• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

20200814_135734.jpg


20200814_140428.jpg


20200814_140516.jpg


20200814_140556.jpg


20200814_140851.jpg


20200814_142240.jpg


20200814_142251.jpg
 
Kör lite mössa som Costeau - Frugan tycker jag är en mupp med mössa och 29c. Men envis är man ;)

11925DFE-ADD9-4A1B-854E-1BBC3F9DF4F9.jpeg

Här är du inte ensam iallafall.
Fick hem ett gäng patches med comex & aqua-lung förra veckan.
Tänkte montera på en jacka eller ryggsäck. Passar perfekt till black lung. Fick en suck och rullande ögon av sambon. :D
 
Senast ändrad:
Den var riktigt fin! Mycket kontraster på den :)
Det gummit ser rätt stadigt ut också :p
Gummit är faktiskt långt över förväntan. Tycker det har varit rätt mycket negativt om det men jag gillar det :)
Ser ju heeeelt fantastisk ut! :woot: Hur känns den på armen? :)
Känns o-t-r-o-l-i-g-t bra! Det är svårt att med ord beskriva hur bra denna är faktiskt. Tror jag nått toppen i mitt klockägande just nu :)
Så galet ball, magisk!
Eller hur!
Läcker! Grattis! Lätt som en plätt?
Tackar! Märker knappt att man bär den faktiskt. Att spännet är i stål är faktiskt något positivt och fungerar lite som en motvikt.
Sådär ja! Ruggigt snygg, stort grattis!:D
Stort tack! Får mötas upp så kan du klämma ;)
Grattis som tusan kompis, varit nära att trycka på köp flera gånger men nöjer mig med Silverlung en stund till :)
Tusen tack! Ta några bärs ikväll så kanske du beställer ;)
 
Förbannat bra, grattis!
Måste nästan balansera sig själv med låset i stål kontra boetten. :)
Tack så mycket! Ja, tyckte det kändes lite dåligt med spännet i stål men det är helt rätt för klockan. Som du skrev så blir det en perfekt motvikt :)
Bellissimo!
Så jäkla in-i-helv*te vassa bilder också. Man blir nästan tårögd (och osäker på om man vågar ladda upp bilder i anslutning till dina posts :hilarious:)
Härligt att du är nöjd! Hur verkar förresten materialets hållbarhet? Det var ju lite debatt och spekulation för några veckor sedan.
Haha, tack så mycket! Tycker alla bilder här i tråden håller hög kvalité :)
Kan inte säga så mycket om hållbarheten än men den känns riktigt solid, mer solid än min Silverlung faktiskt. Tror inte hållbarheten ska vara ett problem, känns mer som att man försökt hitta saker att klaga på utan att faktiskt veta :) kolfiber klarar stötar etc bättre än metall och keramik, men får se med tiden :)
 
Tillbaka
Topp