Det där lär nog bli min nästa iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där lär nog bli min nästa iaf
Helt rätt, tycker den är otroligt fin. Varit nära själv, blir nog troligtvis en i stål först. Ställer mig dock gärna på kö om du slår tillDet där lär nog bli min nästa iaf
Tyvärr inte. Kollade på den och borde kanske slängt in ett bud. Tyckte den gick billigt. Hade länken varit komplett hade den nog dragit iväg en bra bit tillVa det någon här som knep denna idag?
Doxa, Klockor - Varunummer 1 723 567
DOXA, SUB 300T, Sharkhunter (Swiss T <25mc), "Synchron", Cal 58 (ETA 2783), Boett nr. 725116 / xx098-x9 / 63374, herrur, 43 mm, stål, automatisk, mineralglas, datum, dykring saknar klickfjäder, boett/urverk signerat "Synchron", originallänk (skadad, saknar ändfästen/delar), viklås, gummiband, ca...www.kaplans.se
Jag tänkte lite likadant. Det blev tyvärr inget bud från mig heller. Men de är väl klubbpris+20% va? Fin ändå!Tyvärr inte. Kollade på den och borde kanske slängt in ett bud. Tyckte den gick billigt. Hade länken varit komplett hade den nog dragit iväg en bra bit till
Jepp, +20%Jag tänkte lite likadant. Det blev tyvärr inget bud från mig heller. Men de är väl klubbpris+20% va? Fin ändå!
Jag har letat länk till denna och den länk jag hittade från samma period kostade huggorm, över 10k vill jag minnas.Tyvärr inte. Kollade på den och borde kanske slängt in ett bud. Tyckte den gick billigt. Hade länken varit komplett hade den nog dragit iväg en bra bit till
Ja, svåra och dyra att hitta men kanske världens bekvämaste länk med snabbjusteringen. De flesta är dock rätt slitna.Jag har letat länk till denna och den länk jag hittade från samma period kostade huggorm, över 10k vill jag minnas.
Det är nog nått universal från den lokala urisen med raka ändlänkar.Ja, svåra och dyra att hitta men kanske världens bekvämaste länk med snabbjusteringen. De flesta är dock rätt slitna.
Vad är det för länk som sitter på din nu?
Jag har fått lite problem med vridringen!
Den är nästan så att den fastnar då. Går skittrögt en bit, sen "lossnar" det och den snurrar som normalt.
Har jag lyckats trycka in smuts under ringen eller förstöra den på riktigt?
Har inte helt koll på Doxas mekanism.
Kommer det flyga smådelar över hela rummet om jag poppar av ringen själv?
Ja, du kommer behöva söka av rummet med lupp och metalldetektor! Nej, jag har ingen aning faktiskt
Testa att låta den ligga i ljummet vatten en stund och snurra den sen några varv, kan ju vara så att det bara har fastnat lite skit i den.Jag har fått lite problem med vridringen!
Den är nästan så att den fastnar då och då. Går skittrögt en bit, sen "lossnar" det och den snurrar som normalt.
Har jag lyckats trycka in smuts under ringen eller förstöra den på riktigt?
Har inte helt koll på Doxas mekanism.
Kommer det flyga smådelar över hela rummet om jag poppar av ringen själv?
Testa att låta den ligga i ljummet vatten en stund och snurra den sen några varv, kan ju vara så att det bara har fastnat lite skit i den.
Härligt! Ja, Doxa har en väldigt bra känsla i vridringen.Det var ju nästan för enkelt, men det funkade. Tackar så mycket!
Hade förväntat några avancerade magiska trix från dig
Förresten en underbar skön känsla i ringen på dessa.
Mycket lätt att vrida med mjuka klick men den känns superstabil trotts det.
Det mesta är väl redan sagt om dina bilder, men jag stämmer in i hyllningskören. Bravo!
Kan vara jag som är skyldig Är oerhört taggad, har smugit runt i tråden och varit riktigt avis. Satt senast igår med fingret på avtryckaren på en ny Doxa Sub300 men nu känns det som att jag kan vara nöjd, en stund!Var det någon här som knep Synchron som @Jaggis hade ute? Bra pris och gick på en gång Hur många har vi på forumet nu?