Stenhårt ju protrek har man ju inte ägt någon än. Grymt cool
Den är sådär fulcool, lite som aqualand fast 10ggr värre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhårt ju protrek har man ju inte ägt någon än. Grymt cool
Ute i elementen, sugen på att byta denna mot en annan g shock om någon är sugen.
![]()
Identitetskris idag klock byte igen![]()
Den va riktigt fyndig. Bra mycket bättre än ett vanligt bonnskämtDags att byta nick till henanter?
– Är det några mjölkbönder som är vakna?Den va riktigt fyndig. Bra mycket bättre än ett vanligt bonnskämt
Den där ger crawings ju!!!sluta posta!Ny dag och nya möjligheter att göra bort sig.
Morrn pågar!
![]()
Den är rolig. Men det är inget kvalitetsbygge. Idag flärpte det bara till så lossnade armbandet. För klena bandstift så när det blir lite påfrestning böjs de lite och far ur. Har iofs hänt på en Vostok med. Så, tja. Ingen stor sak men verktygen är ju nerpackade. Alltså blir det inte den klockan på ett tag.Den där ger crawings ju!!!sluta posta!![]()

Syynd!tycker den är tvärtuff!Den är rolig. Men det är inget kvalitetsbygge. Idag flärpte det bara till så lossnade armbandet. För klena bandstift så när det blir lite påfrestning böjs de lite och far ur. Har iofs hänt på en Vostok med. Så, tja. Ingen stor sak men verktygen är ju nerpackade. Alltså blir det inte den klockan på ett tag.![]()
Ja jo jag kan kanske få finget ur och öppna en låda och ta fram grejerna. Eller bara fixa det med en tandpetare. Men eh... lite trött idag.Syynd!tycker den är tvärtuff!![]()
En woäv i laggårn?Godmorgon![]()

Sälja klockor. Är du galen?Börjat sälja ut i min samling, 5 klockor fick nya hem förra veckan.
Nu har man skaffat sig en riktigt fin gwg2000 Toyota landcruiser edition som ska få tjänstgöra från omed nu![]()
![]()
![]()
![]()
Börjat sälja ut i min samling, 5 klockor fick nya hem förra veckan.
Nu har man skaffat sig en riktigt fin gwg2000 Toyota landcruiser edition som ska få tjänstgöra från omed nu![]()
![]()
![]()
![]()
Men jisses du måste ju ha en sån klocka när du rattar den där förstår du välOoooh, synd på mina fågelarmar, annars hade jag varit sugen på en bara för att matcha min bil
![]()
Ska alla invadera Polen nu?Ooooh, synd på mina fågelarmar, annars hade jag varit sugen på en bara för att matcha min bil
![]()
Känner jag skulle behöva en sån där bil när vintern kommer Audin är ju så löjligt lågSka alla invadera Polen nu?![]()
Min duger nog i bästa fall till att befria Orania är jag räddSka alla invadera Polen nu?![]()
Riktigt mäktig pjäs!Börjat sälja ut i min samling, 5 klockor fick nya hem förra veckan.
![]()
![]()
![]()
Tack får bli mer bilder på rävenRiktigt mäktig pjäs!
Och väldigt fin vovve du har
Just Toyota Land Cruiser är väl det fordon som ofta används som "Technical" så den är nog väl utprovad i många krig runt om i världenMin duger nog i bästa fall till att befria Orania är jag rädd![]()
Jo så är detJust Toyota Land Cruiser är väl det fordon som ofta används som "Technical" så den är nog väl utprovad i många krig runt om i världen![]()