• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

@ Rick Marei... please.

093BE9FF-37A8-4D35-9C91-2DE57A3A4DB6.png

Nog är de balla! Jag undrar dock lite var alla har tagit vägen, de var ju inte så svåra att jaga tag i förut och priserna förhållandevis låga. Men det gäller väl generellt alla modeller iof..

Jo, apropå pre-order pris kontra full pris. Det gjorde mig lite fundersam - var det en limited edition eller inte?

Nu verkar Synchron ha gett klart besked i en tråd under WatchUSeek. Det ÄR en limited edition och normalpriset kommer så att säga aldrig uppnås om klockorna säljs ut snabbt.

76CC13CE-0679-4D66-BFC3-68033B41F4FA.jpeg

Sitter så gött på nya länken! Man kunde ju önska att Doxa skulle inse att proportionerna på deras breda, stela länk inte passar en så smäcker boett och komma med något mer originallikt.
Sorry om jag missat ngt nu, men vad är det för en länk? Jäkla najs, och ser bra mycket nättare ut än original!
Återigen, sorry om jag missat värsta storyn. :)

Sorry om jag missat ngt nu, men vad är det för en länk? Jäkla najs, och ser bra mycket nättare ut än original!
Återigen, sorry om jag missat värsta storyn. :)
Finns info tidigare i tråden, ett litet hemmabygge. Läs härifrån och framåt. 😊

Ställer mig gärna i kön ifall någon kånner att de vill flippa sin Synchron. Blivit lite för många köp på sistone så fick avvakta denna gången.
Ser framemot alla foton och recensioner när ni väl får dem :D

Tillbaka
Topp