Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig kväll hälsar kingVärldstidspannkakor på fredagar - det är sedan.. ja strängt taget är det väl sedan nu då antar jag..
Ha en trevlig helg och glöm inte att säga NEJ till makrill! Stå gärna över knäckebröd, pilsner, entrecote och ostkrokar också när ni ändå är i farten(så blir det mer till mig)
![]()
Vill du byta mot min Hong Kong hammare? Kan skicka med ett halvt paket pappnubb med vid smidig affär!!Trevlig kväll hälsar king![]()
Är det ketchup på fisken?Svidade om till något annat då jag burit Royalen ganska länge nu
Skickar med en låt som faktiskt egentligen är ett recept på "Kalakukko" en traditionell östfinsk maträtt med bland annat fisk
![]()
Nej tyvärr men fläsk och allt inbakad i ett slags bröd..Är det ketchup på fisken?![]()
Grymt snygg på dejGodkväll och äntligen fredag! Ramlade in 2 digitala i dag och alltihop är den där mjölkbondens fel! Men tack för den här affären @hepanter
Vi får se om jag orkar flexa med mitt andra inköp ikväll... TGIF!![]()
Nej den va bara med och hämtade ett lass bal en förmiddagFin pjäs det här och den känns som en "Seikodykare" ska kännas.... Och den luktade inte en gödsel!
Tack igen @hepanter .....
Fisk, fläsk och salt inrullat i pepparkaksdeg!Svidade om till något annat då jag burit Royalen ganska länge nu
Skickar med en låt som faktiskt egentligen är ett recept på "Kalakukko" en traditionell östfinsk maträtt med bland annat fisk
![]()
Nu har det varit quartzare hela veckan, och ja, det har varit trevligt. Framför allt trevlig samvaro i den här mysiga tråden.
Men nu börjar själen längta efter frädrar och kugghjul.
Imorgon ses vi i Vostok-tråden.
God natt själsfränder.
![]()
Ryssklockor är rätt charmiga....Trevligt med en digital vecka. Har själv haft nästan bara digitala denna veckan.
Har för övrigt ca 20st "ryska" klockor på väg, några av dem digitalare men de flesta har kugghjul...
Känslan när utomjordingarna anländer.....Nu snackar vi lume...
![]()
Idag vankas vandring på Kullen. Bastu och bada i havet. Och runda av med traditionell Gåsamiddag. Kan bli en grogg på det.Morn kamrater vad gör ni en lördag som denna?
Idag ska jag gödsla ut i ungdjursanläggningarna. Är ju snart dags att ställa in även ungdjur. Casio G-Shock GGb100 får tjänstgöra
![]()
Låter som en rolig dagIdag vankas vandring på Kullen. Bastu och bada i havet. Och runda av med traditionell Gåsamiddag. Kan bli en grogg på det.
Terroristen och militärens ullstrumpor. Check.
![]()
Tja. Ett traditionsenligt dopp i november brukar vara hela årets kvot av badande i havet. Sedan kan vi ju diskutera om det är kallt... typ 11-12 grader vilket är varmare än i luften. Men, det är ju en kul grej när man är ett gäng som gör det. Får väl se om terroristen överlever både bastu och bad... 30m borgar ju inte riktigt för detLåter som en rolig dag
Ingen badkruka med andra ord
Bara o köpa en ny terrorist klocka om den lämnar inTja. Ett traditionsenligt dopp i november brukar vara hela årets kvot av badande i havet. Sedan kan vi ju diskutera om det är kallt... typ 11-12 grader vilket är varmare än i luften. Men, det är ju en kul grej när man är ett gäng som gör det. Får väl se om terroristen överlever både bastu och bad... 30m borgar ju inte riktigt för det
![]()
Man kan tro de har värmekikare nästan.Goddag, den här fungerar dåligt, frugan o barn hittar mig trots camouflaget.
![]()
Jo french gadgets hade den för 190. 230 med frakt. Så rätt överkomligt.Bara o köpa en ny terrorist klocka om den lämnar in![]()
Är spänd på att se en badbild med terroristen sen och nyfiket se om de blir kondens eller inteJo french gadgets hade den för 190. 230 med frakt. Så rätt överkomligt.
Bussen till uppsamlingsplatsen nu.
![]()