• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

IMG_1627.JPG
IMG_1625.JPG
IMG_1631.JPG

En ny grävmaskin! :D
Äkta "man toy"

Senaste inköpet måste ha varit pizzan på väg hem från jobbet. Räknar vi bort dagligvaror så blir det nog F91-W:an. Räknar vi även bort klockor, måste jag tänka efter. Det kan nog ha varit skohornet jag köpte på Clas Ohlson härom veckan.

Kan vi få en kort recension?? Vill gärna ha en men är de lättarbetade??
Jag har bara kört den i 5meter, men min bättre hälft körde hela skaftvägen och framför huset samt grannens skaftväg.
Rent hanteringsmässigt så säger hon vid lite trängre utrymmen så är den lite svårhanterlig då den är rätt tung(nästan 90kg). Men på skaftvägen rakt framåt så är den en fröjd.
Det som kan vara lite jobbigt är justeringen av skopan vad gäller höjden, den sitter nämligen med två bultar på varje sida. Kollade snabbt in en Stiga som ligger på 15k, den hade samma konstruktion vad gällde höjdjusteringen.

Den tuggade i sig den snö som kom i Stockholm utan problem (kaoset för någon vecka sedan galant) och den skjuter iväg snön långt, kan kanske vara lite problem med att få kastlängden kortare än 4-5m.

Den startade med en gång, har inte provat elstarten, men antar att det inte skall vara några problem där heller. Ljudet har jag inga preferenser kring vi har en Al-ko gräsklippare också och tycker den låter ganska högt är säkert samma med den här.

Lampan som medföljer är stark med ifall man skall köra när det är mörkt vilket är gött.

Vad gäller kvalitén så kan jag tyvärr inte uttala mig något om det då vi haft den för kort tid.

Tillbaka
Topp