Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
iPad Pro 12.9 M1 i sig är helt outstanding för mig som fotograferar mycket. Redigerar uteslutande på den, blixtsnabb.
Men, det som gav mig wow-känsla är Magic Keyboard. Jag köpte det på vinst och förlust, och nu samlar mina MacBooks damm. Bästa tillbehöret jag någonsin köpt.
Precis lika bra som jag hoppats på. Som en svag kvällsbris på läge 1… Att man sedan kan ställa ledbelysningen mellan vitt, blåaktigt och varmgult i olika styrkor blir en bonus när mörkret börjar komma. Fjärren når utan problem ut genom tjock betongvägg så den har hållaren väggmonterats på inne…På temat fläktar Kört pelarfläkt på balkongen de senast åren men nu jäklar skall det snyggas till. Utan att riktigt veta så tror jag på denna som bästa köpet…
Precis lika bra som jag hoppats på. Som en svag kvällsbris på läge 1… Att man sedan kan ställa ledbelysningen mellan vitt, blåaktigt och varmgult i olika styrkor blir en bonus när mörkret börjar komma. Fjärren når utan problem ut genom tjock betongvägg så den har hållaren väggmonterats på inne…
Grymt nöjd, men monteringen var ingen lek… Trångt som bara den att montera med den kortare staven isf en längre som också följde med… Funderar nu på hur jag snyggast skall fästa kabeln mot taket. Funkar som det är men vill avlasta inkopplngen av elen. Japp… Suddiga blad för den snurrar just nu…
De självhäftande kabelkanaler jag har provat har en tendens av självlossna efter några år.Är väl bara att köpa nån enkel självhäftande kabelkanal. Finns ganska små, antar att det där är 2x0.75mm2 lampkabel så tar inte mycket plats.
De självhäftande kabelkanaler jag har provat har en tendens av självlossna efter några år.
Går ju att skruva ett par småskruv också som komplement så sitter dom i många år.De självhäftande kabelkanaler jag har provat har en tendens av självlossna efter några år.
”Nackdel”Teleskopisk ryggkliare! Helt jävla suverän. Slog till på 3st direkt och lagt ut dem lite strategiskt i huset. Älskar dem! Att de endast kostade 39,90:-/st är inte till deras nackdel heller.
Det senaste var nog en sådan där slangbox från gardena. Tycker det skänker en tillfredsställelse varje gång jag drar in slangen då jag vet hur jobbigt och joxigt det kan vara när man har en vagn med slang som alltid korvar sig osv osv. Så det kan jag verkligen rekommendera
Nu har min också börjat knaka lite. Inte jättehögt, men once you hear it...Inte bara superlativ från mig. Fläkten är absolut tyst, men när man oscillerar så "knakar" den lite när den byter håll. Inte mycket men när den i övrigt är supertyst blir det påtagligt. Försökte få in lite 5-56 där jag misstänkte plast mot plast men ingen lycka än.
Slår man upp impulsköp i en ordbok kommer en bild på mig. 20 sekunder efter jag läst din post var den beställd
Nitecore Tiki GID. Helt suverän nyckelringslampa. Micro USB uppladdningsbar, hölje med lysmassa, fler olika program, och framförallt är den alltid med eftersom den sitter på nyckelringen
Nu när det varit brutalt varmt (åtminstone i stockholm) - hur levererar takfläkten? Funderar på att skaffa en till sovrummet men osäker på om det blir svalt nogPrecis lika bra som jag hoppats på. Som en svag kvällsbris på läge 1… Att man sedan kan ställa ledbelysningen mellan vitt, blåaktigt och varmgult i olika styrkor blir en bonus när mörkret börjar komma. Fjärren når utan problem ut genom tjock betongvägg så den har hållaren väggmonterats på inne…
Grymt nöjd, men monteringen var ingen lek… Trångt som bara den att montera med den kortare staven isf en längre som också följde med… Funderar nu på hur jag snyggast skall fästa kabeln mot taket. Funkar som det är men vill avlasta inkopplngen av elen. Japp… Suddiga blad för den snurrar just nu…
Nu har ju jag min på balkongen. Det är framförallt att den levererar konstant större flöde av luftflöde som är bättre än en golvfläkt. Har nog svårare att prestera när man ligger under ett täcke? Väldigt nöjd. Helt ljudlös till nivå 3. Sedan låter den lite men inget motorljud utan mer luftflödet. Tror att jag skulle satsat på AC i ett sovrum.Nu när det varit brutalt varmt (åtminstone i stockholm) - hur levererar takfläkten? Funderar på att skaffa en till sovrummet men osäker på om det blir svalt nog
Själv var man smart och erbjöd kranvattenkall välling från början, har i två år nu sluppit fixa "rätt" temperatur!Helt rätt! Som en kaffemaskin för välling Tröttnade rätt fort på att använda vattenkokaren och hålla med att blanda vatten för att få rätt temperatur.
Bara om du kan bekräfta det imorgonbitti att den fortfarande är ditt bästa köp på länge
Kvalificerar denna i tråden?
Nu äntligen tillbaka i lager....Nu till mitt bästa tips ett riktigt sommarfynd. Skynda fynda för snart lär den vara slut. Denna fläkt är fenomenal och billig.
https://www.netonnet.se/art/hem-hus...tar/andersson-golvflakt-vrf-2-7/1014774.9405/
599 pix, typ helt ljudlös, blåser som attan, ställbar lite hur som helst, fjärrkontroll. Ser förvisso ut som en fläkt men den får bo i garderoben när det är svala nätter. Min ac bor i källaren om det inte blir riktigt tokvarmt, jag kör knäpptyst fläkt. Älskar den redan. Ska köpa en till barnen också.
Min knarrar också till
(Jag är fortfarande nöjd med min, förutom att den knarrar när den svänger och det galet höga pip-ljudet vid justering!)
Tyvärr lite samma här. Men endast på nivå 3. Blir mindre knarr efter någon timme. Men försvinner helt vid 4 eller högre. Fortfarande väldigt nöjd överlag.Min knarrar också till
Tråkigt att det hände helt plötsligt.
En av mina har slutat oscilera, väntar på att dem kommer in så jag kan plocka ut en ny utan att vänta på reparation...
(Jag är fortfarande nöjd med min, förutom att den knarrar när den svänger och det galet höga pip-ljudet vid justering!)