Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon. Hörde jag terrorist-torsdag?
17vH märke och en oisaC !!
"Come with me if you don't want to live"
Fast den är ju både solar och har negativ ”display” och kompass - det talar väl ändå för att det är en digi?Tveksamt om denna räknas som digital.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Cool sak men hade man övervägt den om den kallats "antik ångpunkare"? Låter ju som mormors strykjärn lite grannTveksamt om denna räknas som digital.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Det erbjudandet och den klockan... ambivalensen är på max!!!
"Come with me if you don't want to live"
Är det en spion ?Jag får fanimig byta bort några Vostok mot dugitalare så jag får hänga mer här i tråden!
Riktig mat och horisontellt läge, det behöver man efter en hård dag!!Det var falukorv och en balja rotmos.
Nu är det rodelträning för att smälta maten.
Rotmos? Dylik föda är väl reserverad onanister och självmördarde i infernot?Det var falukorv och en balja rotmos.
Nu är det rodelträning för att smälta maten.
@Delgada sorry, men rotmos och makrill i tomatsås... det skall grävas ner tillsammans med använt kärnbränsle... jag tål inte ens doften av detRotmos? Dylik föda är väl reserverad onanister och självmördarde i infernot?
Den är bra!!!Godkväll!
@Delgada sorry, men rotmos och makrill i tomatsås... det skall grävas ner tillsammans med använt kärnbränsle... jag tål inte ens doften av det
Men väl bekomme! Jag tar en grogg till. Kvällen blev oväntat kort så jag får kolka ett par groggar hemma innan man tar kväll.
Just så! Vem fn har ketchup på fisk? Sic transit gloria mundi!Makrill i tomatsås är något av det värsta som finns. Fick genomlida sommaren som barn när resten av familjen åt detta...
Vad menar du??Just så! Vem fn har ketchup på fisk? Sic transit gloria mundi!
INTE ENS MC DONALDS!!!