• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Kan jag skylla på katten?? 😂😂😂😂
Ska sanningen fram så köpte jag den med stållänken först och det va från någon datortidning vill jag minnas 😂

Bara gräva fram crt:n med ifrån gömmorna 😉. Fasen, hade lätt kunnat ha en sådan här!!! Lite jobbigt och förklara hemma bara att man behöver köpa en klumpig crt för och testa 🤣

Tog fram min gamla Casio som satt klistrad på armen på 80-talet, behövde polera om glaset, inser efter polering med autosol & häxans att jag behöver ta fram det tyngre artilleriet!

20220925_190042.jpg

20220925_185942.jpg

Bara gräva fram crt:n med ifrån gömmorna 😉. Fasen, hade lätt kunnat ha en sådan här!!! Lite jobbigt och förklara hemma bara att man behöver köpa en klumpig crt för och testa 🤣

Tog fram min gamla Casio som satt klistrad på armen på 80-talet, behövde polera om glaset, inser efter polering med autosol & häxans att jag behöver ta fram det tyngre artilleriet!

20220925_190042.jpg

20220925_185942.jpg
Grym ju!!! Man får ju riktiga nostalgikickar av det här 😍😍😍

Ja, det är iaf inte klockan som sätter begränsningarna i den miljön! För övrig väldigt sällan en G-shock är den svagaste länken, är kanske lite värre med min lilla ana-digi Seiko som jag hade igår.... ;)
Ja bäraren av en G-Shock är nog en svagare länk de märkte jag när jag blev dragen i repet efter kossan i våras, gshocken klara sig bäst hade iofs änglavakt också puh😳

Tillbaka
Topp