• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Det är ett tecken på att du ska spendera mindre pengar på kläder och mer på klockor
Nej, nej...

Allt löste sig bra. Mina C.O.F och Levis blev jättebra efter skräddarbesöket, sedan hittade jag även en återförsäljare av O.J i Örebro med modellen som jag beställde i lager.

Den satt kasst... Jävla hockeylår.

I slutändan sitter jag nu med 50% på nästa köp från Ted och Teresa. Jag fick en kod i mailet om att det var tomt på lager och hittade till min förvåning väldigt sjysta grejer där från b.la. Allen Edmonds, RM Williams och Barbour. Rätt OK att klippa något av plaggen på halva priset, speciellt när jag hade tänkt att köpa en Ashby framöver. Nu när byxköpet inte blev av kan jag lägga kulorna där, alternativ en spargris. Hmm.

Bestämmer mig i natt.

Fps i överflöd :smug:
image.jpeg

Men var fan är snön? Jag kan inte riktigt motivera ett köp av en ny haschplanka nu när det spöregnar...
Jag letar mig till snön ist för att vänta på den, därför köper jag massa nya saker ;)
Åker till Italien nästa fredag för lite skön skidåkning, bra käk, lite afterski och ännu mer skidåkning.
Att motivera ett köp av en ny glasspinne går aldrig, det är ett par stenhårda lagg med stor svängradie, eller ett par feta jävlar man ska stå på!

Att motivera ett köp av en ny glasspinne går aldrig, det är ett par stenhårda lagg med stor svängradie, eller ett par feta jävlar man ska stå på!

Kör en redig utrustningsmix:
Völkl Racetiger 167 - när det är hårt och jävligt
Line Sick Day 125 192 - För puderåkning när polarna åker skidor
Lib Tech Skunk Ape 165W - För att jibbing och spin to win är så tröttsamt

Sen får vi se vad som packas med inför senaste inköpet - en trip till Alaska i Mars :D

Kör en redig utrustningsmix:
Völkl Racetiger 167 - när det är hårt och jävligt
Line Sick Day 125 192 - För puderåkning när polarna åker skidor
Lib Tech Skunk Ape 165W - För att jibbing och spin to win är så tröttsamt

Sen får vi se vad som packas med inför senaste inköpet - en trip till Alaska i Mars :D
Völkl Racetiger SW SL UVO (möjligen GS) ska det vara när man står i pisten. 170cm på SL och 180cm på GS ;)
Salomon Rocker 2 108 är en skön skida för pudern, så hade nog gått på den.

Var i Köpenhamn och det blev ett par Stenströms packade bara upp och provade den ena, den andra var vit och hade naturligtvis 2 blå fläckar som inte! Skulle vara där, så fick man en anledning att åka tillbaka

@BOTL Jag må vara extremt emot rökning i (nästan) alla dess former, men digger otroligt ditt intresse och det ser ändå jäkligt stiligt och schysst ut på något sätt. Grattis till inköpet gissar jag. Vet inte riktigt hur speciella/sällsynta de är.

@BOTL Jag må vara extremt emot rökning i (nästan) alla dess former, men digger otroligt ditt intresse och det ser ändå jäkligt stiligt och schysst ut på något sätt. Grattis till inköpet gissar jag. Vet inte riktigt hur speciella/sällsynta de är.

Riktigt svåra faktiskt. Från 2001 så de har några år på nacken. Tack för övrigt, jag försöker tydligt påvisa skillnaden på den som suger på cancerpinnar och cigarrkulturen.

Riktigt svåra faktiskt. Från 2001 så de har några år på nacken. Tack för övrigt, jag försöker tydligt påvisa skillnaden på den som suger på cancerpinnar och cigarrkulturen.

Ahmen fasen då är det väl verkligen rätt med ett grattis! Och att uppvisa cigarrkulturen har du verkligen lyckats med!

En prenumeration på Adobe Photoshop CC.

Och en kristallskål som skulle ges bort men föll i golvet och förvandlades från substantiv singular till plural.

Tillbaka
Topp