• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Heja Nederländerna
IMG_20210627_185413_Bokeh__01.jpg

Vad tror ni om denna? Lite suspekt variant som jag inte sett förut. Bara att det står professional på en silvrig tavla är ju lite skumt? @Gentle_Giant kanske vet?
Den ser korrekt ut tycker jag. Vet att några 300T tilldelades MN och dessa hade samma vridring med triangeln, samma typ av krona och omärkt bakboett. Dock tror jag att dessa endast var Diving star men det finns så lite information om det så det är svårt att säga säkert.

Felprintade tavlor förkommer, jag har bland annat en där det inte står sharkhunter, och jag sett andra där det stått sharkhunter på en silvrig osv.

Det som talar för att den skulle kunna vara lite mer "speciell" är bland annat att visare och vridringen fått ny lume så ägaren har troligen haft användning för det. Får se om jag budar hem den ;)

Tillbaka
Topp