Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit nära på att köpa den där själv, ha en att slita på och en i lådan. Ligger den kvar där länge till kan jag nog inte hålla mig. Hur cool klocka som helst. Hade det varit den svarta skulle jag haft två vid det här laget.Dog intresset för Militaryn redan? Vem hade trott att det skulle ligga en ute på K&S flera dagar till typ listpris? Jag har ju varit tätt tveksam från start men börjar mjukna lite tack vare att jag fått låna @-RI- 's Inte helt övertygad om storleken än men definitivt ingen show stopper.
oj norra sverige?Dyker i regnet.
Stämmer bra detoj norra sverige?
Wow vilken bildDoxa SUB 300T Searambler. Den ska eventuellt få lämna om någon är intresserad...
Obehagligt med döda djur i närbild tycker jag, har väl inte så mycket med glada Doxa att göra. Kanske finns nån mattråd i lifestyle?Tid for matlaging på en lørdag. Først; en Ch. Musar 1996 - som passer godt til en gul og sommerlig Divingstar.
Indrefilet marineres i soyasaus og fersk timian:
Potetene kokes i vann med 2-3 fed hvitløk. Blir fantastisk smak!
Av potetene lages potetstappe. Mye smør og hakkede valnøtter rørt inn i stappen gir fantastisk smak og crunch:
Da var det bare å nyte Doxa, sol og mat.
Da skal jeg poste mye mer døde dyr og Doxa. Burde egentlig hatt en Military -for å gjøre det komplett.Obehagligt med döda djur i närbild tycker jag, har väl inte så mycket med glada Doxa att göra. Kanske finns nån mattråd i lifestyle?
Snyggt.Testar med ett gult Isofrane till Sharkhuntern och jag tycker att det blev riktigt somrigt och bra. Vad tycks?
Snyggt bandvalHämtade ut den alldeles precis, kul att det blev en egen för din del @StarMan. Min åkte på orange våffla direkt.
Funderar också beställa från Barton. Gick det smärtfritt?Provade ett Barton Elite till Doxan. Kände jag behövde lite tillvänjning till orange. Jag har nämligen slutligen, efter nästan ett år, bestämt mig för vad min andra Doxa ska bli. Det blev "default"-valet kan man väl säga - en 300 Professional! Jag har varit i valet och kvalet länge, men när jag såg att en sån såldes för 90% av nypriset på köp&sälj igår så kändes det som ett tämligen riskfritt köp att slå till på en ny. Skulle man tröttna så blir förlusten i kronor i alla fall hanterbar.
De säljs på Amazon.se för knappt 250kr/st och jag har för mig att Barton själva ligger ungefär där i pris om man räknar in moms och avgifter. Skillnaden är att Amazon skeppar från Tyskland vilket innebär snabbare leverans och att man slipper långsam tullhantering.Funderar också beställa från Barton. Gick det smärtfritt?
Jag beställde också från Amazon.se. Kan bara bekräfta allt du skriver - det var precis så för mig också ned till fel färg på spännet i beskrivningen.De säljs på Amazon.se för knappt 250kr/st och jag har för mig att Barton själva ligger ungefär där i pris om man räknar in moms och avgifter. Skillnaden är att Amazon skeppar från Tyskland vilket innebär snabbare leverans och att man slipper långsam tullhantering.
Barton Elite silikon klockarmband - snabbfrigöring - välj färg - 18mm, 19mm, 20mm, 21mm, 22mm, 23mm och 24mm klockarmband - svart spänne : Amazon.se: Mode
Barton Elite silikon klockarmband - snabbfrigöring - välj färg - 18mm, 19mm, 20mm, 21mm, 22mm, 23mm och 24mm klockarmband - svart spänne : Amazon.se: Modewww.amazon.se
Det står svart spänne i rubriken men jag fick i alla fall stålspänne vilket flera andra också har fått. Leverans på tre-fyra dagar från beställning.