• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

20210421_130736.jpg

Senast ändrad:
Det är tur att det var en sommarklocka jag beställde innan påsk eftersom den tycks ta tid(!) på sig att komma hit. Nu ligger den tydligen i Madrid av alla ställen..🤦🏻‍♂️
7FBC1E77-4229-4F37-BF7B-70FC7D9B7346.jpeg
..och efter en liten avstickare till Madrid är den nu tillbaka i Neuenstein. Berest liten rackare det där. Nu får jag vackert vänta en knapp vecka till och under tiden i alla fall glädjas åt den höga nivån på servicen hos Doxa och deras tyska dotterbolag. Engagerade och informativa -det gillas.👌🏼

Nja... tveksamt.. jag håller tummarna och hoppas du har rätt :D Synchron skrev dock att de 33st i SS som ännu inte är levererade, kommer som tidigast slutet på juni. Fanns dock risk för ytterligare förseningar. Som plåster på såren så skulle de skicka med ett extra ISO.
Intalar mig själv min teori,blir inte lika jobbigt just nu då ;) men men är de så att dom kommer senare är de inte mkt att göra. Klockan kommer iaf stanna o ska inte flippas utan kommer o vara min andra keeper

Nja... tveksamt.. jag håller tummarna och hoppas du har rätt :D Synchron skrev dock att de 33st i SS som ännu inte är levererade, kommer som tidigast slutet på juni. Fanns dock risk för ytterligare förseningar. Som plåster på såren så skulle de skicka med ett extra ISO.
Trist med förseningar men det är sånt som händer och i synnerhet i COVID-tider. Generöst av dem att bjucka på ett isofrane som kompensation. Undrar om de slänger med lite roligare färger då eller om det fotfarande är begränsat till grått och svart?

Trist med förseningar men det är sånt som händer och i synnerhet i COVID-tider. Generöst av dem att bjucka på ett isofrane som kompensation. Undrar om de slänger med lite roligare färger då eller om det fotfarande är begränsat till grått och svart?
Svart var det som skulle följa med som kompensation. Skickar man till dom så går det säkert att ändra på.
Själv är jag jäkligt glad att jag kunde knipa en överhuvudtaget, så jag har inget emot att vänta 😊 Bättre sent än aldrig 😊
Synchrontråden på WUS blir man helt deprimerad av när man läser alla sura inlägg. Jag fattar inte hur folk kan vara så jäkla otrevliga 😬

Tillbaka
Topp