Verkar vara höjd 3,3 och diameter 8,5
(Kanske V329 ?)
V397/396 - 8mm x 3mm
V329 - 8mm x 3.3mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar vara höjd 3,3 och diameter 8,5
(Kanske V329 ?)
Vet inte om det är värt att få igång skrotet ens egentligen men det är ju kul att renovera lik så kan ju köpa bägge modeller och testaV397/396 - 8mm x 3mm
V329 - 8mm x 3.3mm
Kan jag skylla på katten??
Kan jag skylla på katten??
Ska sanningen fram så köpte jag den med stållänken först och det va från någon datortidning vill jag minnas![]()
Grym ju!!! Man får ju riktiga nostalgikickar av det härBara gräva fram crt:n med ifrån gömmorna. Fasen, hade lätt kunnat ha en sådan här!!! Lite jobbigt och förklara hemma bara att man behöver köpa en klumpig crt för och testa
Tog fram min gamla Casio som satt klistrad på armen på 80-talet, behövde polera om glaset, inser efter polering med autosol & häxans att jag behöver ta fram det tyngre artilleriet!
![]()
![]()
W720 fick krigsbandet alltsåGod morgon!!
![]()
Japp! Den passade på något vis bättre på det bandet än gummiremmen jag testade igårW720 fick krigsbandet alltsåriktigt najs måste jag säga
och lite extra värme på handleden är ju välkommet såhär på hösten.
Blir ju lite mer manlig eller hur man ska uttrycka sigJapp! Den passade på något vis bättre på det bandet än gummiremmen jag testade igår![]()
Jag gilla inte gummit bara då det kändes sladdrigt och klibbade fast på armen, så det manliga har jag inte ens tänkt på men det kanske du har rätt iBlir ju lite mer manlig eller hur man ska uttrycka sig![]()
Provmjölkar du också? Världen är bra litenProvmjölkning idag...
![]()
Provmjölkning idag...
![]()
HeheDessutom med färgmatchad klocka! Respekt!![]()
Mm.....Provmjölkar du också? Världen är bra liten
Är det tjurmjölk eller komjölk?Idag är det provmjölkning på schemat lite mer omständigt![]()
Jag kanske inte borde ha skrivit att de va omständigt för då kanske din fråga aldrig hade ställts..Är det tjurmjölk eller komjölk?![]()
En lätt match för GD350Flitens lampa lyser i den kommunala skolans värld.... En väl sliten Casio gör jobbet lätt.![]()
![]()
Ja, det är iaf inte klockan som sätter begränsningarna i den miljön! För övrig väldigt sällan en G-shock är den svagaste länken, är kanske lite värre med min lilla ana-digi Seiko som jag hade igår....En lätt match för GD350
Ja bäraren av en G-Shock är nog en svagare länk de märkte jag när jag blev dragen i repet efter kossan i våras, gshocken klara sig bäst hade iofs änglavakt också puhJa, det är iaf inte klockan som sätter begränsningarna i den miljön! För övrig väldigt sällan en G-shock är den svagaste länken, är kanske lite värre med min lilla ana-digi Seiko som jag hade igår....![]()
Är du säker på att det inte var en kill-ko som du drog i "repet"?Ja bäraren av en G-Shock är nog en svagare länk de märkte jag när jag blev dragen i repet efter kossan i våras, gshocken klara sig bäst hade iofs änglavakt också puh![]()
Dags att hämta balar.
Satte på Nato på aqualanden, dom är ju verkligen riktigt coola på Nato och även bekväma på Nato. 24 mm mellan luggarna gillar jag också![]()
![]()