Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är vansinnigt fin den. Hur känns den?Doxa Sub 300 Carbon Divingstar Hands-On Review
The new Doxa Sub 300 Divingstar Carbon is a seriously cool summer watch. But guess what! It's much more than that.www.fratellowatches.com
Aner ikke - bildene er vannmerket "F" (Fratello).Den är vansinnigt fin den. Hur känns den?
10/10. Would watch again.
rate my set up
Stort grattis Hade hoppats min skulle komma idag med (skulle de enligt FedEx) men den dyker förhoppningsvis upp imorrn
Idag kom den! Finare i verkligheten än på bild! Ursäkta dålig bild blev lite otålig haha!
Grattis, den är bra!
Idag kom den! Finare i verkligheten än på bild! Ursäkta dålig bild blev lite otålig haha!
Jag tror dig bigtime!Har jag sagt att den är jävligt bra?
Håller med.. mycket bättre irl
Har själv skrivit med CS och de visste inte om rabatten. Hur lyckades du lösa det, en kod eller liknande?Liten tillökning i bandarsenalen. Fick 25% off som utlovat efter lite snack med kundservice.
Fick med ett natoband.Håller med.. mycket bättre irl
Ni som fått leverans nu, hur många natoband följde med?
Grym med dom svarta visarna. Grattis!
Äntligen är jag en riktig Doxa familjemedlem! Köpte den här på WUS in Mars förra året men den har legat hos svärföräldrarna i USA i c. 15 månader pga Covid...
Grym med dom svarta visarna. Grattis!
Galet bra bild
Den ser korrekt ut tycker jag. Vet att några 300T tilldelades MN och dessa hade samma vridring med triangeln, samma typ av krona och omärkt bakboett. Dock tror jag att dessa endast var Diving star men det finns så lite information om det så det är svårt att säga säkert.Vad tror ni om denna? Lite suspekt variant som jag inte sett förut. Bara att det står professional på en silvrig tavla är ju lite skumt? @Gentle_Giant kanske vet?
Vintage Doxa 300T Professional automatic dykarklocka från 70-talet
Utropspris: 100 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-07-11 21:56:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga exklusiva herrklockor på Tradera.www.tradera.com