• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Amerikanskt bolag, men har ingen koll vart de tillverkas!
Ja jo Bulova hade jag koll på. De har ju faktiskt ett militärur från ww2 och även Vietnam som står på listan. Även Elgin och Hamilton är ju intressanta där men tja... har inte blivit att man köpt nån. En A11 här. Inte jättedigital...

1668168830772.png

Terror fur alle.
Kanske byta?

Skönt med en moralisk stödstrumpa. Tänkte att man kanske annars riskerar att framstå som en klocktok om man byter till dagens andra klocka innan lunch.

20221111_110218.jpg
Nej då.... 🤪 ingen risk att man framstår som avvikande om man byter klocka 2-3 gånger om dagen! Däremot måste nog jag skärpa mig eftersom jag är inne på 2 dagen med samma klocka.... 😔 🤨

Nej då.... 🤪 ingen risk att man framstår som avvikande om man byter klocka 2-3 gånger om dagen! Däremot måste nog jag skärpa mig eftersom jag är inne på 2 dagen med samma klocka.... 😔 🤨
De på jobbet har ju vant sig. Var lite kul att gå till psykologen men en klocka på varje arm. Och i sammanhanget, hur många springer inte och kollar att spisen är avstängd 3-4 gånger innan de går hemifrån? hallå tvångstanke ;)
Sitter ett automatverk i 😀
Oväntat. Trodde jag bara satt i de där "Poljot de luxe" klockorna. Oavsett, blir lika chockad varje gång de fått in ett automatiskt verk från den tiden i en ryskprick.

Föresten, det var i ingen som skrek OT på min i lägg ovan?!

Dags o flippa runt klockan...

20221111_173735.jpg

Ta-da! 😇

20221111_173728.jpg

Har inte fattat hur man ställer tiden än på digitaldelen, men alla knappar verkar funka. Har även datum med dagindikering samt alarm. Samt kronograf som även fungerar. Räkna går bra med 😃

Klarade precis en ko från att bajsa ner min limiterade Toyota landcruiser gwg2000😱😳😁 inte kul när klockan är en spelplan för kobingo.
Förresten du har väl inte den där klockan på armen hoppas jag? @Beo
DSC_8772.JPG
DSC_8773.JPG
Screenshot_20221112-071225~2.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp