Japp, gummit är lite tunt men det satt väldigt skönt. Det kommer jag att använda fler gånger.Den är riktigt riktigt bra! Riktigt fin i gult. Det enda jag har invändningar mot är gummit. Det är tunt som en ostskiva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, gummit är lite tunt men det satt väldigt skönt. Det kommer jag att använda fler gånger.Den är riktigt riktigt bra! Riktigt fin i gult. Det enda jag har invändningar mot är gummit. Det är tunt som en ostskiva.
Öppna öppna!Ett stort paket för en liten klocka. Nu blir jag nyfiken på vad som ryms i den kartongen.
Den var riktigt fin! Mycket kontraster på den
Ser ju heeeelt fantastisk ut! Hur känns den på armen?
Så galet ball, magisk!
Läcker! Grattis! Lätt som en plätt?
Sådär ja! Ruggigt snygg, stort grattis!
Grattis som tusan kompis, varit nära att trycka på köp flera gånger men nöjer mig med Silverlung en stund till
Kör lite mössa som Costeau - Frugan tycker jag är en mupp med mössa och 29c. Men envis är man
Gummit är faktiskt långt över förväntan. Tycker det har varit rätt mycket negativt om det men jag gillar detDen var riktigt fin! Mycket kontraster på den
Det gummit ser rätt stadigt ut också
Känns o-t-r-o-l-i-g-t bra! Det är svårt att med ord beskriva hur bra denna är faktiskt. Tror jag nått toppen i mitt klockägande just nuSer ju heeeelt fantastisk ut! Hur känns den på armen?
Eller hur!Så galet ball, magisk!
Tackar! Märker knappt att man bär den faktiskt. Att spännet är i stål är faktiskt något positivt och fungerar lite som en motvikt.Läcker! Grattis! Lätt som en plätt?
Stort tack! Får mötas upp så kan du klämmaSådär ja! Ruggigt snygg, stort grattis!
Tusen tack! Ta några bärs ikväll så kanske du beställerGrattis som tusan kompis, varit nära att trycka på köp flera gånger men nöjer mig med Silverlung en stund till
Ja det måste vi!!Stort tack! Får mötas upp så kan du klämma
Bellissimo!#dubbellunga
SÖREN va sjyst!! Grattis, man!#dubbellunga
Tack så mycket! Ja, tyckte det kändes lite dåligt med spännet i stål men det är helt rätt för klockan. Som du skrev så blir det en perfekt motviktFörbannat bra, grattis!
Måste nästan balansera sig själv med låset i stål kontra boetten.
Haha, tack så mycket! Tycker alla bilder här i tråden håller hög kvalitéBellissimo!
Så jäkla in-i-helv*te vassa bilder också. Man blir nästan tårögd (och osäker på om man vågar ladda upp bilder i anslutning till dina posts )
Härligt att du är nöjd! Hur verkar förresten materialets hållbarhet? Det var ju lite debatt och spekulation för några veckor sedan.
Tusen tack!SÖREN va sjyst!! Grattis, man!
I sitt rätta element också! Så sjukt fin den är.300tn är inte helt fel med länk heller. Blir som sagt lite mycket för handleden, men ofantligt bekvämt för tyngden.
Däremot är denna kombo lite svårslagen atm
Mycket bra! Stort grattis!
I sitt rätta element också! Så sjukt fin den är.
Testar MN på GMT Caribbean. Inte så tokigt?
Damn vad bra den är. Gratulerar. Älskar skiftningar i boetten och de gula detaljerna. Har en "super car" känsla. Lite som en flaschig lambo Bra kap#dubbellunga
Gött, jag vet exakt hur du kännerJa då var min äntligen här med. Vilken fantastisk orange färg och den sitter så bra på armen, länge sen jag blev så nöjd med en ny klocka..
Ja då var min äntligen här med. Vilken fantastisk orange färg och den sitter så bra på armen, länge sen jag blev så nöjd med en ny klocka..