Sjukt att denna kommer, jag har suttit hela helgen och läst om dessa och tror att det kommer landa på denna till slut.En Sonos Play:1 till whisky-loungen
Har har någon erfarenhet av dessa sedan tidigare eller har du något att jämföra med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt att denna kommer, jag har suttit hela helgen och läst om dessa och tror att det kommer landa på denna till slut.En Sonos Play:1 till whisky-loungen
Riktigt fin ljudbild för dess strolek. Lyssnade igenom 1:an, 3:an och 5:an och slogs av 1:ans fina bredd. Klart bättre än 3:an!Sjukt att denna kommer, jag har suttit hela helgen och läst om dessa och tror att det kommer landa på denna till slut.
Har har någon erfarenhet av dessa sedan tidigare eller har du något att jämföra med?
Ok, bra att veta.Riktigt fin ljudbild för dess strolek. Lyssnade igenom 1:an, 3:an och 5:an och slogs av 1:ans fina bredd. Klart bättre än 3:an!
När jag letade efter Sonos förut så fick jag känslan att det aldrig är rea på dom, typ som Apple. Blev lite överraskad att de var sänkta i fredags - jag köpte en 1a jag ocksåOk, bra att veta.
Ska ha lite is i magen och vänta till julrean och hugga en då hade jag tänkt.
Själv har jag också skaffat en vintage Omega Genevé fast min är med integrerad länk! Riktig fin är din klocka måste jag även tilläggaTrodde aldrig jag skulle falla i denna fällan med men nu har jag precis blivit ägare till mitt första Riktiga vintageur!
Får se hur den gör sig i samlingen.
En julmarknad på drottningholm resulterade i lite godis från mariannelund samt fin kaffe
Grattis hopps du har garage iaf! Men varför/hur spontan köper man en sådan...?
Ja, inte en skruttig Toyta från nollsju, men väl en lyft (inte just den på bilden, den är lånad från nätet)!
Spontaninköp i ordets rätta bemärkelse. Inte ens blivit klar över hur jag ska få hem, och än mindre hur jag ska få upp...
Har väl inget egentligt behov (vem har?) - men har alltid velat ha!
Grattis hopps du har garage iaf! Men varför/hur spontan köper man en sådan...?
Om inte så har du iaf en hård julklapp till någon du håller kär typ frugan.Garaget finns!
Man jobbar på ett ställe där det även finns en bilverkstad.
När en av deras lyftar skulle bytas ut så fick jag en fråga, helt apropå. Att det var ett bra pris hjälpte spontaniteten på traven.
Det var dock först efter att jag tackat ja som jag insåg att den vägde 600 kg, och mätte 2,7 m.
Sun-burstig tavla? Check.Oj, just det. En klocka från forumet!