Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra pris, bara banden hade ju kostat 2,5K om man skulle köpt dem löst. Ja, den var inte helt olik! Jäkligt cool!Snyggt, bra pris för en så komplett sak. Gillar bezeln som påminner om Triton Subphotique. Det känns som att den klockan också borde ligga i den här prisklassen mellan Synchron och Doxas nyutgåvor.
Inga bilder på Isofrane? Snålt kan jag tycka...Väldigt bra pris, bara banden hade ju kostat 2,5K om man skulle köpt dem löst. Ja, den var inte helt olik! Jäkligt cool!
By the way, bytte till Isofrane nu och vilka fräcka bandstift. Känns galet stadiga.
Hur långsam kniv har du egentligen? Få se vad lådan innehåller nuÄntligen!
Här har du! Sorry för smuts och fingeravtryck, blev några snabba bilder mellan två möten...Inga bilder på Isofrane? Snålt kan jag tycka...
Den är verkligen helt otrolig!Här har du! Sorry för smuts och fingeravtryck, blev några snabba bilder mellan två möten...
Är det någon som vet hur man får bort det här blåa..?
Ja jäklar... nu grämer jag mig allt lite att jag inte slog till. Riktigt snygg!Här har du! Sorry för smuts och fingeravtryck, blev några snabba bilder mellan två möten...
Är det någon som vet hur man får bort det här blåa..?
Jag tycker den ligger bra med det platta boettlocket. Men det är ju en ordentlig pjäs!Ja jäklar... nu grämer jag mig allt lite att jag inte slog till. Riktigt snygg!
Den ser dock väldigt tjock ut, ligger den bra på handleden eller blir den topptung?
Grattis!Jag är fan svinnöjd
Inte det minsta topptung, i alla fall inte på Tropic eller Isofrane som är de band jag har testat den på. Jag la den bredvid min 1200T och de är exakt lika tjocka. Skillnaden är att boetten är tjockare på Syncron och vridringen är tjockare på Doxan.Ja jäklar... nu grämer jag mig allt lite att jag inte slog till. Riktigt snygg!
Den ser dock väldigt tjock ut, ligger den bra på handleden eller blir den topptung?
Hmm, bra fråga. Ser ut att vara annan nyans på metallen men det kan vara för att den är blästrad.Titanbezel? @MaBr
Awsome! Kan man få se bezel o glas i profil också? Vill se hur mkt glaset sticker upp och om det är rundad kant.
Bara natos. Bad om extra ISO men fick tvärnej med försäkran om att INGEN skulle få dubbla gummiGrattis!
Vad fan fick du för straps med i lådan? Hade du bett om Isofrane?
Jag gick loss som en dåre med nageln och till slut lyckades jag pilla bort allt. Det var svårast att få upp första kanten och sen det sista mellan uddarna på Synchron-stjärnan.Är det någon som vet hur man får bort det här blåa..?
Intressant! Bara att vänta och se helt enkelt. Jag var jääääkligt trevlig i chatten och det skulle inte vara några problem att byta till Isofrane. Har dock svårt att se hur de ska orka öppna boxarna och pillra bort Tropic för att sedan montera Isofrane. Det var nog enklare att bara slänga med ett Isofrane, så länge de tyckte att det fanns så att det räckte. Inte vet jag. Egen teori bara.... Eller så är det bara random bonusutdelning.Bara natos. Bad om extra ISO men fick tvärnej med försäkran om att INGEN skulle få dubbla gummi
Nu tog jag nya bilder så du får dem ändå! Har inte något macroläge på den här kameran så blir inte bättre än såhär.Awsome! Kan man få se bezel o glas i profil också? Vill se hur mkt glaset sticker upp och om det är rundad kant.
Edit: nevermind. Det syns på bilden ovan!
Ska prova det, tack!Jag gick loss som en dåre med nageln och till slut lyckades jag pilla bort allt. Det var svårast att få upp första kanten och sen det sista mellan uddarna på Synchron-stjärnan.
Skulle man kunna få en bild på handleden med lite avstånd? Typ i en spegel eller så .Nu tog jag nya bilder så du får dem ändå! Har inte något macroläge på den här kameran så blir inte bättre än såhär.
Ska prova det, tack!
Snyggt!Nu tog jag nya bilder så du får dem ändå! Har inte något macroläge på den här kameran så blir inte bättre än såhär.
Ska prova det, tack!
Inte världens bästa bilder men...Skulle man kunna få en bild på handleden med lite avstånd? Typ i en spegel eller så .
Tack ska du ha! Efter vad man löst på WUS så är boetten i princip identisk förutom att Samui har borrade bandhorn. Jag är väldigt sugen på att beställa antingen en gul eller silver Maranez till sommaren!@MaBr grymt! Grattis! Äntligen några riktiga bilder. Grämer mig också att man tvekade. Får hoppas att någons förälskelse på ks blir kort
Boetten är oeehört lik Samui. Nästintill exakt samma skulle jag säga. Den bars prima på min 16,5cm handled
Jag gissar i alla fall på att den kommer att finnas i sex färger oavsett vad det är för modell!Blir spännande att se vad Doxa släpper imorgon. 300 i titan eller något kompositmaterial?
Fint, tack! Hade för mig att vi hade väldigt jämnstora handleder. Jag har samma mått . Ser kanon ut!Inte världens bästa bilder men...
Edit: 16,5cm handled.
Tack ska du ha! Efter vad man löst på WUS så är boetten i princip identisk förutom att Samui har borrade bandhorn. Jag är väldigt sugen på att beställa antingen en gul eller silver Maranez till sommaren!