Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt foto där, rätt miljö indeed. Vilket urverk finns i denna model?Doxa på äventyr
ETA 2824-2, och so far so goodSnyggt foto där, rätt miljö indeed. Vilket urverk finns i denna model?
tyväär bor jag lååååångt norrut, men tar en tit på @StarMan 's bilder I denna träd. Jag har 17, kankske nån mm mer, sitter kanon. Kommer inte bli nåt problem for dig.Hej Alla Doxa-gubbar och gummor, jag skulle vilja höra om det finns någon i Södra Sverige (Skåne) i Malmö/Lund-området som har en SUB300 (50th anniv.) oavsett tavla, som skulle tillåta att jag tar en snabb titt på den. Jag är sjukt sugen att utöka samlingen med en Sub300 re-issue men är orolig för att storleken är för stor för mina pinnar till handleder (16,5-17cm)... Dock så har jag tilltro till Tonneau-casen, dom korta lugsen och den lilla tavlan.
Givetvis så kommer jag till dig/möter upp där du kan/vill, om det nu finns någon som vill eller kan.
Mvh,
Jonathan
Vilken storlek har du på dina handleder? Där sitter ju klockan som en smäck!På tropicvåffla idag!
Hej Alla Doxa-gubbar och gummor, jag skulle vilja höra om det finns någon i Södra Sverige (Skåne) i Malmö/Lund-området som har en SUB300 (50th anniv.) oavsett tavla, som skulle tillåta att jag tar en snabb titt på den. Jag är sjukt sugen att utöka samlingen med en Sub300 re-issue men är orolig för att storleken är för stor för mina pinnar till handleder (16,5-17cm)... Dock så har jag tilltro till Tonneau-casen, dom korta lugsen och den lilla tavlan.
Ibland får man faktiskt korsposta en oskarp klockbild.
45mm lug 2 lug.Är det någon som kan tänka sig att mäta lug-lug? Ni får ursäkta alla frågor o så, men jag har gjort en del dumma köp förr och försöker väl lära mig.
/Jonathan
Har inte mätt på ett tag så minns inte riktigt, men ungefär 17cm vad jag minns. Klockan sitter kanonbra tycker jag, främst tack vare att den sitter jäkligt platt och är rätt kort lug2lug!Vilken storlek har du på dina handleder? Där sitter ju klockan som en smäck!
/Jonathan
45mm lug 2 lug.
Har inte mätt på ett tag så minns inte riktigt, men ungefär 17cm vad jag minns. Klockan sitter kanonbra tycker jag, främst tack vare att den sitter jäkligt platt och är rätt kort lug2lug!
Indeed it is..!Tack ska ni ha! Schysst, ja, men vaffan, då är det ju nästan bara att slå till!
ETA 2824-2, och so far so good
Läs Doxas hemsida, vad är din poäng ?Säker? Öppnat den? Sitter väl ETA-klon typ Soprod i nya 1200T Caribbean?
Läs Doxas hemsida, vad är din poäng ?
Nej sir har ej öppnat....hur som haver nöjd med dinkan, än så länge.....Var just det jag gjorde. Poängen var att ta reda på vad som faktiskt sitter i den eftersom dom inte skriver ut tillverkare på hemsidan. Tyckte därför det var intressant att veta om du öppnat din så jag kunde få veta vilket verk det är inuti.
Nej sir har ej öppnat....hur som haver nöjd med dinkan, än så länge.....
Grattis! Två Stjärnor nu va?Nyförvärv!
Doxa 300t Divingstar
Tack!Grattis! Två Stjärnor nu va?