Icaras
Guld
Hur gick det den andra lådan? Åkte den raka vägen till tippen?Denna köpte jag till min underbara sambo som orkar stå ut med mina fel och brister = Samla klockor med allt vad det innebär
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det den andra lådan? Åkte den raka vägen till tippen?Denna köpte jag till min underbara sambo som orkar stå ut med mina fel och brister = Samla klockor med allt vad det innebär
![]()
![]()
Hur gick det den andra lådan? Åkte den raka vägen till tippen?![]()
Det har hänt mig med min4s 6-7 gånger. Luren fullständigt stendöd i några timmar till någon vecka. Telenor säger att den är helt ok!Då touchen på min iphone 4s la av under ett par timmar för att sedan fungera helt som vanligt i onsdags tröttnade jag och lyckades knipa åt mig en ny lur dagen efter
![]()
Grymt bra! Jag har dem i calf, riktigt nöjd med alla mina meermin och priset är trevligt. Den tråkiga delen är att jag nog väntade 1.5 månad innan de var klaraKlickade hem ett par Meermin double monks i snuff suede igår kväll. Får se vad denna dag har i sitt sköte avseende köp, jag ska ju en sväng in och lämna min reverso för fix...
Om denna tråd endast rör OT-köp så kommer här en bild på enbart pennjäveln.
![]()
Meisterstück, fina grejer!Vilket modellnummer?
7571 (162p-07571)
Rollerballvarianten alltså. Helt rätt!Just den modellen står högst upp på min inköpslista. Velar dock fortfarande mellan den förgyllda varianten och den platinapläterade.
Lägg gärna upp en till bild på den, uppackadDet blev en padda air.
Stor jäkel! en s.k flygande matta Bredd:2300mm, Längd 7300mm, Lyft kap:15 met, pris 499 000:-.
![]()
Det har hänt mig med min4s 6-7 gånger. Luren fullständigt stendöd i några timmar till någon vecka. Telenor säger att den är helt ok!
Tjena
Tjena
Vad är dina i initiala intryck?
Funderar nämligen på en S4, G2 eller 5S till damen
Mvh
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tja,
Tycker att den fungerar mkt bra. Stor och väldigt bra display och ändå lika stor/liten som S3an var. Batteritiden är mkt bättre. Har inte hunnit testa kameran så mycket men enligt tester ska den vara bra. Smidigt med "knock on" funktionen som startar telefonen när man dubbelknackar på den. Fungerar lika för avstängning.
Något form av skydd kan nog vara bra att köpa till. Glaset går ända ut till kanterna. Nästan ingen ram som skyddar om man tappar den.
Mvh
Lägg gärna upp en till bild på den, uppackad![]()
I övrigt? Åsikter?Köpte en Xperia z1 idag. Fan va stor den är om man är van vidiphone!