Någon har fuckat up på Doxa, den här menyn skulle nog inte läggas upp än. Klickar man på den så kommer man ingenstans. Kanske det bästa som kunde hända..?Blir spännande att se vad Doxa släpper imorgon. 300 i titan eller något kompositmaterial?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon har fuckat up på Doxa, den här menyn skulle nog inte läggas upp än. Klickar man på den så kommer man ingenstans. Kanske det bästa som kunde hända..?Blir spännande att se vad Doxa släpper imorgon. 300 i titan eller något kompositmaterial?
Skulle inte förvåna mig om de släpper den här i alla färger utan aqualung-logga.Jag gissar i alla fall på att den kommer att finnas i sex färger oavsett vad det är för modell!
Haha! Skönt att man gissade rätt. De brukar dessutom fucka upp sånt. Med flit eller inte vet jag inte.Någon har fuckat up på Doxa, den här menyn skulle nog inte läggas upp än. Klickar man på den så kommer man ingenstans. Kanske det bästa som kunde hända..?
Hahaha, snygg gissning! Jag såg också att det var en SUB 300 på den lilla lumepluppen klockan tre men hade faktiskt inte gissat på att det var Carbon...Haha! Skönt att man gissade rätt. De brukar dessutom fucka upp sånt. Med flit eller inte vet jag inte.
Vore jäkligt kul om någon photoshopade dit en Synchron-logga och la ut på instagram för att jäklas lite med Doxa.Någon har fuckat up på Doxa, den här menyn skulle nog inte läggas upp än. Klickar man på den så kommer man ingenstans. Kanske det bästa som kunde hända..?
Gör't!Vore jäkligt kul om någon photoshopade dit en Synchron-logga och la ut på instagram för att jäklas lite med Doxa.
Nya Doxa kan släppa hur många Carbon-klockor dom vill. Intresserar inte mig för fem öre. Jag är en vän av Synchron nu.
Jag kommenterade på deras Instagram att det var den nya Carbon och att den fanns på deras hemsida. Nu är min post raderad...Nya Doxa kan släppa hur många Carbon-klockor dom vill. Intresserar inte mig för fem öre. Jag är en vän av Synchron nu.
Golare har inga polare
Haha det var väl ändå en rätt vänlig smäll!
Det är utan tvekan den bästa smällen på fingrarna jag någonsin har fått faktiskt! (eller kommer det att komma män i skinnvästar hem till mig om jag mejlar dem..?) Vi började snacka lite allmänt och nu skickade de detta som tack för att jag uppmärksammade att de hade publicerat klockan av misstag...Haha det var väl ändå en rätt vänlig smäll!
Haha fint! Tänkte nästan det. Får man kontakt med ett företag sådär så är det inte omöjligt att få en liten present för besväret, typ .Det är utan tvekan den bästa smällen på fingrarna jag någonsin har fått faktiskt! (eller kommer det att komma män i skinnvästar hem till mig om jag mejlar dem..?) Vi började snacka lite allmänt och nu skickade de detta som tack för att jag uppmärksammade att de hade publicerat klockan av misstag...
Jag hade definitivt inte väntat mig det där...Haha fint! Tänkte nästan det. Får man kontakt med ett företag sådär så är det inte omöjligt att få en liten present för besväret, typ .
Börja posta din Synchron nu och tagga DoxaJag hade definitivt inte väntat mig det där...
Hahaha, det hade varit snyggt!Börja posta din Synchron nu och tagga Doxa
Vilket civilkurageDet är utan tvekan den bästa smällen på fingrarna jag någonsin har fått faktiskt! (eller kommer det att komma män i skinnvästar hem till mig om jag mejlar dem..?) Vi började snacka lite allmänt och nu skickade de detta som tack för att jag uppmärksammade att de hade publicerat klockan av misstag...
Japp, verkligen!Vilket civilkurage
De var ju riktigt trevliga på Doxa, där gick de väl ikapp lite? Man ska alltid babbla med bolagen, jag gjorde samma med Fortis när man kunde utläsa samtliga nya releaser på jpg-namnen på hemsidan i höstas. De skickade presenter, som tyvärr Postnord tackade och tog emot.Japp, verkligen!
Ja, det var riktigt snyggt gjort av dem och jag är väldigt tacksam för gesten. Jag har inget personligt emot Doxa som företag, det är bara Jon Edöcs jag har noll respekt för då han har betett sig som en riktig röv. Han tog åt sig hela äran för SUB-seriens återkomst och strök Rick Mareis existens från Doxas historia i en enda intervju. Inte snyggt alls. Släpper Doxa något som jag verkligen vill ha så kommer jag definitivt att köpa det.De var ju riktigt trevliga på Doxa, där gick de väl ikapp lite? Man ska alltid babbla med bolagen, jag gjorde samma med Fortis när man kunde utläsa samtliga nya releaser på jpg-namnen på hemsidan i höstas. De skickade presenter, som tyvärr Postnord tackade och tog emot.
Spännande, nu när ni hyllar Synchron tänker jag bli Doxa-anhängare, heja nya Doxa!
De köpte din tystnad...Ja, det var riktigt snyggt gjort av dem och jag är väldigt tacksam för gesten. Jag har inget personligt emot Doxa som företag, det är bara Jon Edöcs jag har noll respekt för då han har betett sig som en riktig röv. Han tog åt sig hela äran för SUB-seriens återkomst och strök Rick Mareis existens från Doxas historia i en enda intervju. Inte snyggt alls. Släpper Doxa något som jag verkligen vill ha så kommer jag definitivt att köpa det.
Jäklars vad jag blev sugen på en sån nuHär har du! Sorry för smuts och fingeravtryck, blev några snabba bilder mellan två möten...
Är det någon som vet hur man får bort det här blåa..?
Jepp, men det var det värt!De köpte din tystnad...
Hur visste de att du hittat bilden? Hade du postat den på din insta?Jepp, men det var det värt!
Ja, det stämmer. Postade den på WUS också men har tagit bort den därifrån med. De vet nog inte att KS finns dock.Hur visste de att du hittat bilden? Hade du postat den på din insta?
Säg inte det, Synchron hittade mig härJa, det stämmer. Postade den på WUS också men har tagit bort den därifrån med. De vet nog inte att KS finns dock.
Nej, 250 stål och 250 i svart. Men den svarta tror jag fortfarande inte är slutsåld.Jäklars vad jag blev sugen på en sån nu
Antar att de inte kommer släppa fler?