Men du slipper snöskyffelnHärligt väder att gå till jobbet.. Lär ju ta hela dagen innan man är torr igen![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men du slipper snöskyffelnHärligt väder att gå till jobbet.. Lär ju ta hela dagen innan man är torr igen![]()
![]()
Det ska bli snö senare i eftermiddag säger dom så säg inte detMen du slipper snöskyffeln
De är skillnad du är ju van vid snö, du skulle ju inte ens lyfta på ögonbrynen om du såg en isbjörnDet ska bli snö senare i eftermiddag säger dom så säg inte det![]()
Fast det är ju inte så jäkla långt ändå men det är klart jag bor väl i ett jävla snöhelveteshålDe är skillnad du är ju van vid snö, du skulle ju inte ens lyfta på ögonbrynen om du såg en isbjörni skogsdungen påväg hem från jobbet. Värre med en annan som bor längre ner i landet
Vet vad Du menar... Jag brukar jo-jo banta min klocksamling med jämna mellanrum! Tycker inte heller om att ha klockor jag inte använder. Och får Du inga känslor för en klocka så kanske Du ska stå över?När man stirrar ner i klocklådan och bara känner stress då vet manmm så sant, men hur får man känslor för en g shock
![]()
Va??? Har du inga isbjörnar uppe hos dig???De är skillnad du är ju van vid snö, du skulle ju inte ens lyfta på ögonbrynen om du såg en isbjörni skogsdungen påväg hem från jobbet. Värre med en annan som bor längre ner i landet
..... köper man en större bokhylla baraDen dan du slutar räkna resväskor.......
Va??? Har du inga isbjörnar uppe hos dig???
Snart säger du väl att tomten inte finns oxå......
Kanske inte är så konstigt att tomten inte finns i mitt område längre, du tycks ju ha hela mellersta o Södra Sveriges kvot av nissar hemma i köket @roosterman @RoosterwifeHär kommer man lyckligt ovetande in i köket.. Och vad möts man av där???
En hel TOMTEARME!!
![]()
![]()
Stämmer bra
Det är något speciellt med guldCasios alltsåÄr det dystert väder får man sätta lite ”guld”kant på vardagen![]()
![]()
Jäklar vad vit din mäsk är? Kör du med turbojäst??
Hemligt receptJäklar vad vit din mäsk är? Kör du med turbojäst??![]()
Har du gått och skaffat blåval?
Den har man fått överta om du syftar på Alfa Laval utrustningenHar du gått och skaffat blåval?
De producerar rätt mycket sås har jag hört...Den har man fått överta om du syftar på Alfa Laval utrustningen![]()
Besikta dotterns bil på G!![]()
Jo det går snabbt uppåt om man börjar med ryska ur. 100-150 kompletta och 50 i varierande behov av delar / service? Det är nog samlingen just nu. Japaner, ruskprickar och swissare. Nån vilsen amerikan och tyskling.Det känns som vi gått förbi det där stadiet när man hade en klocklådaDet lutar med åt resväskor nu
Jag vet inte hur många klockor jag har längre och slutade räkna när det kom över tresiffrigtOch här säljs inget
![]()
Har man känslor för en klocka behöver man hjälp. Professionell sådan.Vet vad Du menar... Jag brukar jo-jo banta min klocksamling med jämna mellanrum! Tycker inte heller om att ha klockor jag inte använder. Och får Du inga känslor för en klocka så kanske Du ska stå över?
Jo det går snabbt uppåt om man börjar med ryska ur. 100-150 kompletta och 50 i varierande behov av delar / service? Det är nog samlingen just nu. Japaner, ruskprickar och swissare. Nån vilsen amerikan och tyskling.
20 liter i timmen?Tankar och Pengarna rusar iväg![]()
![]()
Det var totalen. Ryssar... 40? 10-15 till i behov av ett hammarslsg eller två?Shit, har du så många som 100 fungerande ryssar? Trodde du hade mindre.