• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

sweedee

Cartier
kul att du frågar, viste inte själv vad det var 2 mån sedan men blev medlem på ett EDC forum (knivar och tillbehör) och läste på lite.
Sjukt populära och försvinner direkt i lager så det är lång väntetid på dem (tänk Daytona med ceramisk ring...). De fina har ceramiska kullager i exklusiva metaller som snurrar över 8 min. Görs för hand. Kul relaxgrej på jobb/fritid för att rensa hjärnan. Har beställt/köpt men ej fått än. Kolla in spinners på facebook eller läs ex här:
http://handspinner.com/

Såg riktigt trevligt ut faktiskt.
Vad är din åsikt nu när du har testat?
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Såg riktigt trevligt ut faktiskt.
Vad är din åsikt nu när du har testat?
Om du menar spinners så har jag inte fått dem jag beställde ännu. Den ryska CKF (Custom Knife Factory) Peppyakka 3.0 är under tillverkning för leverans under mars/april enligt turordning vem som betalade först etc. Köpte även en enklare spinner från HK som är på väg in... får återkomma med utvärdering.
Här är sidan till den ryska sjukt populära tillverkaren: https://fromrussiawithknives.com/category/pepyakka-spinner/
www.customknifefactory.com
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
IMG_2554.JPG

:eek:
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Är det bra? Säger du att det är bra så är jag tvungen att köpa det!
"Behöver verkligen inte fler saker som tar upp min fritid"
Inte hunnit spela så många timmar pga av småbarn.

Men hittills är det sjukt bra tycker jag. Är lite mer som orginal LoZ där du blir släppt på en plats och börjar utforska därifrån (alla andra i serien, av de jag spelat) är mer styrda.

Älskar även den visuella stilen de valt på spelet, är verkligen vackert.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Vad tycker du om det? Jag är fett kluven om vad jag tycker om min... Ena stunden tänker jag att jag lämnar tillbaka det, 4000kr är det inte värt och andra stunden älskar jag det :mad::arghh::banghead:
Även om BotW blir det enda spelet jag köper till det så gör bara det spelet det helt värt priset.

EDIT:// Jag gillar den och jag vet att Nintendo kommer leverera kvalitetsspel. Är fullkomligt oberörd att skjutspel nr 153 i valfri spelserie troligen inte kommer till switchen. Jag vill ha spel med färg som är roliga.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag ska ge konsolen en chans och se om något vettigt utannonseras framöver efter att jag varvat Zelda. Gör det inte det får man väl sälja den. Det är ju en grym handheld ändå, om man bara kunde hitta en smidig laddare..
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Jag ska ge konsolen en chans och se om något vettigt utannonseras framöver efter att jag varvat Zelda. Gör det inte det får man väl sälja den. Det är ju en grym handheld ändå, om man bara kunde hitta en smidig laddare..
USB-A -> USB-C kabel med en standard väggplugg på 2,1 A med USB-A kontakt. Bör vara lite smidigare än den som följer med.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Mmm, men en "vanlig" laddare klarar inte av att ladda konsolen i samma hastighet som den tömmer batteriet, åtminstone inte för krävande spel som Zelda. Det råder oklarhet hur mycket juice man behöver få ur laddaren, en laddare för en USB-C Macbook torde räcka. Som jag förstår bör laddaren ha USB C PD, vilket är en relativt ny teknik för att kräma ur mer ström ur USB. Man kan ju alltid släpa med sig laddaren till dockan men det känns bökigt att greja med dockan varje gång.
 
Topp