Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@HSK @KlockTotte Har ni fått något mail?Nu dök det upp ett mail. Första livstecknet sedan 11 mars. Bättre sent än aldrig
Nej, inte än. Jag vet inte riktigt om man ska tolka det som att man i så fall inte tillhör de sista 33?@HSK @KlockTotte Har ni fått något mail?
@HSK @KlockTotte Har ni fått något mail?
Nej. Tror bara detta gäller de sista 33 i stål dock och inte PVD. Så leverans i juni ligger nog kvar som planeratNej, inte än. Jag vet inte riktigt om man ska tolka det som att man i så fall inte tillhör de sista 33?
Jag tror att alla boxar ser ut sådär oavsett färg.Är boxarna alltid färgkoordinerade med klockorna dom huserar, eller var det bara en slump i mitt fall?
Ah. Så jag hade alltså bara den goda smaken att noggrant överväga mitt färgval med hänsyn även till boxen. Jag är ju bara för stilmedveten!Jag tror att alla boxar ser ut sådär oavsett färg.
Låter som det! Såg att det ligger en Professional på Ebay med likadan box som din men det ligger samtidigt en SUB 200 Sharkhunter med svart box. Kanske finns lite olika färger ändå.Ah. Så jag hade alltså bara den goda smaken att noggrant överväga mitt färgval med hänsyn även till boxen. Jag är ju bara för stilmedveten!
300T har den blå-oranga jämnt misstänker jag. Min 300T Searambler hade den också. 200-serien kanske kör med svart-orange genomgående.Låter som det! Såg att det ligger en Professional på Ebay med likadan box som din men det ligger samtidigt en SUB 200 Sharkhunter med svart box. Kanske finns lite olika färger ändå.
Edit: fast här var ju en Sharkhunter med blå låda. Aja, det verkar vara lite olika...
Aha, så kan det kanske vara.300T har den blå-oranga jämnt misstänker jag. Min 300T Searambler hade den också. 200-serien kanske kör med svart-orange genomgående.
Kul, grattis! Hoppas att det inte blir alltför lång väntan. Kör faktiskt min idag, fortfarande lika nöjd.Vill bara meddela att jag ”tog över” platsen som @Anthraxabuz erbjöd för några dagar sedan på en Synchron Military. Som en av de sista av de sista 33 lär det bli en lång väntan men shit vad kul det ska bli
TackKul, grattis! Hoppas att det inte blir alltför lång väntan. Kör faktiskt min idag, fortfarande lika nöjd.
Haha, det tar jag gärna på mig.Tack
Dina bilder är absolut medskyldiga till att suget uppstod, bara så att du vet
Viktiga grejer, orange 200 i blå-orange låda300T har den blå-oranga jämnt misstänker jag. Min 300T Searambler hade den också. 200-serien kanske kör med svart-orange genomgående.
OK, där rök min teori. Doxa - ett bolag fyllt av överraskningar. De kanske helt enkelt tar vad som finns på hyllan så att sägaViktiga grejer, orange 200 i blå-orange låda
haha, ja men ändå väldigt väldigt viktigt Förresten tyckte jag den påminde om en äggkartong, inte så värst premium om man nu bryr sig om sådant.OK, där rök min teori. Doxa - ett bolag fyllt av överraskningar. De kanske helt enkelt tar vad som finns på hyllan så att säga
Grattis! Jag körde också min idag.Vill bara meddela att jag ”tog över” platsen som @Anthraxabuz erbjöd för några dagar sedan på en Synchron Military. Som en av de sista av de sista 33 lär det bli en lång väntan men shit vad kul det ska bli
Ohh, köpte den där till min Kindle, ska bli väldigt kul att läsa! Ska bara läsa klart min Clive Cussler-novell jag håller på med först.Trevlig helg Doxa-vänner!
Tack Rick Marei och Jason Heaton för att ni förgyller min kväll.
Jag gillar den så här långt. Är iofs väldigt svag för äventyrsromaner.Ohh, köpte den där till min Kindle, ska bli väldigt kul att läsa! Ska bara läsa klart min Clive Cussler-novell jag håller på med först.
Trevlig helg!Trevlig helg Doxa-vänner!
Tack Rick Marei och Jason Heaton för att ni förgyller min kväll.
Hur är clive Cussler då? Jag har inte läst nån än. Hjälten ska ju bära DoxaOhh, köpte den där till min Kindle, ska bli väldigt kul att läsa! Ska bara läsa klart min Clive Cussler-novell jag håller på med först.
Jodå, jag tycker att de är riktigt bra. Hans kvinnosyn är väl inte precis up to date men kan man bortse från det så. Hans karaktär Dirk Pitt kör en "orange faced Doxa" som nämns lite då och då i böckerna. Clive Cussler bär själv en Doxa.Hur är clive Cussler då? Jag har inte läst nån än. Hjälten ska ju bära Doxa
Vi borde starta en Rick Marei-tråd om inget annat!Platsar denna här eller finns det en Aquadive-tråd, hittade ingen
Fan, är det redan dags? Då blir det till att skynda på med sparandet. Jag ska ha en!
Hade varit kul att veta vad det är R*vhålFan, är det redan dags? Då blir det till att skynda på med sparandet. Jag ska ha en!