men två Casio hade jag tydligen
Hitta några till med i liknande utförande men va andra märken på dom..
![]()
Tror jag har något liknande den där medKänner ni igen denna? Tror det är min första klocka jag fick. De var ju riktigt populära på den tiden. Kanske borda byta batteri och börja använda den.![]()
Tror fasen bandet sitter upponer ocksåSer ju ut som en Gul, det har jag en gammal som jag använde när jag var undom.
Gul är ju ett "gammalt" "svenskt" märke som började med att importera klockor med sitt namn på, kanske samma tillverkare?
Wow den där va fin som en Square G-Shock i designen, har du bild på baksidan?Här är en till som låg i samma skrotlåda.. Såg ju trevlig ut
![]()
Nu är hon iaf vaken.....Du får smyga på tå...
Wow den där va fin som en Square G-Shock i designen, har du bild på baksidan?
Jag fick Camel Trophy vibbar av den men jag brukar va "ute å cyckla" rätt ofta....Känner ni igen denna? Tror det är min första klocka jag fick. De var ju riktigt populära på den tiden. Kanske borda byta batteri och börja använda den.![]()
Här en likadan
Gillar "Korea 90-tal" . Antar att det är SydKorea då....Här en likadan
![]()
Vintage Casio W-720 module 549 WR100m Rare Comfortable Wrist Watch Korea 90's | eBay
Width - 38mm Lugs - 19mm Length - 40mm Depth - 8.5mm. Full working condition.www.ebay.com
Fast din är en jdm japan made
Alla vi som är födda 85 hade en GUL eller kopia på armen i högstadiet. Liksom en Nokia 3310 i fickan.Känner ni igen denna? Tror det är min första klocka jag fick. De var ju riktigt populära på den tiden. Kanske borda byta batteri och börja använda den.![]()
Se där ja gul är väl originalet, fasen mina päron måste snålat in på klockköpet till sin son o gett honom en hitech istället, "Äsch han märker inget" tänkte dom nogAlla vi som är födda 85 hade en GUL eller kopia på armen i högstadiet. Liksom en Nokia 3310 i fickan.
![]()
![]()
Jag fick en Complete-luvtröja istället för orginalet som var Champion dock i mellanstadiet då hade väldigt få varken klocka eller mobiltelefon. Var man riktigt frän hade man en Nokia 3210. Den på bilden fick jag som en gåva till samlingen nyligen. Man kan alltså samla på andra saker även om denna också kan visa klockan digitalt.Se där ja gul är väl originalet, fasen mina päron måste snålat in på klockköpet till sin son o gett honom en hitech istället, "Äsch han märker inget" tänkte dom nog
Visserligen tog de ju va 30 år innan jag insett att jag blivit lurad...
Hahaha! Det va en Hitech jag hade med tydligenKänner ni igen denna? Tror det är min första klocka jag fick. De var ju riktigt populära på den tiden. Kanske borda byta batteri och börja använda den.![]()
Ser ut som att Ni behöver byta batteri grabbar.Hahaha! Det va en Hitech jag hade med tydligen
![]()
Hahaha! Dessa klockor har inte sett dagsljus på flera år så nu blir det dyrt igen bara för att man öppnade en skrotlådaSer ut som att Ni behöver byta batteri grabbar.