• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Harley

Omega
Köpte mig ett kombinerat Klock- & Whiskyskåp!. T.o.m en hylla över underst till bubbel. Riktigt nöjd!
IMG_6913.JPG
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt! Längesen jag shoppade SI nu, men när det var som värst åkte jag 40 mil i Italien för att få tag i rätt jacka.
Hehe, det är lätt att nörda ner sig. Gillar SI-jackorna som fan, budgetjackorna är ju inte grymma men oftast är det ju jäkligt bra grejer.

Snöade in på SI för längesedan när de samarbetade med Acronyms designer. Köpte för övrigt en MA.Strum-jacka i höstas som jag är jävligt nöjd med, jackor är kul!
 

Gurgel

Cartier
Screenshot_20161230-235837.png

Köpte en riktigt fräsig haspelrulle till mitt kommande dropshotspö. Kunde inte bestämma mig för vilket spö och nu är reorna slut och priserna för högs för att det ska vara kul :(. Men rullen var ett klipp!
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Hehe, det är lätt att nörda ner sig. Gillar SI-jackorna som fan, budgetjackorna är ju inte grymma men oftast är det ju jäkligt bra grejer.

Snöade in på SI för längesedan när de samarbetade med Acronyms designer. Köpte för övrigt en MA.Strum-jacka i höstas som jag är jävligt nöjd med, jackor är kul!
Fett! Det finns rätt kul variation och roliga plagg om man letar runt lite utanför det normala sökområdet!
 

Harley

Omega
Ett riktigt litet bt-headset. Ska vi nu ha ny telefonilösning på jobb så ska jag iaf vara anträffbar med Stil & inte med en Startrek-liknande bom i hela ansiktet. :cool:
IMG_7887.JPG
 

JLC

Panerai
2-Faktor
oj, vågar knappt skriva om mina inköp med risk att bli nominerad till lyxfällan, dock har jag, till skillnad från dem, ekonomin till det och säljer faktiskt av saker emellanåt. Sen var Febr mer inköp än vanligt p g a tillfällen, bra priser etc.

Månadens (Febr) inköp bestod i:
1 Rolex 116034 via C24 handlare
7 artiklar från klädoutlet i Texas
5 artiklar från Under Armour i Texas
12 par kläder från klädesaffär i centrala Stockholm
3 Ballantyne tröjor från UK näthandlare
2 John Smedley tröjor från Italiensk näthandlare
1 par Brouge Suede skor från säljare här på forumet
1 Läderportfölj från säljare här på forumet
1 Humidorfuktare från säljare här på forumet
5 st high end knivar (Microtech, Benchmade, Spyderco x3)
4 paracords strings från EDC forum
8 grejjer från ebay (batterier, diamanter, armband, jaktprylar)
2 handspinners från Rysk- och japansk hemsida
 

Brunleif

Panerai
oj, vågar knappt skriva om mina inköp med risk att bli nominerad till lyxfällan, dock har jag, till skillnad från dem, ekonomin till det och säljer faktiskt av saker emellanåt. Sen var Febr mer inköp än vanligt p g a tillfällen, bra priser etc.

Månadens (Febr) inköp bestod i:
1 Rolex 116034 via C24 handlare
7 artiklar från klädoutlet i Texas
5 artiklar från Under Armour i Texas
12 par kläder från klädesaffär i centrala Stockholm
3 Ballantyne tröjor från UK näthandlare
2 John Smedley tröjor från Italiensk näthandlare
1 par Brouge Suede skor från säljare här på forumet
1 Läderportfölj från säljare här på forumet
1 Humidorfuktare från säljare här på forumet
5 st high end knivar (Microtech, Benchmade, Spyderco x3)
4 paracords strings från EDC forum
8 grejjer från ebay (batterier, diamanter, armband, jaktprylar)
2 handspinners från Rysk- och japansk hemsida

Vad har ni de där handspinnrarna till?
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Vad har ni de där handspinnrarna till?
kul att du frågar, viste inte själv vad det var 2 mån sedan men blev medlem på ett EDC forum (knivar och tillbehör) och läste på lite.
Sjukt populära och försvinner direkt i lager så det är lång väntetid på dem (tänk Daytona med ceramisk ring...). De fina har ceramiska kullager i exklusiva metaller som snurrar över 8 min. Görs för hand. Kul relaxgrej på jobb/fritid för att rensa hjärnan. Har beställt/köpt men ej fått än. Kolla in spinners på facebook eller läs ex här:
http://handspinner.com/
 

Brunleif

Panerai
kul att du frågar, viste inte själv vad det var 2 mån sedan men blev medlem på ett EDC forum (knivar och tillbehör) och läste på lite.
Sjukt populära och försvinner direkt i lager så det är lång väntetid på dem (tänk Daytona med ceramisk ring...). De fina har ceramiska kullager i exklusiva metaller som snurrar över 8 min. Görs för hand. Kul relaxgrej på jobb/fritid för att rensa hjärnan. Har beställt/köpt men ej fått än. Kolla in spinners på facebook eller läs ex här:
http://handspinner.com/
Aaaaa då är jag med! Sett dem på massdrop men har inte riktigt förstått funktionen
 
  • Like
Reactions: JLC

JLC

Panerai
2-Faktor
Aaaaa då är jag med! Sett dem på massdrop men har inte riktigt förstått funktionen
massdrop har jag bara hört om men ej testat, hur funkar det tycker du, är det värt jobbet och väntan och risken att det inte blir av? tycker du att du tjänat mkt på det mot att söka bäst pris på nätet och beställa direkt? varit nära flera gånger och flera som rekommenderat men själv aldrig testat...
 

Brunleif

Panerai
massdrop har jag bara hört om men ej testat, hur funkar det tycker du, är det värt jobbet och väntan och risken att det inte blir av? tycker du att du tjänat mkt på det mot att söka bäst pris på nätet och beställa direkt? varit nära flera gånger och flera som rekommenderat men själv aldrig testat...
Har inte köpt något därifrån ännu. Har inte funnits något som tilltalat mig.
 
Topp