Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken hemsida?
Snygg har också tittat på den! Mer bilder!
..och efter en liten avstickare till Madrid är den nu tillbaka i Neuenstein. Berest liten rackare det där. Nu får jag vackert vänta en knapp vecka till och under tiden i alla fall glädjas åt den höga nivån på servicen hos Doxa och deras tyska dotterbolag. Engagerade och informativa -det gillas.Det är tur att det var en sommarklocka jag beställde innan påsk eftersom den tycks ta tid(!) på sig att komma hit. Nu ligger den tydligen i Madrid av alla ställen..
Det är möjligtvis inte en ”passaround” klocka..och efter en liten avstickare till Madrid är den nu tillbaka i Neuenstein. Berest liten rackare det där. Nu får jag vackert vänta en knapp vecka till och under tiden i alla fall glädjas åt den höga nivån på servicen hos Doxa och deras tyska dotterbolag. Engagerade och informativa -det gillas.
Åh...hon är ingen dinka, hon är en slinka! Been around the block, som vi säger.Det är möjligtvis inte en ”passaround” klocka
Jäklar vad jag längtar efter min stål som beräknas komma i juniFortsätter växelbära PDV- och stålvarianten. Känns som ganska dött lopp mellan dem än så länge.
Samma här. Håller tummarna att de kommer tills dess. De verkar ha problem med leveransen av urverken så kan ta längre än till juniJäklar vad jag längtar efter min stål som beräknas komma i juni
Tror dom kommer tidigare siktar på slutet av majSamma här. Håller tummarna att de kommer tills dess. De verkar ha problem med leveransen av urverken så kan ta längre än till juni
Nja... tveksamt.. jag håller tummarna och hoppas du har rätt Synchron skrev dock att de 33st i SS som ännu inte är levererade, kommer som tidigast slutet på juni. Fanns dock risk för ytterligare förseningar. Som plåster på såren så skulle de skicka med ett extra ISO.Tror dom kommer tidigare siktar på slutet av maj
Intalar mig själv min teori,blir inte lika jobbigt just nu då men men är de så att dom kommer senare är de inte mkt att göra. Klockan kommer iaf stanna o ska inte flippas utan kommer o vara min andra keeperNja... tveksamt.. jag håller tummarna och hoppas du har rätt Synchron skrev dock att de 33st i SS som ännu inte är levererade, kommer som tidigast slutet på juni. Fanns dock risk för ytterligare förseningar. Som plåster på såren så skulle de skicka med ett extra ISO.
Trist med förseningar men det är sånt som händer och i synnerhet i COVID-tider. Generöst av dem att bjucka på ett isofrane som kompensation. Undrar om de slänger med lite roligare färger då eller om det fotfarande är begränsat till grått och svart?Nja... tveksamt.. jag håller tummarna och hoppas du har rätt Synchron skrev dock att de 33st i SS som ännu inte är levererade, kommer som tidigast slutet på juni. Fanns dock risk för ytterligare förseningar. Som plåster på såren så skulle de skicka med ett extra ISO.
Svart var det som skulle följa med som kompensation. Skickar man till dom så går det säkert att ändra på.Trist med förseningar men det är sånt som händer och i synnerhet i COVID-tider. Generöst av dem att bjucka på ett isofrane som kompensation. Undrar om de slänger med lite roligare färger då eller om det fotfarande är begränsat till grått och svart?
Bedrövlig kommunikation ifrån Synchron tyvärr. Hur svårt är det att skicka ut ett mail där dom förklarar läget?Samma här. Håller tummarna att de kommer tills dess. De verkar ha problem med leveransen av urverken så kan ta längre än till juni
Nu dök det upp ett mail. Första livstecknet sedan 11 mars. Bättre sent än aldrigBedrövlig kommunikation ifrån Synchron tyvärr. Hur svårt är det att skicka ut ett mail där dom förklarar läget?
Jag gick in nu och la en i korgen. Introduktionspris 990$, frakt 29$, skatt 198$. Och sen moms ovanpå det antar jag? Fasen vad det drar ivägBåde rostfri och PVD går att beställa nu. Leverans i Juli. Var det någon som missade?
Shop - Synchron Watches
synchronusa.com
10800:- allt som allt ska det bli. Skickas från ÖsterrikeJag gick in nu och la en i korgen. Introduktionspris 990$, frakt 29$, skatt 198$. Och sen moms ovanpå det antar jag? Fasen vad det drar iväg
Då kändes det plötsligt lite bättre! Men som jag har storhandlat senaste dagarna, detta håller inte10800:- allt som allt ska det bli. Skickas från Österrike
Äh, det där kan ju inte jag råda överDå kändes det plötsligt lite bättre! Men som jag har storhandlat senaste dagarna, detta håller inte