Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var skickar de sina länkar ifrån (mao, tillkommer tull+moms)?Mera Synchron army relaterat. Maranez verkar ha fått fram en bunt till av Gen 1 BOR-länken. 21 ex fanns kvar här
Såg de också..den svarta är inte aktuellt. Den i stål känns väldigt långt borta att komma över..men men.. hur många finns de på forumet (i stål)?Nej, 250 stål och 250 i svart. Men den svarta tror jag fortfarande inte är slutsåld.
Singapore eller HongKong, minns inte just nu Men det tillkommer definitivt tull och adm.avgift. De brukar vara "snälla" med värdedeklarationen så räkna med kanske en 200-250 kronor till. De skickar med Fedex och paketet kommer i regel på en 3-4 dagar.Var skickar de sina länkar ifrån (aka, tillkommer tull+moms)?
Från Maranez hemsida:Var skickar de sina länkar ifrån (mao, tillkommer tull+moms)?
Den är riktigt bra - priset är inte alls orimligt för den kvaliteten. Doxa skulle ha tagit fyra gånger så mycketFrån Maranez hemsida:
We send from Hong Kong by Fedex or EMS and you will receive a tracking number when shipped.
Customs and Import Tax is your responsibility.
We are not responsible for any delays caused during shipping or by customs.
ska man kanske slå till på en länk redan innan man fått klockan? Kul att ha tänker jag. Hmm
Nu finns det bara 20 kvar...Singapore eller HongKong, minns inte just nu Men det tillkommer definitivt tull och adm.avgift. De brukar vara "snälla" med värdedeklarationen så räkna med kanske en 200-250 kronor till. De skickar med Fedex och paketet kommer i regel på en 3-4 dagar.
Lyckas inte köpa. Den hänger sig i sista steget när jag ska betala. Testat två olika sätt. Finns det några kvar imorgon kanske jag gör ett nytt försök.Mera Synchron army relaterat. Maranez verkar ha fått fram en bunt till av Gen 1 BOR-länken. 21 ex fanns kvar här
Nu finns det bara 17 kvar. Jag köpte bara enNu finns det bara 20 kvar...
Konstigt?! Jag betalade med Revolut. Funkade felfrittLyckas inte köpa. Den hänger sig i sista steget när jag ska betala. Testat två olika sätt. Finns det några kvar imorgon kanske jag gör ett nytt försök.
+1 på den...Skulle nån mot förmodan inte vilja ha sin Synchron Military så kan jag ställa upp och köpa
Missade mailet då jag var iväg och jobbade
Jag läste det också. Jag beställde den svarta först, sen sov jag på saken och beställde stålisen typ någon timme innan dom var slutsålda. Lär väl få den svarta innan stålisenArgh. Tydligen upp till 45 dagars leveranstid på stål-versionen. De skickar ca 10 per dag enkligt Synchron. Skickas i den ordningen ordrarna kom in.
45 dagar?!?Argh. Tydligen upp till 45 dagars leveranstid på stål-versionen. De skickar ca 10 per dag enkligt Synchron. Skickas i den ordningen ordrarna kom in.
Igår vid 10-tiden var det 27, jag chansade och beställde två och har fått order bekräftad idag.Mera Synchron army relaterat. Maranez verkar ha fått fram en bunt till av Gen 1 BOR-länken. 21 ex fanns kvar här
Ni som är nickelallergiker kan skippa Synchron. Den ligger väldigt platt mot handleden och min hud reagerar i snabbaste laget. Tyckte inte nato blev varken snyggt eller passade särskilt bra. Jobbigt läge på en så snygg klocka.
O fy! Går hellre klocklös...Låter som ett bra läge för bund?
Eh man up nu, bund är hett!O fy! Går hellre klocklös...
Sorry, aldrig varit hett, kommer aldrig bliEh man up nu, bund är hett!
+1Sorry, aldrig varit hett, kommer aldrig bli
Tråkigt att höra. Kan man inte klistra på ett sådant klistermärke på baksidan som brukar finnas på när klockan är ny? Dock kanske hela boetten ligger an och inte enbart boettlocket?Ni som är nickelallergiker kan skippa Synchron. Den ligger väldigt platt mot handleden och min hud reagerar i snabbaste laget. Tyckte inte nato blev varken snyggt eller passade särskilt bra. Jobbigt läge på en så snygg klocka.
Är det praktiskt - tveksamtNu finns nya Doxa Carbon att beställa. €1000 billigare än den limiterade men fortfarande €3790... Finns i alla Doxa-färger och går att få med antingen färgmatchat eller svart gummi.
Funkar inte. Läcker igenom.Tråkigt att höra. Kan man inte klistra på ett sådant klistermärke på baksidan som brukar finnas på när klockan är ny? Dock kanske hela boetten ligger an och inte enbart boettlocket?
Annars är jag bara ett pm bort om du bestämmer dig för att skicka den vidare.