Har du en av varje sort på gång?Ja, det känns tyvärr mer realistiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du en av varje sort på gång?Ja, det känns tyvärr mer realistiskt.
YesHar du en av varje sort på gång?
Välkommen och grattis till ett bra val. Den här tråden är hysteriskt Synchron-hetsig just nu så lite nya Doxor behövsÄntligen med i klubben
Jäääääklar vad bra! Ångrar nästan att jag inte tog pvdn....Rykande färsk.
PVD är förjävla snyggt. Grattis till en ruskigt snygg pjäsRykande färsk.
Ser grymt fin ut! Man kan i alla fall konstatera att de har lyckats med både stål och PVD, de är galet snygga allihopa.Passade på att plasta i bilen av när frugan shoppade.
Första intrycket är helt klart positivt. Jag hade förväntat mig en klossigare känsla, men tycker den sitter bra på min 17,5cm ganska platta handled.
Det blir en bra helg det här
Rykande färsk.
Ja jäklar vad trevlig Nu längtar man ju inte mindrePassade på att plasta i bilen av när frugan shoppade.
Första intrycket är helt klart positivt. Jag hade förväntat mig en klossigare känsla, men tycker den sitter bra på min 17,5cm ganska platta handled.
Det blir en bra helg det här
Tjusigt! Ångrar mig lite nu man inte tog en av varje, bägge är lika snygga. Får min svarta på måndag. Verkar som det kanske är slumpmässigt på serienummer så blir spännande vad man får. #1 vore ju lite cooltStainless anlände idag och ser att FedEx har frakthandlingar klara på PVD:n så dyker förhoppningsvis upp till veckan. Fick #45, tycker det var lågt med tanke på hur seg jag var på att beställa.
Jag var i valet och kvalet. Beställde rostfria först och sedan tog det nån dag innan jag beställde pvd:n.Tjusigt! Ångrar mig lite nu man inte tog en av varje, bägge är lika snygga. Får min svarta på måndag. Verkar som det kanske är slumpmässigt på serienummer så blir spännande vad man får. #1 vore ju lite coolt
Grattis! Säkert en hädelse enligt många men jag är sugen på att modda dit en bubbla på min för att få till bättre proportioner på datumet.Nummer 41 har landat! Inställer mig i hyllningskören!
Tyvärr är jag inte lika nöjd idag. Jag tyckte att jag kontrollerade att länken satt bra igår. Testade att dra i lite olika vinklar.Testade länken. Passade perfekt med de springbars som Samui levererade tillsammans med länken. Fin kvalitetskänsla också.
Jag gillart
ursäkta den dåliga bilden. Får ta en bättre bild i dagsljus imorgon.
Neeej, riktigt trist! Hoppas att urverket har klarat sig i alla fall.Tyvärr är jag inte lika nöjd idag. Jag tyckte att jag kontrollerade att länken satt bra igår. Testade att dra i lite olika vinklar.
I morse lossnade länk från klockan när jag borstade tänderna. Fick en ding på bandhornet när den landade på kakelgolvet
Får nog redigera mina ord om passform från igår. Dagens lärdom är alltså att inte lita på de bandstift som levererades med Samui-länken.
Nu känns klockan inkörd. Vågar jag nånsin montera länken igen?
Ja, riktigt tråkigt. Men som tur är så är dingen inte så farlig. Den syns inte när man tittar på klockan ovanifrån. Jag hoppas också att urverket mår bra. Surt men samtidigt så får man ju intala sig att det ju bara är en pryl.Neeej, riktigt trist! Hoppas att urverket har klarat sig i alla fall.
Jag fick inte dit min länk med de medföljande bandstiften, det låste bara i ena sidan. Med något smalare bandstift sitter den riktigt bra så då lär du inte behöva oroa dig. Kolla med en lampa så att bandstiften verkligen har gått i för att vara på den säkra sidan.
Riktigt fin på RM Falklands strap!