Stort grattis! ser ut att sitta perfekt!Ja då var min äntligen här med. Vilken fantastisk orange färg och den sitter så bra på armen, länge sen jag blev så nöjd med en ny klocka..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! ser ut att sitta perfekt!Ja då var min äntligen här med. Vilken fantastisk orange färg och den sitter så bra på armen, länge sen jag blev så nöjd med en ny klocka..
Tack, väldigt nöjd måste jag säga. Och stort grattis till din nya. Ruskigt bra är den..Stort grattis! ser ut att sitta perfekt!
Tack så mycket!Mycket bra! Stort grattis!
Tack så mycket! Finishen är helt enastående. Förstår att den kostar det den kostarDamn vad bra den är. Gratulerar. Älskar skiftningar i boetten och de gula detaljerna. Har en "super car" känsla. Lite som en flaschig lambo Bra kap
Verkar vara en del QC problem öed nya Sub 300. Tråkigt.
Härlig bildkavalkad! Den passar på....typ allt!Känsliga tittare varnas men nu testas det band på 1200T! Ja, det är många Squale-band och spännen men av naturliga skäl finns det många såna i lådan.
Borealis "Isofrane"
Squale New Tropic
Borealis Boavista
Squale Rubber strap (Jo, det heter så...)
Vintage rk-tropic
Zuludiver Tropic
Zuludiver 295
Zuludiver 281
Sailcloth från Royalstraps
Oj, det såg ju sjukt konstigt ut. Hur har man lyckats med det där?Verkar vara en del QC problem öed nya Sub 300. Tråkigt.
Lumen på minutvisaren ligger helt fel. Ligger typ i mitten av visaren. Inte ok för en klocka i den prisklassen
Ja, för att vara en så distinkt färg så funkade det bra. Orange och svart är helt klart bäst men även vit och blå blev bra tycker jag. Vet inte vad man mer vågar testa?Härlig bildkavalkad! Den passar på....typ allt!
Bra fråga, ser helt off ut. Ser inte ut som i videorecensionerna och bilderna. Konstigt att flera klockor har samma fel och att det missades i QC kontrollen.Oj, det såg ju sjukt konstigt ut. Hur har man lyckats med det där?
Det var nog första klockan jag sett som inte passar på det vita rk-tropicen Kanske för att det inte finns en enda vit detalj i i tavlan (no offense såklart).Känsliga tittare varnas men nu testas det band på 1200T! Ja, det är många Squale-band och spännen men av naturliga skäl finns det många såna i lådan.
Borealis "Isofrane"
Squale New Tropic
Borealis Boavista
Vintage rk-tropic
Zuludiver Tropic
Zuludiver 295
Zuludiver 281
Ja, det blir inte lätt att avläsa tiden med så kort lume och så långt från kanten. Det måste ju ha blivit fel.Bra fråga, ser helt off ut. Ser inte ut som i videorecensionerna och bilderna. Konstigt att flera klockor har samma fel och att det missades i QC kontrollen.
Det blev inte så dumt tycker jag men jag kommer aldrig att köra den kombinationen för typ alla andra var bättre. Jag kan däremot tänka mig att det bandet kan bli sjukt bra på Sharkhuntern!Det var nog första klockan jag sett som inte passar på det vita rk-tropicen Kanske för att det inte finns en enda vit detalj i i tavlan (no offense såklart).
Får se hur Doxa hanterar detta. Kommentarerna på FB var inte nådigaJa, det blir inte lätt att avläsa tiden med så kort lume och så långt från kanten. Det måste ju ha blivit fel.
Kan tänka mig det, jag hade varit skitsur om jag fått en som såg ut sådär.Får se hur Doxa hanterar detta. Kommentarerna på FB var inte nådiga
En riktig strap monster. Man blir inte mindre sugen på enKänsliga tittare varnas men nu testas det band på 1200T! Ja, det är många Squale-band och spännen men av naturliga skäl finns det många såna i lådan.
Borealis "Isofrane"
Squale New Tropic
Borealis Boavista
Vintage rk-tropic
Zuludiver Tropic
Zuludiver 295
Zuludiver 281
Köööp! Jag är löjligt nöjd med min.En riktig strap monster. Man blir inte mindre sugen på en
Yes, det tror jag med. Har faktiskt inte testat på min lillebrorsa än kom jag på, har ju faktiskt ett 19mmDet blev inte så dumt tycker jag men jag kommer aldrig att köra den kombinationen för typ alla andra var bättre. Jag kan däremot tänka mig att det bandet kan bli sjukt bra på Sharkhuntern!
Jag tycker att militärgrönt ser riktigt coolt ut och hade själv provat något sådant här (alternativt MN-standardfärg med gult):Ja, för att vara en så distinkt färg så funkade det bra. Orange och svart är helt klart bäst men även vit och blå blev bra tycker jag. Vet inte vad man mer vågar testa?
Är det vit lume på den eller den är också grönaktig?Yes, det tror jag med. Har faktiskt inte testat på min lillebrorsa än kom jag på, har ju faktiskt ett 19mm
Herregud, vad har de tagit för något hos Doxa!? Det där är ju inte okej.Yikes.. fel även på nya carbon vad händer!?
Jag har ett grönt MN med gul rand men det testade jag aldrig. Man kanske ska göra det?Jag tycker att militärgrönt ser riktigt coolt ut och hade själv provat något sådant här (alternativt MN-standardfärg med gult):
edit: vet att du inte är något fan av nato men kan ju vara kul att testa någon variant ändå
Jaaa!!! Bild för tusan!!Jag har ett grönt MN med gul rand men det testade jag aldrig. Man kanske ska göra det?
Ska testa imorgon, nu är det mörkt! Vill inte skjuta iväg ett bandstift i det här ljuset.Jaaa!!! Bild för tusan!!
Oops, nu var det inte direkt budgetmodellerna vi pratar om heller. Hur kan man missa det här eller har man låtit det passera som en "chansning"?Yikes.. fel även på nya carbon vad händer!?
Verkar inte ha drabbat 300T, de jag har sett är ok. Det kanske är premiumvisare på de dyrare modellerna?Oops, nu var det inte direkt budgetmodellerna vi pratar om heller. Hur kan man missa det här eller har man låtit det passera som en "chansning"?