• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Thanks for the good comparison. I suppose could add that the Squale doesn't have a bracelet, which also lowers the price. I have to get one some day. I've had a 1553, but it's not quite the real deal!
They also comes in pink, just sayin... (sorry för OT).
I love Squale's much-unknown-mysterious history, It's like a treasure hunt or something. I think MaBr agrees because he's writing a Squale-book similar to the Doxa one.
Prices on Squale's will go through the roof when its released so better act fast :rolleyes:
y57HJMH.jpg
 
They also comes in pink, just sayin... (sorry för OT).
I love Squale's much-unknown-mysterious history, It's like a treasure hunt or something. I think MaBr agrees because he's writing a Squale-book similar to the Doxa one.
Prices on Squale's will go through the roof when its released so better act fast :rolleyes:
y57HJMH.jpg
Vad ljuger du nu ihop för något? :p Jag hade gärna skrivit en sån bok dock! :D
 
They also comes in pink, just sayin... (sorry för OT).
I love Squale's much-unknown-mysterious history, It's like a treasure hunt or something. I think MaBr agrees because he's writing a Squale-book similar to the Doxa one.
Prices on Squale's will go through the roof when its released so better act fast :rolleyes:
y57HJMH.jpg
Fan, nu måste jag köpa alla vintage-Squales och vänta på att de går upp i värde likt gamla Rollar!!
 
Rätt outfit till rätt klocka? :rolleyes:
PSX_20200813_141536.jpg


Kan avslöja att dykförlängningen på länken är helt meningslös, den räcker inte ens till för en 3mm våtdräkt. Fick sätta klockan 1dm för långt ner på armen och tvinga igen låset så jag knappt får blod till handen, haha. :D
PSX_20200813_141456.jpg


Glömde lumeshot i jämförelsen med Sub 300 så här kommer den. Väldigt mycket bättre lume på 1200T. :)
PSX_20200813_141622.jpg
 
Rätt outfit till rätt klocka? :rolleyes:
PSX_20200813_141536.jpg


Kan avslöja att dykförlängningen på länken är helt meningslös, den räcker inte ens till för en 3mm våtdräkt. Fick sätta klockan 1dm för långt ner på armen och tvinga igen låset så jag knappt får blod till handen, haha. :D
PSX_20200813_141456.jpg


Glömde lumeshot i jämförelsen med Sub 300 så här kommer den. Väldigt mycket bättre lume på 1200T. :)
PSX_20200813_141622.jpg
Rätt klocka helt klart!
Men kör gummi istället när du dyker så får du iallafall lite blod till handen ;)
 
Yeah man! Riktigt läcker, grattis grattis. Så många frågor, baksida, HRV, clasp?

Edit: Eller va tusan, skymtar ju faktiskt ventilen :woot:
Gottegris! Ser helt fantastisk ut ju! :woot:
Tack! Riktigt trevlig är den. Färgen är sagolik och storleken är på topp. Med länk blev det däremot aningen mycket för handleden, men MNet känns suveränt :) Japp! Baksidan har skeppet och ingen mention av 50 års jubileum och HRV är där! Kan fixa bild på dessa asap. Sålänge, en liten sommar bild
DSC_2055.png

Stort grattis! Hoppas verkligen min kommer imorgon...

Tack!! Håller alla tummar att den dyker upp snart!
 
Tack! Riktigt trevlig är den. Färgen är sagolik och storleken är på topp. Med länk blev det däremot aningen mycket för handleden, men MNet känns suveränt :) Japp! Baksidan har skeppet och ingen mention av 50 års jubileum och HRV är där! Kan fixa bild på dessa asap. Sålänge, en liten sommar bild
DSC_2055.png



Tack!! Håller alla tummar att den dyker upp snart!
Blev ju helt rätt på Erika's, får nog också fixa ett svart sånt! :cool:
 
Nej va roligt och grattis! Så glad för din skull mannen :) Extra fränt att du inte sagt ett pip, respekt haha

Så jäkla bra den ser ut! Fantastiskt fin gul färg. :cool: Stort grattis!

Grattis till den! Håller med @Von om din tystnad, men hade mina aningar ;) Ska bli kul att få se fler bilder på den :)

Tack grabbar! Det känns så kul då detta har varit något som jag har önskat och längtat efter i många, många år.:)
Det lär dyka upp mängder med bilder framgent, lita på det :woot:
Särskilt då jag liksom redan har skaffat mängder med olika band till den :p

Lite hemlig får man vara ibland :cool:
 
Tillbaka
Topp