Fick du svar vart de skickas ifrån?För info - pratade med Synchron i Texas på telefon precis angående min dubbla beställning.
De sa att klockorna ska skeppas ut i nästa vecka.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick du svar vart de skickas ifrån?För info - pratade med Synchron i Texas på telefon precis angående min dubbla beställning.
Sa de något om ifall både tropic och isofrane ingår?För info - pratade med Synchron i Texas på telefon precis angående min dubbla beställning.
Bra fråga! Lite av ett lockpris kanske?Undrar lite om det här snacket om att Syncronen aldrig ska göras igen, men vad betyder då pre order priset på $999 och ord.pris på $1299? När ska ord.priset någonsin tillämpas då?
Maranez säger att de inte säljer länken till andra än kunder som har köpt en Samui gen.1. Frågan är hur noga de kollar - man kan ju ha köpt en begagnad.Man kanske skulle beställa ett BoR till din Synchron?
Läste det också. Finns en del Samui på forumet så det finns säkert någon som kan hjälpa en att beställa.Maranez säger att de inte säljer länken till andra än kunder som har köpt en Samui gen.1. Frågan är hur noga de kollar - man kan ju ha köpt en begagnad.
I mitt fall var det inget problem eftersom jag redan hade en Samui.
Man kan ju annars alltid köpa en ny Samui gen. 2 för $399 och sen kasta klockan och behålla länken. Det blir väl ungefär samma pris som att köpa en länk från Doxa.Läste det också. Finns en del Samui på forumet så det finns säkert någon som kan hjälpa en att beställa.
Jag har haft en Samui (dock inte kvar) så kan alltid testa att beställa om någon skulle vilja ha.Läste det också. Finns en del Samui på forumet så det finns säkert någon som kan hjälpa en att beställa.
Frågan är vilken länk som passar till Synchron, ska kolla det. Jag har inget emot plåslås, är van från mina Doxa, haha.Man kan ju annars alltid köpa en ny Samui gen. 2 för $399 och sen kasta klockan och behålla länken. Det blir väl ungefär samma pris som att köpa en länk från Doxa.
Skämt åsido - den länken som ingår när man köper en Samui gen 2 är inte helt identisk med den här ovan - spännet är lite billigare gjort. Mer pressad plåt känsla. Annars är resten av länken identisk. Så fortfarande riktigt trevlig!
Schysst! Den är nog lika mycket Swiss made som många andra som har Swiss made på tavlan. Finns många artiklar om det där...Jag har haft en Samui (dock inte kvar) så kan alltid testa att beställa om någon skulle vilja ha.
Tycker förövrigt att boetten (se ex. boettlocket) på Synchron var vääääldigt likt Samuin. Enda som skiljer är väl lugholes?
Noterade även att Synchron inte är "swiss made"
Det bör vara gen.1 länken - den som säljs separat. Det var en gen.1 Samui Flying doctor hade. Sen gissar jag att båda rimligtvis är identiska vid ändlänkssidan, men helt hundra kanske man inte kan vara.Frågan är vilken länk som passar till Synchron, ska kolla det. Jag har inget emot plåslås, är van från mina Doxa, haha.
Grym, länk till var man köper ..?!
Kanon att de skickar från Österrike ju. Undrar om det tillkommer någon kostnad om man vill byta till Isofrane för det vill jag göra!De hade en fiffig chat som funkade ypperligt. Se svar
Edit: ungefär 50% sold out i nuläget.
Minst sagt bra respons på en dag.
Jag vill också hellre ha Isofrane men fick aldrig göra något val när jag beställde. Skickade ett meddelade till dem via contact-länk på hemsidan men har inte fått något svar än.Kanon att de skickar från Österrike ju. Undrar om det tillkommer någon kostnad om man vill byta till Isofrane för det vill jag göra!
Var hittade du chatten..?De hade en fiffig chat som funkade ypperligt. Se svar
Edit: ungefär 50% sold out i nuläget.
Minst sagt bra respons på en dag.
Det har jag också gjort. Var ju kanon! Man fick dessutom välja vilken färg man ville... Jag var tråkig och tog ett svart men jag har redan både gul och orange sedan tidigare.Chattade med dem precis. Isofrane adderat till min order
Samma här! Ingen extra kostnad hellerChattade med dem precis. Isofrane adderat till min order
Vill man ha båda så är kostar ett Tropic nästan hälften så mycket som ett Isofrane så då är det bättre att komplettera åt det hållet. Riktigt schysst!Samma här! Ingen extra kostnad heller
Trevlig recension, man blev ju inte mindre sugen nu.Recension av Jason Heaton:
Ja tack! Hodinkee hade en kort artikel om dem för några dagar sen.@ Rick Marei... please.
Koola såklart, skulle dock tippa på att Synchron-eran (-68 till -78) ligger närmare till hands för Rick & co och antagligen något som funkar rent juridiskt.@ Rick Marei... please.