Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, https://eu.doxawatches.com/Är sugen på en sub 300t. Är det Doxas hemsida som gäller?? Nån annan återförsäljare som är bra?
Det står 10 dagar leveranstid, är det den som gäller?? Hur vet man om den finns i lager??Ja, https://eu.doxawatches.com/
Det finns i princip inget annat vad jag vet inom EU. Jag kollade in en i Polen för några månader sen, men priserna var de samma där.
Hade dom ens klockor på hyllan i Polen?Ja, https://eu.doxawatches.com/
Det finns i princip inget annat vad jag vet inom EU. Jag kollade in en i Polen för några månader sen, men priserna var de samma där.
I mitt fall prick 10 dagar. Sub 300 orange.Det står 10 dagar leveranstid, är det den som gäller?? Hur vet man om den finns i lager??
Ingen aning - det var en länk som flöt runt i forumet för några månader sen. Det gav intrycket att vara en ganska stor kedja i Polen. När jag kollade priserna så kändes det inte intressant. Om jag teoretiskt skulle resa till Polen så kanske det däremot ha varit attraktivt att kunna faktiskt kolla hands-on i butik och sen kanske dessutom kunna förhandla med innehavaren direkt om rabatt.Hade dom ens klockor på hyllan i Polen?
Juni-releasen höll. Med minsta möjliga marginal...Snart landar synchron
För mig tog det 12 arbetsdagar. Nu sitter man här och väntar igen då det gått 5 arbetsdagar på senaste beställningenDet står 10 dagar leveranstid, är det den som gäller?? Hur vet man om den finns i lager??
Vad är det som tar sådan tid? De skickar väl från Österrike så det borde gå betydligt snabbare om de nu inte kör med någon riktig snikfrakt.För mig tog det 12 arbetsdagar. Nu sitter man här och väntar igen då det gått 5 arbetsdagar på senaste beställningen
När den väl skickas ska den gå via dotterbolaget i tyskland för att undkomma momsproblematiken. Sen tog min en sväng via Spanien, så det drog ut lite på tiden.Vad är det som tar sådan tid? De skickar väl från Österrike så det borde gå betydligt snabbare om de nu inte kör med någon riktig snikfrakt.
Den skickades när det gått 10 arbetsdagar så det var innan frakten det tog tid...Vad är det som tar sådan tid? De skickar väl från Österrike så det borde gå betydligt snabbare om de nu inte kör med någon riktig snikfrakt.
Så är det när man ska va märkvärdigNär den väl skickas ska den gå via dotterbolaget i tyskland för att undkomma momsproblematiken. Sen tog min en sväng via Spanien, så det drog ut lite på tiden.
Vad blir det nu???För mig tog det 12 arbetsdagar. Nu sitter man här och väntar igen då det gått 5 arbetsdagar på senaste beställningen
Häftig!! Du får beskriva känslan sedan.Det blir en divingstar carbon
Ett av de beste valg i denne tråden. Gratulerer.Det blir en divingstar carbon
Dina bilder på divingstar gjorde att det blev en gul, sedan är jag nyfiken på hur carbonversionen kännsEtt av de beste valg i denne tråden. Gratulerer.
Framförallt historien och att den är snyggare tror jagHur kommer det sig att Sub 300 är mer populär än Sub 200? Det sitter ju trots allt samma verk i dem.
Kan det vara så att 300:an bärs mindre och har en historia som 200:an inte har?
Jag tycker snarare 200an är snyggare.Framförallt historien och att den är snyggare tror jag
Det blir en divingstar carbon
200 er ikke balansert med sin minuttviser som kun rekker halvveis ut på timemarkørene, lume er omtrent ikke-eksisterende og end-links er skandaløst dårlig finish. Om 200 forsvarer prisen? Muligens ikke. Den er i alle fall mindre VFM enn så mye annet der ute - siden den ikke har et særegent designuttrykk i forhold til e.g. 300, 300T, 1200T, etc.
Jeg hadde aldri kjøpt en 200 fremfor en 300.
Doxa 200 ser ut som en klokke satt sammen av flere ulike modeller.
Men, min mening er kun subjektiv - så de som liker 200; kjør på.