• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Blir spännande att se vad Doxa släpper imorgon. 300 i titan eller något kompositmaterial?

2FAD4F19-22C9-4C14-9649-89A570956D32.png
Någon har fuckat up på Doxa, den här menyn skulle nog inte läggas upp än. Klickar man på den så kommer man ingenstans. Kanske det bästa som kunde hända..?
PSX_20210315_171216.jpg

Haha det var väl ändå en rätt vänlig smäll!
Det är utan tvekan den bästa smällen på fingrarna jag någonsin har fått faktiskt! 😮 (eller kommer det att komma män i skinnvästar hem till mig om jag mejlar dem..?) Vi började snacka lite allmänt och nu skickade de detta som tack för att jag uppmärksammade att de hade publicerat klockan av misstag...
PSX_20210315_185749__01.jpg

Det är utan tvekan den bästa smällen på fingrarna jag någonsin har fått faktiskt! 😮 (eller kommer det att komma män i skinnvästar hem till mig om jag mejlar dem..?) Vi började snacka lite allmänt och nu skickade de detta som tack för att jag uppmärksammade att de hade publicerat klockan av misstag...
PSX_20210315_185749__01.jpg
Haha fint! Tänkte nästan det. Får man kontakt med ett företag sådär så är det inte omöjligt att få en liten present för besväret, typ :).

Förbannad på mig själv att jag inte grep Synchronen trots den låg i köpkorgen. Ser ju otrolig fin ut i livebilder.

Var en stor Doxa-fan i flera år och har ägt kanske 5-6 stycken. Vintage Doxa är fantastiska, Rick Marei -eran fin den också, men efter nya ägarna har jag tappat all smak och har sålt alla min Doxan för en tid sedan.

Men Synchronen, den verkar ha den där gamla Doxa-känslan jag blev föralskad i för många år sedan. Riktigt fin och posta gärna fler bilder ni lyckliga som har en!

De var ju riktigt trevliga på Doxa, där gick de väl ikapp lite? Man ska alltid babbla med bolagen, jag gjorde samma med Fortis när man kunde utläsa samtliga nya releaser på jpg-namnen på hemsidan i höstas. De skickade presenter, som tyvärr Postnord tackade och tog emot.

Spännande, nu när ni hyllar Synchron tänker jag bli Doxa-anhängare, heja nya Doxa!

De var ju riktigt trevliga på Doxa, där gick de väl ikapp lite? Man ska alltid babbla med bolagen, jag gjorde samma med Fortis när man kunde utläsa samtliga nya releaser på jpg-namnen på hemsidan i höstas. De skickade presenter, som tyvärr Postnord tackade och tog emot.

Spännande, nu när ni hyllar Synchron tänker jag bli Doxa-anhängare, heja nya Doxa!
Ja, det var riktigt snyggt gjort av dem och jag är väldigt tacksam för gesten. 👌 Jag har inget personligt emot Doxa som företag, det är bara Jon Edöcs jag har noll respekt för då han har betett sig som en riktig röv. Han tog åt sig hela äran för SUB-seriens återkomst och strök Rick Mareis existens från Doxas historia i en enda intervju. Inte snyggt alls. Släpper Doxa något som jag verkligen vill ha så kommer jag definitivt att köpa det. 😊

Ja, det var riktigt snyggt gjort av dem och jag är väldigt tacksam för gesten. 👌 Jag har inget personligt emot Doxa som företag, det är bara Jon Edöcs jag har noll respekt för då han har betett sig som en riktig röv. Han tog åt sig hela äran för SUB-seriens återkomst och strök Rick Mareis existens från Doxas historia i en enda intervju. Inte snyggt alls. Släpper Doxa något som jag verkligen vill ha så kommer jag definitivt att köpa det. 😊
De köpte din tystnad...

;)

Tillbaka
Topp