Jag tror inte det är i någon ordning, jag är 741 ordrar ifrån Scaramanga så isf har det sålts lite fler än 500stDamn... Jag ligger 445 ordrar efter Får vara glad om det blir leverans i juni
Edit: Eller snackar vi om en jäkla massa back order
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror inte det är i någon ordning, jag är 741 ordrar ifrån Scaramanga så isf har det sålts lite fler än 500stDamn... Jag ligger 445 ordrar efter Får vara glad om det blir leverans i juni
Jag och @Scaramanga som inte orkade uttala Borealis på en av årens hiker...Haha, härligt namn. Orange är så jäkla bra på den här klockan. Kommer att bli kanon!
Jag och @Scaramanga som inte orkade uttala Borealis på en av årens hiker...
Och jag har 28375. Hm, sista veckan i april eller början på maj alltså.Damn... Jag ligger 445 ordrar efter Får vara glad om det blir leverans i juni
Nu har jag fått mail om att den skeppas idag och ska vara framme imorgon! Kanske pvd:n jag kan förvänta mig sista veckan i april !Damn... Jag ligger 445 ordrar efter Får vara glad om det blir leverans i juni
Förvirrande - nu vaknar hoppet igen Jag ligger 15 nummer efter så kanske, kanske kan min skickas den här veckan då.Nu har jag fått mail om att den skeppas idag och ska vara framme imorgon! Kanske pvd:n jag kan förvänta mig sista veckan i april !
Sweet! Min har fortfarande status "Shipment information sent to FedEx" och enligt konto på Synchron så har den inte skickats än, så får nog vänta ett par dagar till..Aaaah, nu är min Synchron på Arlanda! Ganska bra stämning här hemma
Mina två är ute för leverans också. Däremot är jag på landet så hoppas att via Ring kunna styra paketet till närmaste granne. Wish me luck!Aaaah, nu är min Synchron på Arlanda! Ganska bra stämning här hemma
Härligt att höra! Det löser sig säkertMina två är ute för leverans också. Däremot är jag på landet så hoppas att via Ring kunna styra paketet till närmaste granne. Wish me luck!
Det är samma ägare som isofrane.com så det fylls nog även ut med lite bandbeställningar och sånt därifrån.Jag tror inte det är i någon ordning, jag är 741 ordrar ifrån Scaramanga så isf har det sålts lite fler än 500st
Edit: Eller snackar vi om en jäkla massa back order
Det beror kanske lite på hur de prioriterar SS/PVD också om de nu inte har hunnit tillverka alla klockor än som det skrevs om tidigare. Då kan det eventuellt hända att de frångår orderföljden för att leverera den variant som finns i lager?Och jag har 28375. Hm, sista veckan i april eller början på maj alltså.
Jättekul!Nu är den här. Äntligen. Längsta månaden på länge. Shit va grym den är!
fick ett grått Isofrane istället för svart som jag hade önskat. Skit samma. Jag är jättenöjd
Kul! Från att Fedex har fått paketet tar det en dag, får min idag och den skickades igår EM! Till Stockholm skall tilläggas. Fick dock vänta en dag på att de skulle plocka upp det.Då var min svarta Synchron äntligen på väg! Blir spännande detta! Hur många dagar tar leveransen någon?
Kul! Från att Fedex har fått paketet tar det en dag, får min idag och den skickades igår EM! Till Stockholm skall tilläggas. Fick dock vänta en dag på att de skulle plocka upp det.
Är det inte oftare budet missar dig än tvärtom..?Om man inte missar budet bara
Just denna gång får jag ta på mig det... Ny dag imorgonÄr det inte oftare budet missar dig än tvärtom..?
Var lika för mig men blev uppdaterat till Måndag före kl 18.00 när Fedex hämta upp paketet.Fick mina (två!) förhandsbesked om leverans av Synchron Military. Där står det att leverans ska ske i morgon innan 12. Verkar nästan för bra för att vara sant när Fedex inte ens fått in paketen än. Men det är i alla händelser nära nu...
Ja, det känns tyvärr mer realistiskt.Var lika för mig men blev uppdaterat till Måndag före kl 18.00 när Fedex hämta upp paketet.