• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Kul att det kommer igång, surt att det blir Sirius borta i premiären. Skulle ha vart en given bortamatch att gå på, särskilt då dom har en ny arena.
 

Riley

Panerai
Svenska mästarna spelar fotboll igen
DSC_0534.JPG
 

Riley

Panerai
Missade matchen då jag skruvat trall hela dagen. Hur såg det ut? Ruggigt viktigt att börja med en vinst borta...

Edit: och hur funkade Dplay?! Lika smidigt som cmores app?
Hade bara ena ögat på matchen.
Ingen bländande fotboll men kändes aldrig oroligt heller efter ledningsmål trots att man gav bort matchbilden till uppsala.
Djurgården känns tunga på det bra sättet.
Hoppas Erik Berg håller. Nyckelspelare!

Kollade matchen på Viaplayappen (som fungerar bra), Kanal 5 som sände.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Haha och Witry fick näta efter sisådär 100 (?) försök senaste matcherna, han har ju varit nästan orimligt skjutglad trots att det mesta landad på andra sidan arenan:D.

Känner inte igen det från förra säsongen men gillar att han taggat till på en mer offensiv roll :)

Edwards däremot byter jag hellre bort mot Walker eller ännu bättre, en peppad Ajdarevic.
 
Haha och Witry fick näta efter sisådär 100 (?) försök senaste matcherna, han har ju varit nästan orimligt skjutglad trots att det mesta landad på andra sidan arenan:D.

Känner inte igen det från förra säsongen men gillar att han taggat till på en mer offensiv roll :)

Edwards däremot byter jag hellre bort mot Walker eller ännu bättre, en peppad Ajdarevic.
Jag har varit klart skeptisk tll Edwards men i dag tycker jag att han gjorde en bra match, mycket löpningar i presspelet och en del djupledsförsök.
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Haha och Witry fick näta efter sisådär 100 (?) försök senaste matcherna, han har ju varit nästan orimligt skjutglad trots att det mesta landad på andra sidan arenan:D.

Känner inte igen det från förra säsongen men gillar att han taggat till på en mer offensiv roll :)

Edwards däremot byter jag hellre bort mot Walker eller ännu bättre, en peppad Ajdarevic.
Håller med, man undrar ju vad det är som hänt med Astrit.
 
Synd bara att man inte kunde vara på plats. Antalet derbyn (hemma och borta) jag missat det här årtusendet är lätt räknade.
 
Topp