• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Jag har fått insider om vad det blir så jag behöver inte gissa. 😊 Tycker att den där är tokfrän, sticker ju ut i alla fall! 😁 Finns sjukt många modeller från den tiden som är helt bananas, hehe. Modell 50 med djupmätare är väl 46mm om jag inte minns fel och den har inte integrerade bandhorn. Smidig! 👌
Så det är "insider" det kallas nuförtiden?
giphy.gif

Sticker väl lagom i ögonen på Jenny igen då med tanke på att det är deras triple-safe-boett 😱

Och på den tionde dagen……..TA DAAAAAA!
Var påväg att skriva en väldigt arg lapp men nu la ja ner pennan…
Så alla grodmän där ute så här ser den ut inplastad ;)
175A582C-FC16-4161-B6D0-89E2F2BD7518.jpeg
Grattis!
Fick du inget mail om att den var skickad? Har nämligen en likadan beställd och idag har det gått 9 arbetsdagar och jag har inte hört något än...

Behöver skriva av mig lite här nu! La precis en köpesannons på sub 300 så om någon tröttnat på sin, skicka gärna pm ☺️

Annars vid nyköp är det endast doxas egna shop som gäller eller? Verkar inte krylla av de varken på bukten eller c24🤔

Har så svårt ett bestämma mig så lutar just nu åt att det blir både en i stål och en i carbon, men då behöver Seamastern lämna för att göra plats 😬

Behöver skriva av mig lite här nu! La precis en köpesannons på sub 300 så om någon tröttnat på sin, skicka gärna pm ☺️

Annars vid nyköp är det endast doxas egna shop som gäller eller? Verkar inte krylla av de varken på bukten eller c24🤔

Har så svårt ett bestämma mig så lutar just nu åt att det blir både en i stål och en i carbon, men då behöver Seamastern lämna för att göra plats 😬
Min gamla Silverlunga finns på K&S till bra pris ;) säljs av @Startpistolen

Tillbaka
Topp