Det beskriver nog min och @KlockTotte känsla som måste vänta till juni för att få våra Synchron military.Sommarlovsklockan är beställd. Nu väntar vi.
Vad blev det för sommardinka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det beskriver nog min och @KlockTotte känsla som måste vänta till juni för att få våra Synchron military.Sommarlovsklockan är beställd. Nu väntar vi.
Drygt lång tid..Det beskriver nog min och @KlockTotte känsla som måste vänta till juni för att få våra Synchron military.
Vad blev det för sommardinka?
Snygg uoɹɥɔuʎS! Vad tycker du om den nu när du har haft den ett tag? Att den är jäkligt läcker kan vi nog alla enas om men tänker mer hur den bärs, om du upptäckt några fördelar/nackdelar som du inte räknat med osv.?Glad Påsk!
Den största fördelen som de verkligen lyckats med är att den ger samma känsla på armen som en vintage-pjäs. Många vintage-inspirerade klockor har alltid någon detalj som känns off och förstör intrycket. Här har de verkligen lyckats med att få alla bitar att falla på plats. Proportionerna på boetten, vridringen, färg och textur på lysmassa och urtavla. Allt är spot on.Snygg uoɹɥɔuʎS! Vad tycker du om den nu när du har haft den ett tag? Att den är jäkligt läcker kan vi nog alla enas om men tänker mer hur den bärs, om du upptäckt några fördelar/nackdelar som du inte räknat med osv.?
@MaBr kom just att tänka på en sak.. släng på ett spänne på bitarna du kapat och så har du ett gummi med raka ändar. Gäller bara att få det snyggtVad som blev kvar vs vad som kapades av. Jag har rätt smal handled men det blev mindre än hälften kvar. Nu ska jag bara försöka få på bandet med de rätta stiften också, wish me luck!
Isofrane? Annars har ju Borealis sin version av Tropic i orange.Tjena gänget!
Äntligen slagit till på en 300t proffessional men ser nu till min fasa att borealis har slut på 20mm oranga band... Har ni något tips på likvärdiga gummin?
Hmm, det skulle kunna fungera! Ska se om jag har ett spänne som passar.@MaBr kom just att tänka på en sak.. släng på ett spänne på bitarna du kapat och så har du ett gummi med raka ändar. Gäller bara att få det snyggt
Jag tycker att orange gummi på Professional fungerar alldeles utmärkt men det är såklart en smaksak.Isofrane? Annars har ju Borealis sin version av Tropic i orange.
Orange band på orange klocka har jag annars lite svårt för. När jag hade min 1200T Pro som väl har samma eller väldigt lik boett tyckte jag Seiko DE39AZ (MM300) band funkade bäst. Hittar ingen bild på den kombon i telefonen just nu, kanske finns tidigare i tråden någonstans. Man får komplettera med 2,5mm bandstift med tunnare ändar som passar Doxan och sen använda lite milt våld första gången du monterar för det är ganska tight mellan det tjocka Seiko-gummit och boetten.
Här har du det bandet på min Synchron:
Dom är coola dom där. Det är något med designen som får mig att främst associera med gamla nukleära testanläggningar och militära experiment. Lite Dharma Initiative ur serien Lost.Glad Påsk!
Typiskt jag har #28400....Fick svar på chatten från Synchron, min order på ss-versionen #28360 från 2021-03-10 18:37 ska skeppas sista veckan i april om inte ytterligare fördröjningar uppstår. Så då lär jag få vänta ytterligare lite till på pvd:n jag slog till på dagen efter.
Fick svar på chatten från Synchron, min order på ss-versionen #28360 från 2021-03-10 18:37 ska skeppas sista veckan i april om inte ytterligare fördröjningar uppstår. Så då lär jag få vänta ytterligare lite till på pvd:n jag slog till på dagen efter.
Damn... Jag ligger 445 ordrar efter Får vara glad om det blir leverans i juniTypiskt jag har #28400....
Grattis! Vilken tid beställde du den 10e? Väntar på bekräftelse jag med...Sådärja, nu fick även jag mail om att min Synchron skeppas idag!
#28252 hade jag och fick klockan inom en vecka.Damn... Jag ligger 445 ordrar efter Får vara glad om det blir leverans i juni
Beställde efter dig vad jag förstår det som, vid 15-tiden.. Så din klocka borde vara på väg?Grattis! Vilken tid beställde du den 10e? Väntar på bekräftelse jag med...
Jag har order 28263 och väntar fortfarande. Enl UPS ska den levereras imorgon.#28252 hade jag och fick klockan inom en vecka.
Denne?https://www.borealiswatch.com/store...t-Offer-in-Market-for-Diver-Watches-p39772287Fick hem ett sommarband till Synchron idag.
Nej, de där har tyvärr varit slut i typ ett år i orange 20mm. Detta är ett riktigt Isofrane som jag knep på K&S här på forumet.
Har ett Borranus (låter roligare) som ligger och väntar i samma färgFick hem ett sommarband till Synchron idag.
Haha, härligt namn. Orange är så jäkla bra på den här klockan. Kommer att bli kanon!Har ett Borranus (låter roligare) som ligger och väntar i samma färg