Gentle_Giant
Silver
@ Rick Marei... please.
Nog är de balla! Jag undrar dock lite var alla har tagit vägen, de var ju inte så svåra att jaga tag i förut och priserna förhållandevis låga. Men det gäller väl generellt alla modeller iof..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@ Rick Marei... please.
Jag fick info i chatt om att min skulle skickas om två veckor. Spelar inte så stor roll men jag är ju så sjukt pumped up!Vissa verkar redan ha fått bekräftelse på att leverans är på väg! Kul!
Aj fan. Hoppas inte min dröjer så länge. Beställde tidigt igår morse men det kanske spelar mindre roll för turordningen. Sjukt otålig....Jag fick info i chatt om att min skulle skickas om två veckor. Spelar inte så stor roll men jag är ju så sjukt pumped up!
Beställde du dlc eller stål?Aj fan. Hoppas inte min dröjer så länge. Beställde tidigt igår morse men det kanske spelar mindre roll för turordningen. Sjukt otålig....
Stål såklart!Beställde du dlc eller stål?
Men jag vill ju ha min nuuuuuu! Någon hade fått reda på att de skulle börja skickas i nästa vecka men kommer inte ihåg var jag såg det.Jag fick info i chatt om att min skulle skickas om två veckor. Spelar inte så stor roll men jag är ju så sjukt pumped up!
Nice! Samma här.Stål såklart!
Utan tvekan om priset var ungefär detsamma. Hade Doxa tillverkat den så hade den nog tyvärr kostat över 20K.Just out of curiosity: Hadde dere kjøpt den like kjapt dersom den var solgt og laget av nye DOXA?`
Ha ha, jag kände samma klåda. Kunde inte hålla mig så jag klickade hem en svart idag.Eh...lite frestad att köpa en svart också. Måste skärpa mig!
Samma härHa ha, jag kände samma klåda. Kunde inte hålla mig så jag klickade hem en svart idag.
Sorry om jag missat ngt nu, men vad är det för en länk? Jäkla najs, och ser bra mycket nättare ut än original!
Sitter så gött på nya länken! Man kunde ju önska att Doxa skulle inse att proportionerna på deras breda, stela länk inte passar en så smäcker boett och komma med något mer originallikt.
Finns info tidigare i tråden, ett litet hemmabygge. Läs härifrån och framåt.Sorry om jag missat ngt nu, men vad är det för en länk? Jäkla najs, och ser bra mycket nättare ut än original!
Återigen, sorry om jag missat värsta storyn.
Kul att det blev sån hit
Ja, man får ju säga att den har tagits emot rätt bra av communityn.Kul att det blev sån hit
Snyggt! Sett två kommentarer från personer som beställde minuter efter att mailet gick ut och dom har fått uppdatering om att leverans är på väg så misstänker att man skickar ut i turordning.Klart det blir en Synchron på armen idag.. Någon som har hunnit fått info om skeppning?
Snyggt! Sett två kommentarer från personer som beställde minuter efter att mailet gick ut och dom har fått uppdatering om att leverans är på väg så misstänker att man skickar ut i turordning.
Samma här! Beställde vid 7-tiden i onsdags morse.Jag fick just mail att min är på väg
Beräknad leverans på måndag
Jag fick just mail att min är på väg
Beräknad leverans på måndag
Wohoo, samma här. Förväntad leverans på måndag!Samma här! Beställde vid 7-tiden i onsdags morse.
Hmm, det var ju märkligt, du beställde ju innan mig.Förväntad leverans 18/3
Bor i NorrlandHmm, det var ju märkligt, du beställde ju innan mig.