Sjobedan
Silver
Vart ifrån? Kostade?Köpte idag 2 st biljetter till Chelsea vs ManU i FA Cup kvartsfinalen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart ifrån? Kostade?Köpte idag 2 st biljetter till Chelsea vs ManU i FA Cup kvartsfinalen![]()
Från Chelseas hemsida (jag är medlem), 30£ styck dvs betydligt billigare än vad Premier League biljetter kostar.Vart ifrån? Kostade?
Kan du ordna fler?Från Chelseas hemsida (jag är medlem), 30£ styck dvs betydligt billigare än vad Premier League biljetter kostar.
Nej tyvärr, har bara två medlemskap = två biljetter.Kan du ordna fler?![]()
AttansNej tyvärr, har bara två medlemskap = två biljetter.
kul att du frågar, viste inte själv vad det var 2 mån sedan men blev medlem på ett EDC forum (knivar och tillbehör) och läste på lite.
Sjukt populära och försvinner direkt i lager så det är lång väntetid på dem (tänk Daytona med ceramisk ring...). De fina har ceramiska kullager i exklusiva metaller som snurrar över 8 min. Görs för hand. Kul relaxgrej på jobb/fritid för att rensa hjärnan. Har beställt/köpt men ej fått än. Kolla in spinners på facebook eller läs ex här:
http://handspinner.com/
Om du menar spinners så har jag inte fått dem jag beställde ännu. Den ryska CKF (Custom Knife Factory) Peppyakka 3.0 är under tillverkning för leverans under mars/april enligt turordning vem som betalade först etc. Köpte även en enklare spinner från HK som är på väg in... får återkomma med utvärdering.Såg riktigt trevligt ut faktiskt.
Vad är din åsikt nu när du har testat?
Är det bra? Säger du att det är bra så är jag tvungen att köpa det!Tillägg till förra inlägget
![]()
Inte hunnit spela så många timmar pga av småbarn.Är det bra? Säger du att det är bra så är jag tvungen att köpa det!
"Behöver verkligen inte fler saker som tar upp min fritid"
Dom är snygga. Har likadana & är också väldigt nöjd med kvaliteten överlag på handskar från Hestra.Blev ett par nya William från hestra, alltid varit nöjd med hestra.![]()
Vad tycker du om det? Jag är fett kluven om vad jag tycker om min... Ena stunden tänker jag att jag lämnar tillbaka det, 4000kr är det inte värt och andra stunden älskar jag det
Även om BotW blir det enda spelet jag köper till det så gör bara det spelet det helt värt priset.Vad tycker du om det? Jag är fett kluven om vad jag tycker om min... Ena stunden tänker jag att jag lämnar tillbaka det, 4000kr är det inte värt och andra stunden älskar jag det![]()
USB-A -> USB-C kabel med en standard väggplugg på 2,1 A med USB-A kontakt. Bör vara lite smidigare än den som följer med.Jag ska ge konsolen en chans och se om något vettigt utannonseras framöver efter att jag varvat Zelda. Gör det inte det får man väl sälja den. Det är ju en grym handheld ändå, om man bara kunde hitta en smidig laddare..
Jag tänker typ samma, är dock sugen på Mario Kart!Jag ska ge konsolen en chans och se om något vettigt utannonseras framöver efter att jag varvat Zelda. Gör det inte det får man väl sälja den. Det är ju en grym handheld ändå, om man bara kunde hitta en smidig laddare..
Bra skit eller mest hype?Webhallen meddelade idag att jag kunde hämta ut min andra konsol sisådär några månader efter bokning. Men nu har jag två iallafall!
![]()
Webhallen meddelade idag att jag kunde hämta ut min andra konsol sisådär några månader efter bokning. Men nu har jag två iallafall!
![]()
Bra skit eller mest hype?
Måste fan skaffa en, har någon koll vem som kan ha ett i lager?
Jävla surt.Fullbokat överallt men finns att få tag på lite här och var på diverse säljsajter men då till ett avsevärt högre pris och det är ju jävligt surt.
Webhallen meddelade idag att jag kunde hämta ut min andra konsol sisådär några månader efter bokning. Men nu har jag två iallafall!
![]()
![]()
Samtidigt som siba avbokade min order för att dom inte skulle få in fler....
Sälja?
TaskmörtNäää, måste ju ha en både i sovrummet och i vardagsrummet.![]()
Finns ju massor på blocket mm.Taskmört![]()