bag
Silver
Ett nytt batteri kostar inte många kronor.Hahaha! Dessa klockor har inte sett dagsljus på flera år så nu blir det dyrt igen bara för att man öppnade en skrotlåda![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett nytt batteri kostar inte många kronor.Hahaha! Dessa klockor har inte sett dagsljus på flera år så nu blir det dyrt igen bara för att man öppnade en skrotlåda![]()
Jag hittade lite mer än en klocka i lådan och det finns mer lådor att gräva iEtt nytt batteri kostar inte många kronor.
Hur många batterier pratar vi om egentligen? Jag har bra rabatt på batterilagret...Jag hittade lite mer än en klocka i lådan och det finns mer lådor att gräva i
Jag samlar inte på klockor... Jag hordar!!!![]()
Man tackar!!Hur många batterier pratar vi om egentligen? Jag har bra rabatt på batterilagret...![]()
Min teori går isär nu tankarna går. Hitech kan va dyrare. "Norrländskt guld" "pappa guldmedalj av kungen" 1994 för mjölk leveranserHahaha! Det va en Hitech jag hade med tydligen
![]()
Helt fantastiskt att väcka liv i nåt som legat i årtionden. Fasen man får G-Shock vibbar, displayerna layout är ju som de gamla vintage och även de idag de enkla inte mycket som hänt.Så vaknade den gamla Casio w-720 upp ur sin fleråriga dvala
Tänkte passa på och polera glaset men det visade sig vara just glas och inte plast? så det får va lite repor i den så länge...
Nu måste jag bara hitta ett band till den med så är den redo för tjänstgöring igen
![]()
Jäklar vad lik den va i funktioner och display.. Vad sitter det för modul i den där??Helt fantastiskt att väcka liv i nåt som legat i årtionden. Fasen man får G-Shock vibbar, displayerna layout är ju som de gamla vintage och även de idag de enkla inte mycket som hänt.
Min äldsta G-Shock gold speed![]()
![]()
![]()
Sitter 901 i den, trevligt med screwback också. Lite härlig tyngdJäklar vad lik den va i funktioner och display.. Vad sitter det för modul i den där??
Grymt!!Sitter 901 i den, trevligt med screwback också. Lite härlig tyngd
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
![]()
Jo jag har hittat band nu
Synd denna va slut men finns väl på fler ställen till din
"Snarlik" min nakna 5600C.Helt fantastiskt att väcka liv i nåt som legat i årtionden. Fasen man får G-Shock vibbar, displayerna layout är ju som de gamla vintage och även de idag de enkla inte mycket som hänt.
Min äldsta G-Shock gold speed![]()
![]()
![]()
Jäklar vad ball!!"Snarlik" min nakna 5600C.![]()
Sitter 691 modul i den va ? Kom 1987"Snarlik" min nakna 5600C.![]()
Så ser dom ut när kläderna åker avJäklar vad ball!!![]()
Hahahaha!!Så ser dom ut när kläderna åker av![]()
Har du rivit mer i skrotlådan? Visste inte att du var en digital klocka samlareJa jäklar! Det här såg ju spännande ut!![]()
![]()
![]()
Alltså moduler hit och dit nu är det över min expertisnivå. Jag tittar på hur de ser ut topless. Men det är skruvbak och jag tror den är tillverkad -85 för den var förinställd på det efter batteribytet.Sitter 691 modul i den va ? Kom 1987
Ja det har gått över från skrotlåda till likkista tror jagHar du rivit mer i skrotlådan? Visste inte att du var en digital klocka samlare![]()
Kolla baklocket där står modul nrAlltså moduler hit och dit nu är det över min expertisnivå. Jag tittar på hur de ser ut topless. Men det är skruvbak och jag tror den är tillverkad -85 för den var förinställd på det efter batteribytet.
Tror det står på bakboetten vilket urverk "modul" som sitter i domAlltså moduler hit och dit nu är det över min expertisnivå. Jag tittar på hur de ser ut topless. Men det är skruvbak och jag tror den är tillverkad -85 för den var förinställd på det efter batteribytet.
Jo jag tycker de ser rå ut när man tar av BHn(BoettHållaren).Jäklar vad ball!!![]()
Cool display ser nästan ut som en vintage tv![]()
Timex Transit
Ah där står det 691.Kolla baklocket där står modul nr
Den kom 1987, de är för övrigt den klockan keanu Reeves bär i actionfilmen "speed"Ah där står det 691.