• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Kan denna passa här? Liten Seiko ana-digi som jag använder lite då och då.
20220216_123222.jpg

Ah, bra idé, kör med denna idag. Har din orginallänk? I så fall ser den annorlunda ut än min, men klockorna är ju lite olika också.

20220925_091529.jpg

Ah, bra idé, kör med denna idag. Har din orginallänk? I så fall ser den annorlunda ut än min, men klockorna är ju lite olika också.

20220925_091529.jpg
Nej, tror inte det är orginal. Kan ta några bilder på den lite senare. Har klockorna i sovrummet och fru Brogin har en välförtjänt sovmorgon som jag inte vill sabba.
Finns bara ett ord för dessa
RETRO😍
Helt sant. Coola och retro för fikapengar liksom....

Känner ni igen denna? Tror det är min första klocka jag fick. De var ju riktigt populära på den tiden. Kanske borda byta batteri och börja använda den.
DSC_7485.JPG

Ser ju ut som en Gul, det har jag en gammal som jag använde när jag var undom.
Gul är ju ett "gammalt" "svenskt" märke som började med att importera klockor med sitt namn på, kanske samma tillverkare?

Ser ju ut som en Gul, det har jag en gammal som jag använde när jag var undom.
Gul är ju ett "gammalt" "svenskt" märke som började med att importera klockor med sitt namn på, kanske samma tillverkare?
Tror fasen bandet sitter upponer också😂 denna kanske va en kopia, gul kanske kosta 599 kr denna fick man för 299, haha jag vet inte. Hitech låter ju dock coolare än gul

• Like
Reactions: bag
Alla vi som är födda 85 hade en GUL eller kopia på armen i högstadiet. Liksom en Nokia 3310 i fickan.
20220121_183912 (1).jpg

20220121_235614.jpg
Se där ja gul är väl originalet, fasen mina päron måste snålat in på klockköpet till sin son o gett honom en hitech istället, "Äsch han märker inget" tänkte dom nog
Visserligen tog de ju va 30 år innan jag insett att jag blivit lurad...

Se där ja gul är väl originalet, fasen mina päron måste snålat in på klockköpet till sin son o gett honom en hitech istället, "Äsch han märker inget" tänkte dom nog
Visserligen tog de ju va 30 år innan jag insett att jag blivit lurad...
Jag fick en Complete-luvtröja istället för orginalet som var Champion dock i mellanstadiet då hade väldigt få varken klocka eller mobiltelefon. Var man riktigt frän hade man en Nokia 3210. Den på bilden fick jag som en gåva till samlingen nyligen. Man kan alltså samla på andra saker även om denna också kan visa klockan digitalt.
20220925_104401.jpg

Tillbaka
Topp