Vostok
Guld
Det värsta är ju att dom exploderar när dom går sönder har jag hört...Är spänd på att se en badbild med terroristen sen och nyfiket se om de blir kondens eller inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det värsta är ju att dom exploderar när dom går sönder har jag hört...Är spänd på att se en badbild med terroristen sen och nyfiket se om de blir kondens eller inte
Då gäller de att va under vattnet när de smäller, inte kul om den brakar av i bastunDet värsta är ju att dom exploderar när dom går sönder har jag hört...
Nu blev jag vandrings inspirerad... Men är verkligen terroristen rätt val för strspatsen?Idag vankas vandring på Kullen. Bastu och bada i havet. Och runda av med traditionell Gåsamiddag. Kan bli en grogg på det.
Terroristen och militärens ullstrumpor. Check
Frukost nu????Dags för frukost!
Frukost nu????
Standard för oss morgontrötta som försöker dygnsfasta.Det var nog rekord!!! Sov länge idag!
Ingen rast, ingen ro....?
Byter efter bastun och badet. Tror nog den kan klara bastun viket nog inte de mekaniska gör lika bra?Nu blev jag vandrings inspirerad... Men är verkligen terroristen rätt val för strspatsen?
Skogen avklarad.
Satte på ett Canvas för lite mer ”nu jävlar ska jag ut och hajka” känsla…
Jag bastar med mekaniska men saknar å andra sidan enligt samstämmiga uppgifter omdömeByter efter bastun och badet. Tror nog den kan klara bastun viket nog inte de mekaniska gör lika bra?
2x bad o h 1 timme bastu. Inga problem.
Tuborg grön och T-röd..Skogen avklarad.
"Doppa mackan i starköl"Tuborg grön och T-röd..
The kristet utseende ska in på vågrätt fyra.
Levern skall också leva. Blev lite skånsk höghöjdsträning för den idag. 187 meter över havet...Ingen rast o ro där heller! Så fort du tar en paus så får levern jobba!
Beställde precis en liten udda Visa klocka. Bild kommer så fort den kommit hem...
Tysk honungslikör med nån skum planta i. Påminde lite om ingefära i rivigheten. Dock en bitter. Gör tyskarna sprit så är det ju nån digestiv. Tack fn med den dieten... krävs ju regelbundna kaustiksodalavemang för att överleva.Tuborg grön och T-röd..
The kristet utseende ska in på vågrätt fyra.
På danska betyder ju frukost lunch... annars är det ju morgonmad...Frukost nu????
Grymt ju2x bad o h 1 timme bastu. Inga problem.
Stenhårt ju protrek har man ju inte ägt någon än. Grymt coolSatte på ett Canvas för lite mer ”nu jävlar ska jag ut och hajka” känsla…