Maro
Guld
Jo men bör väll skickas rätt snabbt! Är det bara ni två som beställde tillslut nu när @Anthraxabuz hoppade av?Och jag får nog vänta ännu längre, bokade ju ganska sent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo men bör väll skickas rätt snabbt! Är det bara ni två som beställde tillslut nu när @Anthraxabuz hoppade av?Och jag får nog vänta ännu längre, bokade ju ganska sent![]()
Ja det får man hoppas! Vad jag har sett så är vi bara två som har skrivit om det i alla fall.Jo men bör väll skickas rätt snabbt! Är det bara ni två som beställde tillslut nu när @Anthraxabuz hoppade av?
Fan, vill ha en Sub 300 också!Har till och med pimpat en av mina pelicanlådor så klockan får gärna komma så fort som möjligt!
![]()
Ball!! Det är inte PP va? Klistermärket alltså.Har till och med pimpat en av mina pelicanlådor så klockan får gärna komma så fort som möjligt!
![]()
Sälj din Searambler till migFan, vill ha en Sub 300 också!
Någon som vill köpa en halvbra njure?!![]()
Nepp, hittade det på ebay! Vore kul om PP hade klistermärken också ping @Gentle_GiantBall!! Det är inte PP va? Klistermärket alltså.
Hrmm Doxa svarar inte på mina frågor....
Nepp, hittade det på ebay! Vore kul om PP hade klistermärken också ping @Gentle_Giant![]()
Jag vill ha!!!Ska se vad jag kan göra, flera har efterfrågat det![]()
Kul!Ska se vad jag kan göra, flera har efterfrågat det![]()
"Goda nyheter! Lite info angående 50th-anniversary hittat på watchuseek:
"Once you have completed your order, your order will be transferred to the shipping department, watches will ship in the order the pre-orders were made. Shipping will start today (December 1) in batches of 25 to 50 pieces and will continue until December 15th."
Kanske inte ska räkna med att ha min klocka innan jul då..."
Hi,
Shipping will take place over the next two to three weeks. We hope to have them all shipped by December 24th."
Nja jag frågade igår om det fanns Pro kvar och sen när dom planeras att skeppas.. kanske är dom sista nu som går innan julKanske inte ska räkna med att ha min klocka innan jul då...![]()
Aha, fanns det några professionals kvar?Nja jag frågade igår om det fanns Pro kvar och sen när dom planeras att skeppas.. kanske är dom sista nu som går innan jul
Nja jag frågade igår om det fanns Pro kvar och sen när dom planeras att skeppas.. kanske är dom sista nu som går innan jul
Ja det finns kvar! För några veckor sedan varAha, fanns det några professionals kvar?
Jamen dåså! Köp köp köpJa det finns kvar! För några veckor sedan var
Det slut, men nog ett par som ändrat till Searambler![]()
Tjenare!Nu är tydligen leveranserna på väg till dom första! Håll i hatten.. Hoppas på mycket bra bilder från er SENAST på måndag!!![]()
2 vintage 300t enbart.. Behöver ju ngt nyare också?Tjenare!
Hur ser det ut för dig på DOXA fronten nu? Vad har du i lådan/på armen?
Edit: Har en DOXA SUB300 50 year anniversary re-edition (Professional) på väg in också nu.2 vintage 300t enbart.. Behöver ju ngt nyare också?
![]()
![]()
Sen måste jag hitta en Pro med US diver på tavlan också![]()
HURRA! Välkommen ombord på hypetåget, det bjuds på räkmackor i bistron!Edit: Har en DOXA SUB300 50 year anniversary re-edition (Professional) på väg in också nu.
Tack! Nu slipper man fundera på det längreHURRA! Välkommen ombord på hypetåget, det bjuds på räkmackor i bistron!
Två fina pjäser det där..!2 vintage 300t enbart.. Behöver ju ngt nyare också?
![]()
![]()
Sen måste jag hitta en Pro med US diver på tavlan också![]()
Grattis!Edit: Har en DOXA SUB300 50 year anniversary re-edition (Professional) på väg in också nu.
Nja det var samma idag! Jag var sjukt sugen på den också faktiskt.. men beslutet föll på Pro!Grattis!
Hur var det med preorder priset. Tog det slut igår egentligen? Men de kanske kör det sålänge det finns klockor kvar?
Hmm ska man beställa sig en Searambler kanske...![]()
Jag vill ha båda!Nja det var samma idag! Jag var sjukt sugen på den också faktiskt.. men beslutet föll på Pro!
Jag har aldrig haft 750, men jag tycker ju att den nya ser grym ut. Jag är ju egentligen mer vintage så för mig är valet självklartJag vill ha båda!
Funderar på att byta bort min 750T Searambler och ta en 300 Searambler istället..? Kan det vara nåt?