Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min "laddar" ännu dyrare...Laddar dyrt... Så kan det gå när man glömt sätta i sladden hemma!
![]()
![]()
Min "laddar" ännu dyrare...
...fast snabbare.
Vänta bara, staten kommer nog lösa en skatt på något vis.Klockan laddar iallafall gratis![]()
Solar =skattebefriadVänta bara, staten kommer nog lösa en skatt på något vis.
Det har jag haft i nästan varenda bil jag ägt, med brasklapp för att motorerna inte alltid varit små. Min nuvarande drivs med en 3,4liters diesel och har två 72ah batterier i gångtidsresev. Lite otymplig att ha på armen bara men @hepanter skulle nog kunna pull it off.Varför finns det ingen klocka som drivs av en liten förbränningsmotor?
Grymmaste bilen tänk på köra spånbalar i den rena dröm firma truckenDet har jag haft i nästan varenda bil jag ägt, med brasklapp för att motorerna inte alltid varit små. Min nuvarande drivs med en 3,4liters diesel och har två 72ah batterier i gångtidsresev. Lite otymplig att ha på armen bara men @hepanter skulle nog kunna pull it off.
![]()
Min pappa är starkare än din pappa.Det har jag haft i nästan varenda bil jag ägt, med brasklapp för att motorerna inte alltid varit små. Min nuvarande drivs med en 3,4liters diesel och har två 72ah batterier i gångtidsresev. Lite otymplig att ha på armen bara men @hepanter skulle nog kunna pull it off.
![]()
Det där är ju en bil man haft våta drömmar om!!Det har jag haft i nästan varenda bil jag ägt, med brasklapp för att motorerna inte alltid varit små. Min nuvarande drivs med en 3,4liters diesel och har två 72ah batterier i gångtidsresev. Lite otymplig att ha på armen bara men @hepanter skulle nog kunna pull it off.
![]()
Eller med en uran stav!Varför finns det ingen klocka som drivs av en liten förbränningsmotor?
The World’s Smallest Petrol Engine? | Moore Good Ink
mooregoodink.com
Det stod faktiskt en likadan parkerad intill min på min tidigare adress vid ett tillfälle som hade ett stort jäkla släp med hö/halm/eterneller/strån påhängtGrymmaste bilen tänk på köra spånbalar i den rena dröm firma trucken
Som det brukar heta: KÖÖÖP!Det där är ju en bil man haft våta drömmar om!!![]()
Gött. De behöver visst folk både på Volta och Nilfisk. Bara att slänga in en ansökan!Läckert!! Suget växer här!!![]()
En halv Zlatoust? denna är ju 53 mm zlatousten va ju bara 46mmVilket as! En halv Zlathoust nästan ju!
Edit: talar om klockan alltså.![]()
Originalet (191-ЧС) var 60mmEn halv Zlatoust? denna är ju 53 mm zlatousten va ju bara 46mm![]()
![]()
Ja de kankse va den han syfta påOriginalet (191-ЧС) var 60mm![]()
Det var mig en svullen rackare. Messa Arnie och säg att han ligger i lä!En halv Zlatoust? denna är ju 53 mm zlatousten va ju bara 46mm![]()
![]()
Mmmm cola napparDagens digitala följeslagare
![]()
![]()
Och en liten båt![]()
![]()
Jag messade igår fick svar nu på morgon.Det var mig en svullen rackare. Messa Arnie och säg att han ligger i lä!
![]()
Inte "i'll be back"?Jag messade igår fick svar nu på morgon.
-hasta la vista baby![]()
DEN skall du visa upp så fort någon kommer farande och säger att de har en "Pepsi" eller en "Kola". Din har ju den äkta kulören!!!Dagens digitala följeslagare
![]()
![]()
Och en liten båt![]()
![]()
Just så. Här öppnas inga dörrar utan man rammar dem med en skottkärra. The Arnie way or the highway!Morn kära vänner![]()
![]()
![]()