Då har den iaf fått de lite roligare hos mej. En låda med andra klockkompisarHos mig i en låda med dammsugarmunstycken![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då har den iaf fått de lite roligare hos mej. En låda med andra klockkompisarHos mig i en låda med dammsugarmunstycken![]()
MornmornGod morgon!
![]()
Den väckte ju ett litet begär.Den här är lättläst med!
![]()
![]()
Rena grekiskan!
![]()
Skönt med en definition. Återstårbara att kategorisera herrarna efter mallen. Och mig själv.Skillnaden mellan en nörd och en kuf är att nörden gärna konfronterar omgivningen och finner ett visst nöje i omgivningens reaktion.
Om man däremot frågar en kuf om dennes inställning till de andra tittar han häpet upp och frågar "De andra??"
Där är klockan i sitt rätta element! Helt. Rätt.Mornmorn![]()
Din är 07:32Skönt med en definition. Återstårbara att kategorisera herrarna efter mallen. Och mig själv.
Förresten vad är klockan?
![]()
Går det inte byta band?Den är skönt nördig. Lätt en konversationsstartare. Det enda jag uppfattar negativt med den är armbandet som gör totalkänslan mer mot Kina än Japan. Men det går nog att nöta in bandet med... tiden![]()
God kväll mina herrar! Hade ju tänkt charma er med en Accutron... men... säljaren sålde den till en annan framför ögonen på mig...Får bli något annat...
Bandet sitter ju på ett stift men farbror ser inte om det är löstagbart.Går det inte byta band?
Hur ser datumvisningen ut?
Läckert!! Suget växer här!!Bandet sitter ju på ett stift men farbror ser inte om det är löstagbart.
Storleksref och datum här.
Funkar som med tiden och lampansom står för 10. Ons 11 2 mao.
![]()
![]()
Ungefär lika tjock som en Amfibia. 14 isch mm eller så. Har allt nerpackat så det får bli ögonmåttet.Läckert!! Suget växer här!!![]()
Köp? Köööööööööööööööööööööp!Läckert!! Suget växer här!!![]()
Riktigt läcker den där!!Go förmiddag med min enda digitalare!!![]()
![]()
Go förmiddag med min enda digitalare!!![]()
![]()
Skönt med en definition. Återstårbara att kategorisera herrarna efter mallen. Och mig själv.
Förresten vad är klockan?
![]()
En del klockor har ju när man köper dem stift utan fläns så man inte kan komprimera dem för att ta loss. Då får man helt enkelt bryta av stiftet och ersätta det.Bandet sitter ju på ett stift men farbror ser inte om det är löstagbart.
Storleksref och datum här.
Funkar som med tiden och lampansom står för 10. Ons 11 2 mao.
![]()
![]()
TackRiktigt läcker den där!!![]()
hehe!den måste visas då om det skulle vara så.Den som ändå hade en fungerande Elektronika 5.
Men vänta nu, kan det vara så att en är på väg med posten ifrån Ukraina?!![]()
Den som ändå hade grossat några bund. Men vänta lite nu...En del klockor har ju när man köper dem stift utan fläns så man inte kan komprimera dem för att ta loss. Då får man helt enkelt bryta av stiftet och ersätta det.
Skulle inte ett svart bund vara klädsamt på den där 100001...![]()
Ser ut att vara med kylflänsar a la Puch Dakota. Glest placerade och kyler måttligt.En del klockor har ju när man köper dem stift utan fläns så man inte kan komprimera dem för att ta loss. Då får man helt enkelt bryta av stiftet och ersätta det.
Skulle inte ett svart bund vara klädsamt på den där 100001...![]()
Ja bund är nog mitt förstahandsval till den brutala klockan.Den som ändå hade grossat några bund. Men vänta lite nu...![]()
Haha skulle bli förvånad om han underkänner denLäcker!!Men är den godkänd av @bag ??
Vilket as! En halv Zlathoust nästan ju!Klocka in idag igen så nöjd![]()
![]()
![]()
![]()
Aha!! Det är det sambon menar när hon kallar mig för det!! Undra varför hon tycker att jag är en halv Zlatoust?Vilket as! En halv Zlathouts nästan ju!
Oh its a fake... står inte Casio när man trycker in båda knapparna... det tricket gäller väl ännu???Svidar om till eftermiddagsur.
Fick ju skaffa en sån här. Lite av en referenspunkt inom denna nisch.
French gadget shop hade den tokbilligt.
![]()