Magiskt bra! Stort grattis!
Grattis gubben, starkt att smyga med det där !
Ett stort tack grabbar!
Löjligt nöjd är jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magiskt bra! Stort grattis!
Grattis gubben, starkt att smyga med det där !
Tack!! Torde funka ypperligt till din nya 1200t med Funderar på om det originalgröna kan vara en ypperlig matchning med så det får det nog bli att testa härnäst.Blev ju helt rätt på Erika's, får nog också fixa ett svart sånt!
Så där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
Tack!
Jag är verkligen glad att jag "vågade" välja gult. Tvekade lite några gånger men det var ju gult jag hade bestämt mig för från början liksom
Edit: missade att citera dig @hammermountain
Det tror och hoppas jag med!Helrätt! Känns som en färg som kan bli enormt bra på många band med
Sexig är den. Jag har sett det, hur den drar till sig blickar av sexappeal, men jag vågar inte bejaka alla inviter.Sexigare än sådär är svårt att komma!
Den är så galet läcker
Båda är ett monster på sitt egna sätt.Går kommer en snabb bildbombsjämförelse mellan SUB 300 och 1200T.
Grymt fin! Stort grattis!Så där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
Haha den kom oväntat.. Grattis, gult är riktigt fint...Så där, en dröm sedan länge uppfylldes idag, äntligen! Duktigt nöjd och det ska bli kul att få utforska den lite mer i rätt ljus imorgon
Grattis! Min ska komma imorgon..eller idag menar jag...Tack! Riktigt trevlig är den. Färgen är sagolik och storleken är på topp. Med länk blev det däremot aningen mycket för handleden, men MNet känns suveränt Japp! Baksidan har skeppet och ingen mention av 50 års jubileum och HRV är där! Kan fixa bild på dessa asap. Sålänge, en liten sommar bild
Tack!! Håller alla tummar att den dyker upp snart!
Haha den kom oväntat.. Grattis, gult är riktigt fint...
Grattis! Min ska komma imorgon..eller idag menar jag...
Tackar! Lite sugen på vintage den här gången faktiskt. De nya 300 är ju fina och kul att de kommer i många färger men haft tre 50th redan så vill testa något annorlunda.Inga dåliga modeller du har haft där! Det är någon månad kvar av sommaren så du hinner köpa en innan den är slut.
Finns många tjusiga vintage Doxa. Jag hade velat ha en US Divers.Tackar! Lite sugen på vintage den här gången faktiskt. De nya 300 är ju fina och kul att de kommer i många färger men haft tre 50th redan så vill testa något annorlunda.
Tack! Gnistrar fint bara i vanligt ljus, ska bli kul att komma ut i solen sedanGrymt fin! Stort grattis!
Haha den kom oväntat.. Grattis, gult är riktigt fint...
Grattis! Min ska komma imorgon..eller idag menar jag...
Den är verkligen galet bra! Coolt också att det är dubbla 24h så man kan ha ännu fler tidszoner.Blev lite sugen efter allt GMT snack. Så jag plockade fram min Caribbean som fredaxklocka. Den är vacker.
Ja det är coolt!Den är verkligen galet bra! Coolt också att det är dubbla 24h så man kan ha ännu fler tidszoner.
Här kan du se hur den ligger mot handleden. Ganska platt som du ser. Så lätt att bära.Den är verkligen galet bra! Coolt också att det är dubbla 24h så man kan ha ännu fler tidszoner.
Den ser ju till och med ut att bäras lägre än 1200T. Tack för bilden!Här kan du se hur den ligger mot handleden. Ganska platt som du ser. Så lätt att bära.
Wohoo! Ska bli så kul att se!Äntligen dags att åka och hämta lite Carbon Hittade även denna video som jag tänkte passar rätt bra här i tråden!
Tittade på videon nu och kontrasten mellan den orangea tavlan och de svarta visarna måste ju vara grym för den blev bara ljusare. Även ljusgrön verkar fungera riktigt bra! Tog en skärmdump för de som inte har möjlighet att titta på filmen.Äntligen dags att åka och hämta lite Carbon Hittade även denna video som jag tänkte passar rätt bra här i tråden!
Oj vad fin den är! Grattis!Smet ut en stund, kunde inte hålla mig längre
Så nu kommer det en bildkavalkad, bare with me
Den var till och med mer blingigare än vad jag hade förväntat mig, bra
Slängde på ett gult gummi från Barton, blev inte dumt alls faktiskt.
Edit: det var inte alls från Barton, det är ju från Archer...
Så, nu blir det bara en till, för tillfället
Underbart med smekmånad
Den är riktigt riktigt bra! Riktigt fin i gult. Det enda jag har invändningar mot är gummit. Det är tunt som en ostskiva.Smet ut en stund, kunde inte hålla mig längre
Så nu kommer det en bildkavalkad, bare with me
Den var till och med mer blingigare än vad jag hade förväntat mig, bra
Slängde på ett gult gummi från Barton, blev inte dumt alls faktiskt.
Edit: det var inte alls från Barton, det är ju från Archer...
Så, nu blir det bara en till, för tillfället
Underbart med smekmånad
Ett stort paket för en liten klocka. Nu blir jag nyfiken på vad som ryms i den kartongen.
Tack så mycketOj vad fin den är! Grattis!