• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Härligt väder att gå till jobbet.. Lär ju ta hela dagen innan man är torr igen🌧️ :(

1667974058372.jpeg
Men du slipper snöskyffeln

Var det @Pippis pappa som var på jakt efter en mustaschklocka?

Stämmer bra 🙂👍
Kul att den där dök upp, satt och kikade lite på den så sent som igår efter att @Delgada postat sin fina citizen - hade dock missat att det kommer en video på den, brukar kika på jomw men missat några nu på slutet

Så stort tack för tipset 😃🙏 precis på rätt spår

Det känns som vi gått förbi det där stadiet när man hade en klocklåda 😂 Det lutar med åt resväskor nu 😂
Jag vet inte hur många klockor jag har längre och slutade räkna när det kom över tresiffrigt 😂 Och här säljs inget 😂
Jo det går snabbt uppåt om man börjar med ryska ur. 100-150 kompletta och 50 i varierande behov av delar / service? Det är nog samlingen just nu. Japaner, ruskprickar och swissare. Nån vilsen amerikan och tyskling.

Vet vad Du menar... Jag brukar jo-jo banta min klocksamling med jämna mellanrum! Tycker inte heller om att ha klockor jag inte använder. Och får Du inga känslor för en klocka så kanske Du ska stå över?
Har man känslor för en klocka behöver man hjälp. Professionell sådan. 🤔😉😁 Det säger min osynliga kompis iallafall.

Tillbaka
Topp