Det kan jag förstå, den lockar mig också.Ja den är riktigt grym!
Faktiskt den första modellen jag såg som gjorde mig intresserad av just Doxa för snart 8 år sedan..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan jag förstå, den lockar mig också.Ja den är riktigt grym!
Faktiskt den första modellen jag såg som gjorde mig intresserad av just Doxa för snart 8 år sedan..![]()
They also comes in pink, just sayin... (sorry för OT).Thanks for the good comparison. I suppose could add that the Squale doesn't have a bracelet, which also lowers the price. I have to get one some day. I've had a 1553, but it's not quite the real deal!
Fasen, det är rätt stor skillnad ändåGår kommer en snabb bildbombsjämförelse mellan SUB 300 och 1200T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad ljuger du nu ihop för något?They also comes in pink, just sayin... (sorry för OT).
I love Squale's much-unknown-mysterious history, It's like a treasure hunt or something. I think MaBr agrees because he's writing a Squale-book similar to the Doxa one.
Prices on Squale's will go through the roof when its released so better act fast
![]()
Ja, de är precis lika bra båda två men väldigt olika trots sina likheter.Fasen, det är rätt stor skillnad ändå
300 vinner i fina former men den bajtigare 1200T är ju för jäkla fin den med på sitt sätt, grymma bilder som vanligt![]()
Sår ett oskyldigt litet frö baraVad ljuger du nu ihop för något?Jag hade gärna skrivit en sån bok dock!
![]()
Vi borde få någon till att sublimt viska in det i örat på nätterna?Sår ett oskyldigt litet frö baraBoken kommer bli en kioskvältare och det vet du.
Fan, nu måste jag köpa alla vintage-Squales och vänta på att de går upp i värde likt gamla Rollar!!They also comes in pink, just sayin... (sorry för OT).
I love Squale's much-unknown-mysterious history, It's like a treasure hunt or something. I think MaBr agrees because he's writing a Squale-book similar to the Doxa one.
Prices on Squale's will go through the roof when its released so better act fast
![]()
Rätt klocka helt klart!Rätt outfit till rätt klocka?
![]()
Kan avslöja att dykförlängningen på länken är helt meningslös, den räcker inte ens till för en 3mm våtdräkt. Fick sätta klockan 1dm för långt ner på armen och tvinga igen låset så jag knappt får blod till handen, haha.
![]()
Glömde lumeshot i jämförelsen med Sub 300 så här kommer den. Väldigt mycket bättre lume på 1200T.![]()
![]()
Får definitivt göra det för länken är helt uteslutet. Undrar vad de har tänkt att man ska ha den där förlängningen till?Rätt klocka helt klart!
Men kör gummi istället när du dyker så får du iallafall lite blod till handen![]()
Har haft 1200T också ju. Och skillnaden finns ju där. Men tycker att den är lätt att bära trots det. Relativt platt och sitter bra på handleden.Det kan jag förstå, den lockar mig också.Hur tycker du att den är jämfört med t.ex. 1200T? Den är väl större på alla håll men sitter den ändå lika bra?
Låter ju inte alls dumt!Har haft 1200T också ju. Och skillnaden finns ju där. Men tycker att den är lätt att bära trots det. Relativt platt och sitter bra på handleden.
Yeah man! Riktigt läcker, grattis grattis. Så många frågor, baksida, HRV, clasp?Yes. Sh** yes.
![]()
Gottegris! Ser helt fantastisk ut ju!Yes. Sh** yes.
![]()
Stort grattis! Hoppas verkligen min kommer imorgon...Yes. Sh** yes.
![]()
Yeah man! Riktigt läcker, grattis grattis. Så många frågor, baksida, HRV, clasp?
Edit: Eller va tusan, skymtar ju faktiskt ventilen![]()
Tack! Riktigt trevlig är den. Färgen är sagolik och storleken är på topp. Med länk blev det däremot aningen mycket för handleden, men MNet känns suveräntGottegris! Ser helt fantastisk ut ju!![]()
Stort grattis! Hoppas verkligen min kommer imorgon...
Blev ju helt rätt på Erika's, får nog också fixa ett svart sånt!Tack! Riktigt trevlig är den. Färgen är sagolik och storleken är på topp. Med länk blev det däremot aningen mycket för handleden, men MNet känns suveräntJapp! Baksidan har skeppet och ingen mention av 50 års jubileum och HRV är där! Kan fixa bild på dessa asap. Sålänge, en liten sommar bild
![]()
Tack!! Håller alla tummar att den dyker upp snart!
Nej va roligt och grattis! Så glad för din skull mannenSå där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()
Så jäkla bra den ser ut! Fantastiskt fin gul färg.Så där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()
Grattis till den! Håller med @Von om din tystnad, men hade mina aningarSå där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()
Snyggt! Stort grattisSå där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()
Nej va roligt och grattis! Så glad för din skull mannenExtra fränt att du inte sagt ett pip, respekt haha
Så jäkla bra den ser ut! Fantastiskt fin gul färg.Stort grattis!
Grattis till den! Håller med @Von om din tystnad, men hade mina aningarSka bli kul att få se fler bilder på den
![]()
Grattis den är riktigt finSå där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()
Tack så mycketSnyggt! Stort grattis![]()
Tack. Jaaa, den är verkligen finGrattis den är riktigt fin![]()
Magiskt bra!Så där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()
Så där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
![]()