Utvisaren
Diamant
Det är så mörkt stt jag inte ser något problem med denna posten?
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så mörkt stt jag inte ser något problem med denna posten?
Det var totalen. Ryssar... 40? 10-15 till i behov av ett hammarslsg eller två?
Beror ju helt på vad som sitter bakom traktorn, 10 liter-15 liter per timme beroende på vad man gör20 liter i timmen?![]()
15 liter i timmen gissar jag?Beror ju helt på vad som sitter bakom traktorn, 10 liter-15 liter per timme beroende på vad man gör
Rent av lite förvånande. Jag skulle ju bara ha 2. Hm.Aha! Men ca 50st är ändå respektingivande![]()
Ha, erkänn nu att det är din avslöja mig....
Erkänner aldrig! Men rattmuffen hjälpte nog lite iaf....Ha, erkänn nu att det är din rosa rattmuff!!!![]()
Skulle kunna vara minHa, erkänn nu att det är din rosa rattmuff!!!![]()
Har du testat med blåvalssås?Tankar och Pengarna rusar iväg![]()
![]()
Rimfrost - rattmuff på.Erkänner aldrig! Men rattmuffen hjälpte nog lite iaf....![]()
TJäle? Har jag inte upplevt sedan 80-talet. Bor hela digitalflocken i Jukkasjärvisaatanalainen?Rimfrost - rattmuff på.
Tjällossning - rattmuff av.
Och lite digitalt för topic
![]()
Tjäle?? Här är det permafrost i soffan till och medTJäle? Har jag inte upplevt sedan 80-talet. Bor hela digitalflocken i Jukkasjärvisaatanalainen?![]()
![]()
Trodde du skulle säga i sovrummet....Tjäle?? Här är det permafrost i soffan till och med![]()
Bara BYT! Vi stöttar Dig.....!Terror fur alle.
Kanske byta?
![]()
Knappast... Vi har inte varit under 10 grader sista veckan ens.... Global uppvärmning är bra skit!TJäle? Har jag inte upplevt sedan 80-talet. Bor hela digitalflocken i Jukkasjärvisaatanalainen?![]()
![]()
Lyxigt med 10 grader inne... Det brukar jag ha vid midsommarBara BYT! Vi stöttar Dig.....!
Knappast... Vi har inte varit under 10 grader sista veckan ens.... Global uppvärmning är bra skit!
Skönt med en moralisk stödstrumpa. Tänkte att man kanske annars riskerar att framstå som en klocktok om man byter till dagens andra klocka innan lunch.Bara BYT! Vi stöttar Dig.....!
Knappast... Vi har inte varit under 10 grader sista veckan ens.... Global uppvärmning är bra skit!
Yes singles day är ju tokrea i Japan om några timmar! Läge för... KÖÖÖÖP!Digitalt ettigt
![]()
Noterar att den där lilla knappen på siden är tämligen identisk med den som sitter på sidan på Tokyoflash klockorna... från samma fabrik i Tjong tjong loong?Fasen, man blir lite sugen...
![]()
![]()
1000-1200 pengarProffsen... rimligt pris för en GA-2100? Begagnad alltså. Skick enligt bild och med extra vitt armband.
![]()
Noterar att den där lilla knappen på siden är tämligen identisk med den som sitter på sidan på Tokyoflash klockorna... från samma fabrik i Tjong tjong loong?![]()
![]()