• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

mofo

Audemars
2-Faktor
En Sonos Play:1 till whisky-loungen
image.jpeg
Sjukt att denna kommer, jag har suttit hela helgen och läst om dessa och tror att det kommer landa på denna till slut.
Har har någon erfarenhet av dessa sedan tidigare eller har du något att jämföra med?
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Sjukt att denna kommer, jag har suttit hela helgen och läst om dessa och tror att det kommer landa på denna till slut.
Har har någon erfarenhet av dessa sedan tidigare eller har du något att jämföra med?
Riktigt fin ljudbild för dess strolek. Lyssnade igenom 1:an, 3:an och 5:an och slogs av 1:ans fina bredd. Klart bättre än 3:an!
 

LS

Panerai
2-Faktor
Fyra skjortor och två tröjor från ctshirts Black Friday. Grymt fina skjortor men tycker Eton som jag brukar köra med håller snäppet högre klass. Till en fjärdedel av priset får man väl anse det här hyfsat prisvärt ändå :)

IMG_0168.JPG
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
lyft.jpg


Ja, inte en skruttig Toyta från nollsju, men väl en lyft (inte just den på bilden, den är lånad från nätet)!
Spontaninköp i ordets rätta bemärkelse. Inte ens blivit klar över hur jag ska få hem, och än mindre hur jag ska få upp...

Har väl inget egentligt behov (vem har?) - men har alltid velat ha!
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
lyft.jpg


Ja, inte en skruttig Toyta från nollsju, men väl en lyft (inte just den på bilden, den är lånad från nätet)!
Spontaninköp i ordets rätta bemärkelse. Inte ens blivit klar över hur jag ska få hem, och än mindre hur jag ska få upp...

Har väl inget egentligt behov (vem har?) - men har alltid velat ha!
Grattis hopps du har garage iaf! Men varför/hur spontan köper man en sådan...?
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Grattis hopps du har garage iaf! Men varför/hur spontan köper man en sådan...?

Garaget finns! ;)
Man jobbar på ett ställe där det även finns en bilverkstad.
När en av deras lyftar skulle bytas ut så fick jag en fråga, helt apropå. Att det var ett bra pris hjälpte spontaniteten på traven.
Det var dock först efter att jag tackat ja som jag insåg att den vägde 600 kg, och mätte 2,7 m. :D
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Garaget finns! ;)
Man jobbar på ett ställe där det även finns en bilverkstad.
När en av deras lyftar skulle bytas ut så fick jag en fråga, helt apropå. Att det var ett bra pris hjälpte spontaniteten på traven.
Det var dock först efter att jag tackat ja som jag insåg att den vägde 600 kg, och mätte 2,7 m. :D
Om inte så har du iaf en hård julklapp till någon du håller kär typ frugan.
 
Topp