• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Jeg ville gjerne ha en Doxa, men ser at problemer med å bestille en er eksakt som i 2019: https://www.watchuseek.com/threads/terrible-experience-with-ordering.4991557/

Da blir det dessverre ikke en Doxa på meg. Synd, fordi en 300T hadde vært flott å ha. Men, men.
Fullt förståeligt. Med tanke på hur många klockor Doxa säljer så kan man tycka att det bör vara bättre CS. Nu har inte jag upplevt det du upplevt men jobbar själv på ett mindre företag och bra kommunikation är nummer ett om man vill ha nöjda kunder.

Jäklar vad tråkigt :/ Vilken variant var du intresserad av?
Jeg ville gjerne ha en Doxa, men ser at problemer med å bestille en er eksakt som i 2019: https://www.watchuseek.com/threads/terrible-experience-with-ordering.4991557/

Da blir det dessverre ikke en Doxa på meg. Synd, fordi en 300T hadde vært flott å ha. Men, men.

Samma, det och de kvalitetsproblem som verkar förekomma på sub300. När
Det verkar löst så klickar man nog hemmen turkos

Köpte lite rep i veckan. Kom på varför jag gillade färgen. :D

7B35B02C-EBA5-43C4-82F8-BE433856F28A.jpeg

Aha. Takk. :)

Fra Hodinkee sin diskusjon:

Offset_Crown
·2 weeks ago

The current 300T I bought a month ago says 120 ATM on the case back, which as we know equals - 1200 meters / 4000 ft. This is also inline with what the website currently says

NoTimeToDIE
·2 weeks ago
Thats very odd, the 300T shark hunter I bought this past March does not have any WR rating on the casebook which I thought was very weird at the time and it's what stood out to me.

Offset_Crown
NoTimeToDIE·2 weeks ago·edited 2 weeks ago
Does yours have the Helium Escape Valve?

NoTimeToDIE
Offset_Crown·2 weeks ago
No helium escape valve. It's the model 300T retails for $1850. Looks like still up on site actually.

Offset_Crown
NoTimeToDIE·2 weeks ago
Starting in June they added a HEV, ordered mine in July and it has one. They’ll be updating the site to reflect this. Hold onto yours, it’s now more rare!

NoTimeToDIE
Offset_Crown·2 weeks ago·edited 2 weeks ago
ah ok I see. It's a great watch but you know I was not able to snag an orange one back in March so this is now tempting. .....aaaaannndd the orange one is already sold out. You'd think they're smart about it and produce more orange ones.

Aha. Takk. :)

Fra Hodinkee sin diskusjon:

Offset_Crown
·2 weeks ago

The current 300T I bought a month ago says 120 ATM on the case back, which as we know equals - 1200 meters / 4000 ft. This is also inline with what the website currently says

NoTimeToDIE
·2 weeks ago
Thats very odd, the 300T shark hunter I bought this past March does not have any WR rating on the casebook which I thought was very weird at the time and it's what stood out to me.

Offset_Crown
NoTimeToDIE·2 weeks ago·edited 2 weeks ago
Does yours have the Helium Escape Valve?

NoTimeToDIE
Offset_Crown·2 weeks ago
No helium escape valve. It's the model 300T retails for $1850. Looks like still up on site actually.

Offset_Crown
NoTimeToDIE·2 weeks ago
Starting in June they added a HEV, ordered mine in July and it has one. They’ll be updating the site to reflect this. Hold onto yours, it’s now more rare!

NoTimeToDIE
Offset_Crown·2 weeks ago·edited 2 weeks ago
ah ok I see. It's a great watch but you know I was not able to snag an orange one back in March so this is now tempting. .....aaaaannndd the orange one is already sold out. You'd think they're smart about it and produce more orange ones.
Jag tycker bara att det är konstigt att de har kvar 300T som namn men de har iofs aldrig varit särskilt bra på det där. :D

Monterade på en säkerhetslina på min SUB 1200T idag. Varför? Därför! Var kul att prova att tillverka en själv och sen är jag alltid lite nervös när man drar åt gummiremmen riktigt hårt runt våtdräkten. Jag ser klockan singla ner i djupet på 20+ meter och där ligger man och plaskar med snorkel vid ytan...
DSCF3167.jpg

DSCF3166.jpg

DSCF3169.jpg

DSCF3162.jpg

Oavsett om det är själva gummit, låset eller ett av bandstiften som går sönder så sitter klockan kvar på armen. (Ursäkta den hemska klockbrännan).
DSCF3173.jpg

Det funkar ju tyvärr inte med länk om man inte kör med raka ändlänkar.
DSCF3174.jpg

DSCF3176.jpg

Tillbaka
Topp