Tack! Ja, beställde från EU.doxawatches.com. Snabbt, smidigt och trevligtSå jäkla bra. Grattis. Beställde du ifrån Doxas egna sida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja, beställde från EU.doxawatches.com. Snabbt, smidigt och trevligtSå jäkla bra. Grattis. Beställde du ifrån Doxas egna sida?
Kan bara instämma. Dessutom fantastisk om man hade frågorTack! Ja, beställde från EU.doxawatches.com. Snabbt, smidigt och trevligt
Ok. Tack.Tack! Ja, beställde från EU.doxawatches.com. Snabbt, smidigt och trevligt
Gör det! Perfekt storlek (för mig i alla fall), riktigt bra kvalitetskänsla och grymma färgerOk. Tack.
Jag är riktigt sugen på att hoppa på Doxa-tåget igen. Frågan är bara vilket färg.
Jag är osäker men flera varianter var preorder för maj när jag skulle beställa min searambler. Såg att de kom in igen efter någon vecka men verkar vara slut igen nu då.Börjar klia lite i fingrarna efter en Doxa till sommaren. Ser att 300Tsen är på Pre-order för Juni på https://eu.doxawatches.com Någon som vet om dessa brukar gå som smör och därmed kräva att man förbokar såhär någon månad innan?
Jag är osäker men flera varianter var preorder för maj när jag skulle beställa min searambler. Såg att de kom in igen efter någon vecka men verkar vara slut igen nu då.
Verkar som det! Men det är snabba leveranser (i alla fall min, kom på en vecka) så när den väl kommer in så får du den nog rätt snabbt Vilken variant är du sugen på? Är sjukt nöjd med searamblernAh så du prickade in precis då de kom in igen? Sören va sjyst searamblern är förresten
Börjar klia lite i fingrarna efter en Doxa till sommaren. Ser att 300Tsen är på Pre-order för Juni på https://eu.doxawatches.com Någon som vet om dessa brukar gå som smör och därmed kräva att man förbokar såhär någon månad innan?
Verkar som det! Men det är snabba leveranser (i alla fall min, kom på en vecka) så när den väl kommer in så får du den nog rätt snabbt Vilken variant är du sugen på? Är sjukt nöjd med searamblern
Alla varianter är ju verkligen galet fina. Stod mellan searambler och divingstar för mig - är sjukt nöjd med min men fortfarande inte helt säker på att jag gjorde rätt val...Gott att höra! Är framförallt ett svårt val mellan searambler/sharkhunter som jag försöker bena ut. Även om divingstarn lockar nu lagom till sommaren med
Fantastisk den där. Färgen på tavlan är helt otrolig.Professional livar upp. Väntar ju nu på ett tropic för sommaren.
Fantastisk den där. Färgen på tavlan är helt otrolig.
Testar orange gummi. Känns som det kommer bli perfekt med en fulsnygg hawaiiskjorta på stranden i sommar.
Min första Doxa och och den första med orange tavla. Den växer helt klart på en.
Den sätter ju helt klart färg på tillvaron på ett jävligt bra sätt.
Ser riktigt bra ut!
Fördelen med searamblern är att du kan ha flera olika färger på gummit, så du kan växla mellan humör och hawaiiskjorta
Alla varianter är ju verkligen galet fina. Stod mellan searambler och divingstar för mig - är sjukt nöjd med min men fortfarande inte helt säker på att jag gjorde rätt val...
En av varje... en av varje.Ofantligt svårt att välja Står lite mellan mångsidighet och kul-faktor. Så lutar åt de förstnämnda men ja..får nog ta en kraftig funderare där.
Hmm en pastellfärgad och en monokrom skulle ju nästan vara rättfärdigatEn av varje... en av varje.
Jag tror inte man ska tänka för mycket på färgerna. Köp färgen som gör en glad. En Doxa, oavsett färg, passar alltid, eller aldrig. Den är udda och kommer inte "flyga under radarn" och vara mångsidig på ett vanligt sport/dykare-sätt. Jag har haft en orange 300 nu i ett par år nu(fortfarande tack, tack @Ontrackpiraten)till allt, utom röda skjortor.Ofantligt svårt att välja Står lite mellan mångsidighet och kul-faktor. Så lutar åt de förstnämnda men ja..får nog ta en kraftig funderare där.
När jag låg på toppJag tror inte man ska tänka för mycket på färgerna. Köp färgen som gör en glad. En Doxa, oavsett färg, passar alltid eller aldrig. Den är udda och kommer inte "flyga under radarn" och vara mångsidig på ett vanligt sport/dykare-sätt. Jag har haft en orange 300 nu i ett par år nu(fortfarande tack, tack @Ontrackpiraten)till allt, utom röda skjortor.
Jag tror inte man ska tänka för mycket på färgerna. Köp färgen som gör en glad. En Doxa, oavsett färg, passar alltid eller aldrig. Den är udda och kommer inte "flyga under radarn" och vara mångsidig på ett vanligt sport/dykare-sätt. Jag har haft en orange 300 nu i ett par år nu(fortfarande tack, tack @Ontrackpiraten)till allt, utom röda skjortor.
F*n jag får erkänna mig besegrad. Till och med de färgglada subbsen funkar ju till allt
Professional, even works with a suit!
Jag förstår verkligen din frustration. Nu är det ju en klocka som är väldigt fin både på gummi och nato så du kommer klara dig igenom de här veckorna, men det är inte vad man förväntar sig av en ny klocka.Lite smått irriterad. Haft min sub 300t i knappt en vecka. Spännet på länken pajade efter tre dagar (och då hade jag den på gummit första två) så nu väntar retur av länk till Doxa för reparation innan den kan skickas tillbaka till mig. Bara hoppas att det inte tar allt för många veckor...
Den är trevlig på tropic, helt klart!Professional livar upp. Väntar ju nu på ett tropic för sommaren.