• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Laddar dyrt... Så kan det gå när man glömt sätta i sladden hemma!
20221102_130545.jpg

20221102_130540.jpg

Varför finns det ingen klocka som drivs av en liten förbränningsmotor?
Det har jag haft i nästan varenda bil jag ägt, med brasklapp för att motorerna inte alltid varit små. Min nuvarande drivs med en 3,4liters diesel och har två 72ah batterier i gångtidsresev. Lite otymplig att ha på armen bara men @hepanter skulle nog kunna pull it off.

954D3658-58F4-4BFB-84BA-70CB2A258A52.jpeg

Det har jag haft i nästan varenda bil jag ägt, med brasklapp för att motorerna inte alltid varit små. Min nuvarande drivs med en 3,4liters diesel och har två 72ah batterier i gångtidsresev. Lite otymplig att ha på armen bara men @hepanter skulle nog kunna pull it off.

954D3658-58F4-4BFB-84BA-70CB2A258A52.jpeg
Grymmaste bilen tänk på köra spånbalar i den rena dröm firma trucken

Grymmaste bilen tänk på köra spånbalar i den rena dröm firma trucken
Det stod faktiskt en likadan parkerad intill min på min tidigare adress vid ett tillfälle som hade ett stort jäkla släp med hö/halm/eterneller/strån påhängt 😄
Kan bekräfta att man kan frakta rejäla mängder bråte i den där skåpet, så länge det inte behöver ske bekvämt.

Tillbaka
Topp