Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite känsla som terroristen i "metall". Men roligareFinnish barley to the rescue!
Förresten jag lurar på en klocktripp till Japan. Spekulanter?? Tänker till vååren.
![]()
Vad menar du??
![]()
![]()
Trodde de va @Vostok s nationalfågel förstNy dag och nya möjligheter att göra bort sig.
Morrn pågar!
![]()
Är den inte lite lätt? Kan man fästa ballast kanske? Eller på gården heter det kanske bal-last?Morn hörrni lagom specs på denna eller va säger ni![]()
![]()
De är nog tur att den är lättÄr den inte lite lätt? Kan man fästa ballast kanske? Eller på gården heter det kanske bal-last?![]()
Glaset ser transparent ut så gröna led är min gissning.Usch!!! Tacka vet jag varm korv!
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Fasen vad snyggt det är med med grön lcd, är det bara en grön film?
Tackar!Usch!!! Tacka vet jag varm korv!
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Fasen vad snyggt det är med med grön lcd, är det bara en grön film?
Men hur relaterar detta till taxen?Tackar!
Japp jag tog en sån där Lee filter film som jag surrade om förr![]()
Det är en film men det sitter på insidanGlaset ser transparent ut så gröna led är min gissning.
Hur långt är ett snöre?Men hur relaterar detta till taxen?![]()
Jaha. Här kammar man sig och håller på och så är det insidan som räknas. Typiskt.Det är en film men det sitter på insidan![]()
Dubbelt så långt som hälften.Hur långt är ett snöre?![]()
Bara Vostok som kommer överleva apokalypsen ser jag. För egen del kommer jag att klara mig in i det sista tills han äter upp mig utan ketchup på men med Västerviks sötstarka senap. Frågan är hur undertecknad tillagas på bästa vis?Vad menar du??
![]()
![]()
Men hur smakar den?Men det är ju Fredag!!
Jäklar vad jag burit denna klocka länge och mycket.. Blev fanken en ny favorit med detta band
![]()
Helt ok med kotisinappiMen hur smakar den?
Men det är ju Fredag!!
Jäklar vad jag burit denna klocka länge och mycket.. Blev fanken en ny favorit med detta band
![]()
Men @Rikala då! Du får inte kinka med maten.Ska möta dottern som kommer med tåget.
![]()
För övrigt kan jag meddela herrskapet makrill-hatare att pasta med makrill är en underskattad delikatess.
Koka pasta, slå i en burk makrill i tomatsås, tillsätt rikligt med vitlök, ost och olivolja.
Perfekt mat på båten.![]()
Men @Rikala då! Du får inte kinka med maten.
Du får ingen glass förrän du ätit upp din pasta med makrill.