• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Var det någon här som knep Synchron som @Jaggis hade ute? Bra pris och gick på en gång :) Hur många har vi på forumet nu?
Har du hört något om din? Det snackades om att det var 33ex som fortfarande väntar på att levereras men samtidigt skulle dessa 33 ha blivit kontaktade via mail vilket jag inte har blivit.

Jag mailade Doxa via kontaktformuläret förra veckan för att lite försynt kolla läget men de verkar ghosta mig. 🥲

Har du hört något om din? Det snackades om att det var 33ex som fortfarande väntar på att levereras men samtidigt skulle dessa 33 ha blivit kontaktade via mail vilket jag inte har blivit.

Jag mailade Doxa via kontaktformuläret förra veckan för att lite försynt kolla läget men de verkar ghosta mig. 🥲
Jag skickade och fick svar i förrgår. Även de sista svarta kommer att skickas i slutet av Juni.

Jag chattade med dem förra veckan och fick informationen att "late june". Frågade om jag behövde göra några aktiva val likt de som fick mailet och fick svaret, "no, you are all set". Får se när den kommer.
Om du mailade Doxa så är det inte konstigt om de ghostade dig :hilarious:

Kan vara jag som är skyldig :rolleyes: Är oerhört taggad, har smugit runt i tråden och varit riktigt avis. Satt senast igår med fingret på avtryckaren på en ny Doxa Sub300 men nu känns det som att jag kan vara nöjd, en stund!
Grattis! Grymt pris (samma som pre-order) om man ser på den utländska marknaden. Du får den även tidigare än vi övriga :p

Grattis! Grymt pris (samma som pre-order) om man ser på den utländska marknaden. Du får den även tidigare än vi övriga :p
Där ser man, har inte alls haft koll på vad dessa kostar nya. Den kommer säljas för samma summa som jag gav, när/om den dagen kommer. Får man ett schysst pris så är man schysst till näste man/kvinna. Det är bäst för karmakontot :)

Jag chattade med dem förra veckan och fick informationen att "late june". Frågade om jag behövde göra några aktiva val likt de som fick mailet och fick svaret, "no, you are all set". Får se när den kommer.
Om du mailade Doxa så är det inte konstigt om de ghostade dig :hilarious:
Men då är det alltså fler än 33ex som väntar på urverk/leverans? Det lät på deras WUS-konto som att det bara var dessa 33 kvar att leverera ("så länge ni har ett ordernummer och inte har fått tracking info än så är ni en av dessa") och att samtliga kunder skulle ha blivit kontaktade via mail så jag bad bara om ett förtydligande men fick aldrig något svar.

De 33 exemplaren det talas om måste väl i så fall vara den batch som släpptes ännu senare än våra för det låter märkligt om man skulle ha varit tidigt ute med att beställa men ändå får vänta in i det sista på leverans. 🤔

Haha, hade jag sett den tidigare så hade jag köpt den och avbokat mitt ex men annonsen var avslutad redan efter tolv minuter. 😭

Men då är det alltså fler än 33ex som väntar på urverk/leverans? Det lät på deras WUS-konto som att det bara var dessa 33 kvar att leverera ("så länge ni har ett ordernummer och inte har fått tracking info än så är ni en av dessa") och att samtliga kunder skulle ha blivit kontaktade via mail så jag bad bara om ett förtydligande men fick aldrig något svar.

De 33 exemplaren det talas om måste väl i så fall vara den batch som släpptes ännu senare än våra för det låter märkligt om man skulle ha varit tidigt ute med att beställa men ändå får vänta in i det sista på leverans. 🤔

Haha, hade jag sett den tidigare så hade jag köpt den och avbokat mitt ex men annonsen var avslutad redan efter tolv minuter. 😭
Jag håller med att det är lite oklart. Tycker de varit lite osköna och otydliga på WUS. Jag tolkar dessa 33 som de som beställde direkt vid släpp men som frtf inte fått någon leverans. Du får gärna ställa samma fråga i deras chatt som du mailade. Hade varit intressant att höra vad de säger.
Deras mail verkar inte fungera alls. När jag ändrade min leveransadress så bad jag dem att skicka mig en konfirmering (via chatten). Agenten testade att skicka 3 ggr och jag fick inget (tittade i min spam). Till slut så testade de från en annan mailadress och då fungerade det. De skickade från [email protected]

Skämtar inte men jag hade PM efter 10 sekunder. Sjukaste jag varit med om på K&S.

Så bra. Äntligen! Helt klart värt resan till människobyn för upphämtning. Den lever verkligen upp till alla min förväntningarna.
IMG_20210527_142141_402.jpg

Tillbaka
Topp